OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Mystic queen - Prolog



Mystic queen - PrologVioletti je mladá dívka, která o svých schopnostech nemá ani tušení, ale "druhý svět" ano. V "druhém světě" existují dvě králoství, zapovězené a Dračí, které mezi sebou vedou války už několik staletí. Ze zapovězeného království se Violetti vydá hledat sám vládce, Taivas a z Dračího vyšlou Sykse.
Pojďtě se se mnou vydat do světa plného kouzel, ale také intrik a lásky.

Rada

V duhovém království byla svolána rada, nikdo nepotřeboval vysvětlení toho unáhleného svolání, protože všichni věděli proč. Dědička dovršila šestnáctého roku, kdy se projevují schopnosti a oni musí někoho vyslat, aby ji naučil své schopnosti ovládat a poté ji odvedl do jejího kráslovství a do všeho zasvětil.

„Dědička dosáhla svého věku a proto není čas na další rozmýšlení. Podejte své návrhy.“ Povstal nejstarší z nich – Pippuri - a jeho hlas se rozléhal po celém sále. Měl u všech velký respekt, ale když jeho hlas dozněl v sále propukla hlasitá debata.

„Já!“ zeznělo sálem. Byla to malá tmavovláska s šedýma očima – Harmma. Pippurimu se roztáhly koutky, tato reakce ho vůbec nepřekvapila, jeho sestra byla vždy do všeho hr.

Sál utichl a čekal na rozhodnutí Pippuriho.

„Sestřičko, Tebe potřebuji zde. Další návrhy?“

V sále opět propukla divoká debata, až se všichni členové rady shodli na jednom jméně – Syksy. Byl asi padesát let starý, ale měl asi největší skušenosti s lidským světem. Pippuri poslal posla, aby Syksyho našel, sdělil mu zprávu a poslal jej do duhového sálu.

 

V tu stejnou dobu v Zapovězeném království

Chodbou se rozléhal klapot bot, jak vládce neustále přecházel a zarytě přemýšlel. Dostal zprávu, že v sousedním království byla svolána rada a že co nevidět někoho pošlou do lidského světa. Potřeboval také někoho vyslat, ale nevěděl koho. Nikomu nevěřil na tolik, aby svěřil osud jeho království do jeho rukou. Existoval jeden – Kosto – kterému věřil, ale on lidský svět neznal a tak mu nezbyla jiná možnost, než poslat sám sebe.

Otevřel masivní dveře svého pokoje a vydal se do sálu, kde všichni jeho přivrženci netrpělivě vyčkávali na jeho ortel.

„Pane, měli bychom si s rozhodnutím pospíšit, v Duhovém královstí už mají vybráno a nebude trvat dlouho, než ji najde.“ Doběhl jej Kosto a v jeho závěsu s ním šel do sálu.

„Takže je to dívka,“ pronesl zamyšleně jeho pán a na tváři se mu vyloudil zákeřný úsměv. Opřes se do dveří sálu, které se s hlasitým zaskřápěním otevřely. Jakmile sál zjistil, že vstoupil Pán, okamžitě zmlkl.

„Je čas!“ zahřměl jeho hlas sálem, až všem naskočila husí kůže. Už jen pohled na něj jim nedělal dobře a to žádní svatoušci nebyli.

„Rozhodl jsem se, že ji najdu sám a přivedu sem,“ začal svůj monolog.

„A kdo nám bude vládnout? Vznikne přece chaos,“ přerušil ho jeden z davu.

„Plnou moc dávám Kostovi, mám v něj důvěru a věřím, že všechno půjde tak jako do teď a nebo možná ještě lépe.“ Proti Kostovi nemohli nic říct, byl to králův stín, na kterého si nenechal dopustit a stačilo jen jedno křivé slovo a hned jste navštívili svaté.

Vyšel ze sálu a šel se připravit do svého pokoje, nechtěl ztrácet čas, ale ještě před odchodem si chtěl jít zalétat.

Plnou rychlostí se rozběhl k tmavému lesu, kde ze sebe shodil všechno oblečení a schoval jej do svého tajného úkrytu. Už zbývalo se jen rozběhnout, přeměnit a vzlétnou. Když tak učinil, začal mu chladný vítr mu přejížděl přes jeho šupiny, které měli stejnou barvu jako jeho oči. Tohle byla u draků zvláštnost, vždy měli oči takové barvy, jako jejich šupiny po přeměně.

Miloval letání a tak si neodpustil pár ohnivých obláčků, které, ještě než dopadly na zem, se rozplynuly. Když se vrátil zpět, přeměnil se do své lidské podoby a oblékl se. Proběhl sadem suchých stromů a celým hradem až do svého pokoje, kde si dochystal poslední důležité věci. Vytáhl si svůj medailon s tmavě modrým kamenm a otevřel bránu, kterou vešel do jedné zapadlé uličky lidského světa...

Shrnutí // 1. kapitola


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mystic queen - Prolog:

3. Jo
27.01.2011 [18:27]

vypadá to zajímavě Emoticon

2. Lussy přispěvatel
27.01.2011 [16:52]

LussyTexie: Tak jo. Pro přístě budu vědět. Emoticon

1. Texie admin
26.01.2011 [21:37]

TexieAhojky, změnila jsem ti písmo na normální. Kurzíva se hůře čte a využívá se spíše na menší části nebo úseky, které chceš nějak odlišit.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!