OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nereálna Realita - 5. kapitola



Nereálna Realita - 5. kapitolaNo, piata kapitola je zasa krátka a je taká poslabšia. Fakt sa ospravedlňujem, len mám toho veľa, ale fakt sa budem snažiť už písať normálne. Ďakujem, že to čítate, za povzbudivé komentáre a dúfam, že sa vám kapitola bude aspoň trocha páčiť. :)

 

Cítila som, ako mi stúpa červeň do tváre. Tak toto sa môže stať iba mne! Lukáš sa otočil a pozrel na mňa. Premeriaval si ma od hlavy po päty skúmajúcim pohľadom, až sa zastavil na mojich lýtkach.

Áá, doprdele... Nie, nie, nie! Prosím, prosím, nech tam nevidí to, čo tam asi vidí! Pobavene zdvihol obočie.

„Ech no... Na prírodno?“ spýtal sa so smiechom.

Takže je to tam... Ach, prečo som si práve dneska nemohla tie sprosté nohy oholiť? Prečo som taká lenivá? Stála som tam ako tĺk celá červená a nezmohla som sa ani na odpoveď.

„Či aký si s tým mala zámer? Chápeš, toto už vyšlo z módy, keby niečo, a už to nerajcuje mužov, ak si to preto nechávaš.“ Tak toto už prehnal!

„Vieš čo? Strč sa, ty odporný, arogantný, hnusný, ulízaný, sprostý metroš, čo sa každé ráno pozerá do zrkadla, aby sa ho spýtal, kto je na svete najkrajší a zároveň si odpovedal, že on! Nechce sa mi tie sprosté nohy holiť každý deň, keď nenosím kraťasy ani sukne! A už vôbec som nepredpokladala, že budem mať v izbe neohlásenú retardovanú návštevu, ktorá sa určite sprchuje 5x za deň, existuje len na jednom šalátovom liste denne a energetických nápojoch!“ kričala som, rozhadzovala rukami a zabudla na to, že mám na sebe len osušku. Cítila som, že začína povoľovať. Rýchlo som ju schmatla a upevnila. Už len to by mi chýbalo, aby mi spadla.

Lukáš sa tváril zarazene. Dosť zarazene. Ejha, asi mu to ešte nikto takto nepovedal. No čo už, bolo potrebné mu niečo takéto vykričať.

Odrazu sa mu výraz zmenil a na tvári sa mu zjavil úškrn.

„Ale čo, nejako sa nám slečna rozohnila.“

„A nám mladý pán ešte viac osprostel,“ vrátila som mu.

„Čo nepovieš. Ako myslíš. No, nechám ťa sa konečne obliecť,“ povedal a usmial sa. Ehm, to čo?

Čakala som, že odíde z izby, ale on sa len otočil! On nemá mozog!

„Otočíš sa naspäť a si mŕtvy!“ vyhrážala som sa mu a zobrala si čisté veci zo skrine.

„Neboj sa, nechcelo by sa mi potom chodiť celý život k psychológovi.“ Nenávidím ho!

„Nepotreboval by si psychológa. Už teraz potrebuješ psychiatra.“ Zasmial sa a pozeral sa na fotky, ktoré som mala vyložené na poličke. Mala som tam 3, 6, 10 a 12 rokov. Na jednej som s mamou, na druhej aj s otcom, potom s Maťou a na poslednej som sama.

„Ale no. To, že ho potrebuješ ty, neznamená, že ho potrebujem aj ja.“ Zobral si tú, kde som mala tri roky a zaujato si ju prezeral.

Ja budem vraždiť! Nič som mu na to neodpovedala a dala si dole osušku. Prosím, prosím, neotáčaj sa! Rýchlo som sa obliekla a vydýchla si.

„Takže, Miňo je tvoj bratranec?“ Ustrnul, no potom sa pomaly otočil.

„Odkiaľ o ňom vieš?“ spýtal sa zarazene.

„Je to priateľ mojej kamošky,“ pokrčila som plecami, vytrhla mu rámček s fotkou z ruky a položila naspäť na poličku. Hádam nebudem mať jeho DNA ešte aj na mojich fotkách!

„Aha. No hej, áno je, prečo?“

„Ja len tak,“ odpovedala som ľahostajne, sadla si na posteľ do tureckého sedu a pozerala na neho. Prikývol a sadol si ku mne. Ten o čo sa zas pokúša? No kým sa o niečo pokúsil, prišla do izby jeho mama, že je obed.

Počkať... Oni idú u nás obedovať? Nie! Nie! Nie!

„No poďte, deti, lebo už je nachystané,“ povedala ešte teta Marta a odišla preč. Lukáš sa otočil, hodil na mňa úškrn, vstal a odišiel. Však počkaj, ja ti ten tanier s jedlom hodím do hlavy!

Sadli sme si za stôl tak, že ja vedľa mamy a on s jeho mamou oproti. Mali sme kuraciu polievku, rezne so zemiakmi a normálne aj koláč! Mama sa nejako prekonáva.

„Dobrú chuť, Anička,“ povedal Lukáš sladko. Aká Anička???

„Aj tebe, Lukáško,“ odpovedala som rovnako a začala jesť nevediac, čo mám zasa od neho očakávať. Naše mamy hodili na nás udivený pohľad, no neriešili to. Rýchlo som do seba všetko natlačila, poďakovala za obed a zdrhla do izby. O chvíľu prišiel za mnou aj Lukáš. Dokelu, nech mi už dá pokoj!

„Prečo si tak rýchlo utiekla?“

„Lebo keby som sa mala na teba ešte chvíľu pozerať, pogrcala by som sa.“ No čo, však to je pravda.

„Nevedel som, že máš bulimické sklony.“

„Nemám, ale ty mi tú bulímiu vyvoláš svojou prítomnosťou.“

„No, to by mi bolo ľúto,“ povedal ironicky, vybehol z izby a tresol dverami. Nejako tie nálady často strieda. On na niečom fičí!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nereálna Realita - 5. kapitola:

13. allinthewaiting přispěvatel
09.05.2011 [18:16]

allinthewaitingMija: Hej no, každého nejaká spätná väzba poteší. Emoticon U mňa to isté, samé učenie... Emoticon Emoticon Jasné, dačo porobím, len dúfam, že to bude fajn... :)
sweetyyy: ďakujem. Emoticon
ajeje: Aj tebe moc ďakujem. Emoticon

12. ajeje
09.05.2011 [15:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. sweetyyy
09.05.2011 [14:34]

Emoticon Emoticon super

10. Mija přispěvatel
08.05.2011 [20:32]

Mijaallinthewaiting: :P myslím, že z každým spisovateľom, alebo človekom čo chce písať, sa stane to isté. Keď vidíme komentár s pozitívnym výsledkom, tak sa tomu tešime. Nedivím sa! Pre spisovateľa je jednoducho hodnotenie diela podporujúce. :D No kto by chcel počúvať moje kecy o komentároch?
Inak, nie si jediná, ktorá má pred sebou odporný týždeň. Vôbec sa mi nechce do školy, ale... Ešte deň zavretá v izbe a ozaj budem potrebovať cvokára xD.
No... A strašne, ale neopísateľne strašne sa teším na ďalšiu kapitolu. Dúfam, že ju napíšeš čo najskôr. Už sa neviem dočkať.

9. allinthewaiting přispěvatel
08.05.2011 [18:30]

allinthewaitingMija: Za to, že to čítaš, že za každou kapitolou zanecháš koment, že vždy podporíš a proste, že vždy tak nakopneš komentom. Emoticon Veľa je toho. Emoticon Fakt, vždy všetky komenty ma tak potešia, podporia a naštartujú... Emoticon Jasné, skúsim si nájsť... A fakt díky.:)

8. Mija přispěvatel
08.05.2011 [17:04]

Mijaallinthewaiting: Za čo ďakuješ? To ja by som sa mala poďakovať tebe, že píšeš tak úžasne. Emoticon A dik za vysvetlenie... Desivo sa teším na pokračovanie a... Prosím, nájdi si aspoň hodinkový čas na písanie každý deň...

7. MirrorGirl454 přispěvatel
08.05.2011 [9:54]

MirrorGirl454Jééj, hurááááá. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. allinthewaiting přispěvatel
08.05.2011 [9:51]

allinthewaitingMirrorGirl454: Zlatá.:) Ďakujem. Emoticon Fakt mi dávate všetci chuť písať ďalej, nech sa deje, čo sa deje. Emoticon Emoticon

5. MirrorGirl454 přispěvatel
08.05.2011 [9:48]

MirrorGirl454Aj ja dúfam. Budem ti držať palce. Emoticon Emoticon

4. allinthewaiting přispěvatel
08.05.2011 [9:47]

allinthewaitingVy ste úžasné baby! Emoticon
Mija: Ďakujem, budem sa snažiť čo najrýchlejšie napísať, len mám pred sebou taký hnusný týždeň, tak neviem ako to porobím. Emoticon Hej ja viem, ja furt dávam samé áá a niéé, proste všetko predlžujem, lebo jedno sa mi zdá málo. Emoticon Metroš znamená metrosexual. A díky moc. Emoticon
annaliesen: Heh, ja tiež už niekedy annu ľutujem. Emoticon A ďakujem!! Emoticon
MirrorGirl454: Už si si ich pospájala. Emoticon Však uvidíme či ju miluje alebo nie. Emoticon Noo dúfam, že niečo napíšem a konečne nejakú dlhú, len vážne mám teraz nabitý týždeň, ale ja to nejak po večeroch pospájam už. Emoticon Fakt veľmi veľmi ďakujem! Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!