OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Mystic princess - 6. kapitola



Mystic princess - 6. kapitolaVracíme se zpět do Dračího království. Violetti je na tom pořád stejně, ale chlapi se snaží na něco přijít. Dále vás v téhle kapitole čeká rada a její rozhodnutí...
Jakto, že Syksy našel Lumi?
Tohle zjistíte v téhle kapitole.
Lussy :)

Kamarád z dřívějška

„Mám nápad, co kdybychom uvědomili někoho na zemi, že je Lumi v nebezpečí?“ navrhl Oransii.

„A koho? A jak to chceš udělat?“ ptal se Pippuri.

„Jediný drak, který tohle kdy mohl dokázat je Violetti, ale ta, jak vidíš, nemá sílu ani na to, aby stála,“ prskal.

„Je ještě několik draků, kteří to dokáží...“

„A tím jsem já,“ dořekl za Oransiiho Taivas.

„Tak jo, máme sílu, ale koho chcete informovat?“ ptal se dál Pippuri, byl už vážně otravný, ale měl o Lumi strach.

„No tak, vzpomeň si, jeden z vás ho neměl v lásce a ten druhý se za něj vydával...“

„Syksy!“ vyhrkli oba unisono.

„Tedˇ postačí, když se budeš soustředit a vyhledáš na Zemi Syksyho, pak mu pomalu sdělíš zprávu a bude nás o všem informovat a částečně Lumi chránit,“ vysvětloval Oransii.

Tavias se snažil uklidnit, ale při myšlenkách na Lumi samotnou někde na Zemi a jeho manželku, nemohl docílit vytouženého stavu.

„Nejde to,“ sklopil hlavu.

„Musíš se snažit, pokus se o to, my se postaráme o radu,“ povzbudil Oransii Taviase a odebral se k odchodu. Puppuri odešel s ním.

 

„Musíme svolat radu a tohle všechno vyřešit,“ navrhl Oransii a Pippuri jen přikývl, i když vůbec netušil, jak tohle vyřešit.

Do sálu se sešli všichni, hučelo to tam, i když tak vstoupili Oransii i Pippuri.

„Klid, pánové,“ rozezněl se sálem Pippuri. Sebral v sobě odvahu a promluvil, následovalo ticho.

„Jak víte, měli jsme nečekanou a nevítanou návštěvu,“ mluvil o tom, co už věděli.

„Kdo to byl? Byl silnější než všichni,“ ozvalo se z davu.

„Byl to Musta...“ Nedopověděl.

„Konečně přišla záchrana,“ radoval se Sedaris.

„Pěkná záchrana, když tě odhodí jen, co tě uvidí,“ ušklíbl se Pippuri.

„Musím vás informovat ještě o jedné skutečnosti, přišel s ním Taivasův otec a má ho plně ve své moci. Sám Taivas se snažil Mustu zastavit, ale udělala mu to stejné, co nám ostatním,“ konečně jim řekl pravdu. V sále to začalo hučet, jak se všichni domlouvali, jen jeden tam čeřil vodu, pořád byl proti, nechtěl, aby se Musty – Theodricka – báli, vsugerovával jim, že je to jejich vysvoboditel. Nakonec se rada dohodla na jednom.

„Rada se rozhodla,“ povstanul nejstarší.

„Až sem příště zavítá Musta, s radostí ho přivítáme a na jeho počest uděláme slavnost. Ještě zřejmě nezná svůj účel, ale když nastane, že ledový netvor povstane, včas zakročí.

Královna je bez moci, takže nás chránit nemůže a je plně v Taivasově moci, udělá vše, co po ní bude chtít a vy dva se jím nechali zlákat. Už dál nehodláme jen tak sedět a čekat, až to všechno vypukne! Máme jen jednu možnost, jak se zbavit všeho zla a to je sesadit vás všechny!“ zakončil.

„Stráže!“ zakřičeli. Oransii a Pippuri se navzájem na sebe podívali a pak se rozběhli k Violletinu pokoji.

„Rychle!“ kryčel Pippuri.

„Musíme odejít a to rychle, chtějí vás svrhnout. Sbal jen to nejnutnější a prchejte, pokusím se je zdržet a pak za vámi dorazím, pokud ne, nečekejte na mě!“ tlačil je Oransii z okna. Taivas vyskočil s Violetti v náručí jako první, za ním hned Pippuri. Běželi, jak nejrychleji uměli. Stráže neměli šanci je chytnou, ale Oransii tam zůstal. Oba se ohlédli, bylo jim ho líto, byl tak moudrý a skvělý přítel.

Společně čekali na Oransiiho, jenže se nevracel, Violetti stále spala. Když už to vzdávali, zahlédli blížící se stín. Nejdříve si mysleli, že to jsou stráže, ale když se stín přibližoval, zjistili, že je to Oransii.

„Jak si to dokázal?“ vyptával se Pippuri.

„Myslíš, že jsem dokázal přežít válku jen tak?“ divil se Oransii a dál to nekomentoval.

„Musíme jít, honem, znám jednu bezvadnou skrýš, ale bude jen otázkou času, než nás najdou.“ Vedl je Taivas houštinami.

Taivas se celou dobu skrývání snažil spojit se Syksym, bylo to opravdu těžké, ale nakonec se mu to povedlo.

„Podařilo se mi to!“ jásal Taivas.

„Pokus se mu něco říct,“ pobídl ho Oransii a Pippuri jen němě přihlížel.

Slyšíš mě?“

„Kdo jsi a co děláš v mojí hlavě?“

Tak asi hostuju... Jsem Taivas, nelekej se. Na Zemi je Lumi a je ve velkém nebezpečí, musíš ji o tom dát vědět a musíš ji chrátni a i kdyby to mělo být třeba svým tělem, udělej to pro Letti,“ prosil Taivas.

„Udělám, co budu moct,“ slíbil Syksy a spojení se přerušilo.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mystic princess - 6. kapitola:

2. Lussy přispěvatel
08.08.2011 [21:31]

LussyDaynera: Věř, že já taky. Emoticon
Je mi to strašně líto, ale kapitolu budu moct přidat až v sobotu, jelikož jsem na Slovensku a zítra jedu tam, kde není wifi, takže jsem bez připojení a já hloupá na to doma zapomněla, takže si ještě počkáš... Emoticon Emoticon

04.08.2011 [18:36]

Daynera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon tak sa nam to perkne zvrtlo..najradsej by som tu radu zaslapala do zeme Emoticon nemozem sa dockat dalsej kapitoly Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!