OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nadprirodzené bytosti?... To je zlý vtip! 5



Nadprirodzené bytosti?... To je zlý vtip! 5Ako je zrejmé, Liz sa dá do reči s Lexom a Marty, ktorí jej prezradia, kde je Lenny. No ten už nie je taký, ako bol predtým. Po Lizinom odchode padol do depresií a smútok utápal v alkohole.

„Kde je Lenny?" spýtala som sa potom, čo som si poriadne prezrela Kate. Na zápästí mala podobný ornament ako Chris, s tým rozdielom, že sa to podobalo na kvet. Čakala som na odpoveď, no dvojičky ani Kate neodpovedali. „Na niečo som sa pýtala." Naďalej som na nich pozerala.

„Je v aute," odpovedal mi po chvíli Lex.

„Ďakujem," odpovedala som mierne trpko a pomaly som šla k autu.

„Ale spí," snažil sa ma zastaviť Marty.

„Prečo nechcete, aby som sa s Lennym stretla?" Čakala som na odpoveď, no nikto sa k tomu nemal. Kate pozerala do zeme, pričom sa hrala s piercingom v pere. Lex sa pozeral do neba a Marty na mňa neprítomne hľadel. „Do pekla, ľudia! Kde je problém?!" zvolala som mierne naštvane.

„Po tvojom odchode začal piť," ozvala sa zrazu Kate.

„Alkohol nenávidel. Zomrel tak jeho brat."

„My vieme. Začal pivom. A potom to s ním šlo dole vodou," vysvetlil Lex.

„Kde je?" Rozhodla som sa ho z toho dostať, nech to stojí čo chce.

„V aut... Za tebou," povedal Marty.

Otočila som sa. Stál tam Lenny opierajúci sa o Simona. Lenny bol iný ako predtým, no moju pozornosť upútal Simon, ktorí priam žiaril, z nejakého neznámeho dôvodu. Obaja na sebe mali obyčajné jeany a tielka s košeľami.

„Sestričká!" zvolal a začal ma objímať.

„Simon, pozor... Si veľmi silný," upozornila som ho, no naďalej som ho nechala, nech ma objíma. „Presne toto mi chýbalo. Objatie od chlapa," povedala som po tichu.

„Sestrička, neskutočne si nám chýbala," smutne sa na mňa pozrel.

„Aj vy mne," zamumlala som a pričuchla som k jeho krku. „Stále máš tú istú voňavku, alebo som magor?" Znova som si pričuchla k jeho krku.

„Je to stále tá istá," odpovedal.

„Aha... Čo je Lennymu?” Vyzeral, akoby spal, v tvári bol neskutočne chudý a pod očami mal veľké, fialové kruhy.

„Má absťák. Nechcel kvôli tebe včera piť."

„Hm... Tak ja za ním idem." Pomaly som podišla k Lennymu a jemne som ním zatriasla.

„Nie, halucinácie nie," zakňučal, keď ma uvidel.

„Lenny, to som ja, Izzy."

„To nie je možné."

„Je! Preber sa konečne!" Prudko som ním zatriasla.

„Izzy," šepol a silno ma objal.

Usmiala som sa a tiež som ho objala. „Chýbal si mi, braček." Zdvihol hlavu. V očiach sa mu zračilo prekvapenie. Akoby neveril, že ho ešte tak oslovím. Akoby si myslel, že už ho nechcem nikdy vidieť. ,,Prečo si taký prekvapený?"

„Nie si na mňa naštvaná?"

„Čože? A prečo?"

„Lebo pijem. A chalani ti to určite povedali."

„Pomôžem ti z toho. Sľubujem."

„Naozaj?"

„Áno." Žiarivo som sa usmiala a objala som ho, znova. ,,A ty mi môžeš pomôcť v škole. Mám tam problémy s jednou namyslenou pipkou."

,,Ublížila ti?" prišli k nám aj dvojičky s Kate.

,,Mno... Nie." Cítil som, ako na mňa všetci pozerajú a neveria mi. ,,Fajn. Je to moja šikanovateľka!"

,,A kam zmizla Izzy?" spýtal sa Simon nechápavo.

,,Skrytá v skrini... Sľúbila som rodičom, že už nebudem Izzy."

,,Ale... Kvôli svojim rodičom si sa stala niekým iným? To nedáva zmysel. Si, kto si. Ani rodičia ti v tom nemôžu zabrániť," nechápala ma Kate.

,,Stále je vnútri Izzy. Len si občas nechá rozbiť hlavu, vytrhnúť pár prameňov vlasov, alebo znáša nadávky."

,,Tento vtip sa ti nepodaril," informoval ma Simon.

,,Ja som to myslela vážne," ozvala som sa zahanbene. Hanbila som sa, od hanby som sa šla prepadnúť pod zem. Chalani ma poznali a vedeli, že sa nedám. Po 3 rokoch sa vrátia a zistia, že som šikanovaná namyslenou blondínkou. Úžasné.

,,Ja to chápem. Tvoja mama... je tvoja mama. Prísna, zásadová. Chcela vychovať dámu, po prípade prezidentku,“ ozval sa Marty, opierajúc sa o moje nové autíčko, a pokračoval : ,,A ty si sa stretávala s ľuďmi z geta. S nami. S pochybnými indivíduami, ktoré fajčia, občas pijú a majú radi sex... Mám pocit, že fakt, že máme radi sex jej vadil najviac."

,,Netrep. Pre ňu bol problém všetko," opravil som ho.

,,Čo keby sme sa zapísali sem do školy?" ozvala sa zrazu Kate, so skvelým nápadom.

,,To je super nápad!" pridala som sa k nej.

,,A čo rodičia?" ozval sa Lex.

,,Čo myslíš, kto volal do školy, keď ste boli zo sexu natoľko unavení, že ste nedokázali ani vstať?"

,,Ja ťa milujem!" zvolali chalani naraz.

,,Žiadne unáhlené závery," požiadala som ich.

,,Stále žiadny chalan na obzore?" spýtal sa Lenny.

,,Včera sa objavili štyria, no Chris chce Grace..."

,,Je z teba drbna?" prerušil ma Simon.

,,Čo? Nie. Všimla som si, ako sa na ňu pozerá."

,,A čo zvyšok?"

,,No... Patrick, tam je malá, fakt malá šanca... Josh, tam je šanca. A Luke, no... Toho som videla asi päť minút, čo sme spolu tancovali."

,,Aký Luke?" spýtal sa Marty.

,,Summers," povedala som potichu, pričom som dúfala, že nezareagujú, ako včera Lilly.

,,Ou," vyšlo z Kate.

,,Čo s ním všetci máte? Lilly ma včera skoro zabila. A Grace a zvyšok bol zhrozený."

,,Grace? Aká Grace?" prebral sa zrazu Simon.

,,Hartová, myslím."

,,A tí chalani sú Rick a Chris Masenový?"

Odkiaľ ich poznajú?. ,,Áno, to sú oni."

* * *

Pomalým krokom som vošla do triedy, pričom ma chalani s Kate nasledovali. Hneď, ako sme vošli sa všetky baby narovnali, iné si napravili make - up a ďalšie výstrihy.

,,Slečna Masenová, meškáte," informoval ma profesor Kurtis, akoby som si to neuvedomovala.

,,Ja viem. Toto sú noví žiaci. Kate Quard, Martin, Alex a Simon Owens a potom Katein starší brat Lenny, ktorý sem nenastupuje, len sa doma nudí," predniesla som svoj monológ na jeden dych.

,,O žiadnych nových žiakoch neviem!" zahromžil.

,,Tu sú potrebné papiere,” ozvala sa Kate a podala mu papiere, ktoré celý čas zvierala v ruke.

Začal ich študovať. Ozval sa až po chvíli ticha: ,,Fajn! Dakam si sadnite!"

,,Kde so bola? A hlavne, čo si robila s nimi?!” Otočila sa na mňa. Dnes mala oblečené tmavé šortky, ružovo - čierny korzet  a čierne topánky na vysokom opätku.

,,Bola som u nich. A poviem ti, že všetci sú úžasní. A určite chápeš, že nemyslím ich povahu."

,,Ty štetka!" zanadávala na môj účet.

,,A čo mám povedať ja o tebe?" Ozvala som sa drzo. Pred chalanmi sa zahanbiť nedám.

,,Dávaj bacha , na koho otváraš hubu."

,,Ja môžem povedať len to isté."

,,Izzy! Do toho!" skandovali twins.

,,Páni, upokojte sa!" napomenul ich profesor.

,,Starý somár," ušlo mi.

,,Kto si a čo si spravil s Liz?" Otočil sa na mňa Chris.

,,Som to ja, Chris. No došlo mi, že sa nemôžem nechať ponižovať niekým ako je Danielle. To by nedovolil nikto z chalanov."

,,Bude ma niekto počúvať, alebo je slečna Masenová omnoho zaujímavejšia?!" naštval sa profesor, keď si všimol, že všetci v triede sa pozerajú na mňa.

,,Liz je prvýkrát drzá. To je zaujímavejšie ako trigonometria," ozval sa Patrick.

Usmiala som sa a pozrela som sa naňho. Mrkol na mňa a posunul ku mne malý papierik, ktorý som si hneď založila do vrecka.

,,Izzy,ty sa nezdáš," natiahol Simon. Schmatla som učebnicu a hodila som ju doňho. Chalani s Kate a Patrick s Chrisom sa na mňa prekvapene kukli.

,,Čo? Spravila som niečo?" spýtala som sa nechápavo.

,,Nie, nič si nespravila," povedal Chris a obrátil sa k tabuli.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nadprirodzené bytosti?... To je zlý vtip! 5:

6. niki
01.06.2011 [21:41]

krááásnéééééééé mocinky krásné !!!!! rychle dalšíí !! prosím !! pry Lenny a ten se doma nudí XD tak to jsi zabila XD Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. ChrisBeth přispěvatel
30.05.2011 [19:06]

ChrisBethTo som už mala napísané Emoticon mám ich ešte pár, no musím doprepisovať posledné Emoticon a veľké ďakujem za komenty Emoticon všetkým

4. annaliesen
30.05.2011 [16:00]

přečetla jsem si v šechny díly a bili super už se nemůžu dočkat dalších dílů Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
málo kdo píše tak rychle Emoticon a zato jsem rada ze to tak rychle přibývá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Rebelde přispěvatel
30.05.2011 [15:59]

RebeldeChrisBeth je to fakt dobré. Teda aspoň mne sa to páči. Asi preto, že ja som podobná ako Elizabeth Isabella Mason. Emoticon

2. ajeje
29.05.2011 [20:11]

prave som precitala vsetky casti a je to uzasne Emoticon Emoticon Emoticon

1. LynVonNightlight přispěvatel
29.05.2011 [17:00]

LynVonNightlightChyby som ti opravila, ale nabudúce si dávaj pozor na:
*Preklepy, mala si ich tam na rozdávanie. Pokiaľ píšeš vo worde, ten si preklepy všimne, takže ak si po sebe článok aspoň raz prečítaš, určite ich nájdeš, sú totiž podčiarknuté červenou čiarou - podľa mňa dosť výraznou.
*Pozor na nominatív množného čísla vzoru pekný. Starí rodičia, pekní chalani, milí rodičia a pod.
*Čo je to šikanovateľka? Také slovo sa v slovenčine nenachádza, ak dobre viem.
*A nakoniec, mám pocit, akoby si sa svoje nápady rýchlo snažila hodiť na papier, a ani sa nad tým poriadne nezamyslela. Ale občas si príbeh žiada premyslieť. Odrazí sa to aj na kvalite dialógov a opisov.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!