OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Můj přítel hvězda - Prolog



Můj přítel hvězda - PrologDalší má povídka se bude týkat Jacksona a Joany. Co jim osud přichystá a zvládnou spolu to, že jeden z nich bude hvězda?

Nikdo nikdy netušil, že ve velkém městě, jako je Anglie se narodí 14. 12. 1984 v 18:07 hodin dvě děti. Holka a kluk. Ačkoli se matky těchto dětí nikdy neviděly a ani spolu nemluvily, tak nečekaly, jak se osudy těchto dětí propletou. Narodily se ve stejné nemocnici v centru Londýna. Samozřejmě, že si to nepamatujou, ale poprvé se viděly na novorozeneckém oddělení. Ležely vedle sebe. Jedno v modrém a druhé v růžovém oblečku. Tehdy matky stály vedle sebe a pyšně se na své ratolesti koukaly. Poblahopřály si a s tím se každá nevědomky rozešla do svého pokoje.

 

Prolog

Uběhly čtyři roky od narození těchto dětí. Co se v těchto letech stalo není důležité. Důležité je, co se stalo dnes. Bylo 1. 9. 1988. Obě děti šly poprvé do školky. Ve shodě náhod do stejné školky i třídy. První rok o sobě vůbec nevěděly. Ne že by se neměly rády, ale byly to stále děti, které netrápilo jestli mají rozehranou hru ze včerejška s někým jiným. Každé ráno šly do školky s čistým štítem, hrály nové hry  s jinými dětmi. Po prázdninách, kdy měly pět let, se vrátily opět do školky.

Skamarádili se spolu. Stala se z nich nerozlučná dvojka, i když se po školce nikdy nesešly, aby si hrály. I když se jejich maminky nestýkaly. Byly to opravdoví  kamarádi. Seděli vedle sebe. Vždy se dokázali domluvit s čím si budou hrát, i když to nejčastěji byla hra na maminku a tatínka. Byli to oni, které učitelka načapala na záchodech se staženými kalhotami a zjišťovali, že nejsou zase tak stejní jak se zdá. Každý den po obědě spali vedle sebe a usínali ruku v ruce.

V roce 1990 šli spolu i do první třídy. Samozřejmě, že seděli vedle sebe. To už chlapec odprovázel dívku domů. Už se domlouvali, že spolu po škole půjdou do parku na prolízky nebo, že si zajezdí na kole. Rádi spolu trávili čas. Málo kdy se hádali. Všem říkali, že oni spolu budou napořád, že se spolu vezmou a budou mít děti. Chtěli dvě děti, holčičku a chlapečka. Když se je někdo zeptal na jména, jen se smíchem odpověděli, že na to je brzo. Přáli si mít velký dům se zahradou a bydlet někde jinde než v Anglii. Doufali, že budou mít i psa, který je bude hlídat. Ano, byly to typické děti se svými sny. Ovšem až do dne, kdy se v době, kdy jim bylo osm let, chlapec odstěhoval. Neodstěhoval se daleko. Jen na druhý konec města, ale začal chodit do nové školy a už se nemohli stýkat. Rodiče jim to pochopitelně zakázali. Byli mladí a malí na to, aby cestovali přes celé město sami. V době, kdy už na to věk měli, na sebe nejspíše zapomněli. I když si ani jeden z nich už tak velkého kamaráda nenašli a na sebe vzpomínali, nikdy se ani jeden z nich nerozhodl navštívit toho druhého. Snad ze strachu, že na něj ten druhý zapomněl? Opravdu se měli rádi a netušili, co jim osud do života přichystá.

17. 3. 1992 se Jackson Rathbone a Joana Hallowey viděli naposled. Nebo si to alespoň mysleli.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj přítel hvězda - Prolog:

1. AriaSalvatore přispěvatel
16.04.2012 [21:57]

AriaSalvatorezačíína to veľmi zaujíímavo a je to veľmi pekne napísané tak dúfam, že čoskoro sa dopravuješ k pokračovaniu Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!