OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Můj přítel hvězda 18. kapitola



Můj přítel hvězda 18. kapitolaDalší dílek je na světě. Pohodový dílek s návštěvou v aquaparku a v dalším se dozvíte, jak se Joana rozhodně. Hezkou zábavu :)

18. kapitola

Ráno jsem se vzbudila poměrně brzo. Vlastně hodně brzo, protože venku byla ještě tma. Opatrně jsem se vyvlékla z Jacksonovy náruče a odešla k oknu. Venku bylo jasně znát, že mrholí, a po ulici se vznášela mlha. Zatáhla jsem závěs a šla do koupelny, kde jsem se zavřela. Začala jsem si napouštět vanu, kterou jsem potřebovala, protože jsem nutně musela přemýšlet.

Lehla jsem si do vroucí vody a zavřela oči. Svým způsobem mě tady nic nedrželo. Svou práci bych mohla dělat i odtamtud. Ano, byla to lákavá nabídka, která měla hodně pro i proti. Ale největší pro bylo, že on sám chce, abych jela, což by nemusel. Pojedu. Sklouzla jsem celá pod hladinu vody a když už jsem u toho byla, tak jsem si umyla vlasy a oholila se. S tím se se po necelé hodině vrátila do postele, kde Jackson pořád poklidně spal. Lehla jsem si k němu a on si mě hned přitáhl k sobě. S lehkých úsměvem na rtech jsem opět usnula.

Když jsem se vzbudila podruhé, byla jsem v posteli sama, ale slyšela jsem sprchu z koupelny. Bylo mi dobře. Vstala jsem a rozhrnula závěsy. Rychle jsem ustlala a oblékla se. Pak jsem odešla do kuchně, kde jsem začala dělat sendviče, které jsem následně opékala. Připravila jsem kávu a džus a vše dala na stůl.

Během chvilky se ke mně přidal i Jackson, který měl na sobě jen tepláky a ještě mokré vlasy ze sprchy. Vypadal hříšně a zcela k nakousnutí, a byl můj. Skousla jsem si spodní ret a nějak se zamyslela. Vytrhl mě až polibek na tvář a jeho okouzlující úsměv. Usmála jsem se na něj taky a s popřáním dobrého chutnání jsme se pustili do jídla.

„Tak, co chceš dneska podniknout?" zeptala jsem se, když jsme dojedli a já odnášela talíře do myčky.

„No, já nevím... Napadlo mě, co jít do aquaparku nebo tak něco?" pokrčil rameny a čekal, co řeknu. Zapnula jsem myčku a šla k tomu hříšnému člověku. Nacpala jsem se mezi jeho nohy a položila mu ruce na nahá ramena.

„Hmm... To zní dobře," usmála jsem se a sehnula se, abych ho mohla políbit. Zapletl mi prsty do vlasů a obdařil mě sladkým polibkem.

„Tak půjdeme?" zeptal se Jackson po chvíli, kdy už jsem seděla obkročmo na něm a užívala si to.

„Chmm..." zamumlala jsem do jeho vlasů a přikývla. Prudce jsem vydechla a vstala z jeho pohodlného klína. 

 

 

O hodinu později jsme už stáli před aquaparkem a čekali frontu k pokladně. Chovali jsme se jak pár puberťáků, ale mně to vůbec nevadilo. Jen ať každý vidí, že je jen můj. Když jsme si koupili lístky, každý jsme se rozešli na svou stranu do šatny. Převlékla jsem se a do ruky si vzala jen ručník. Pak jsem se osprchovala a šla k bazénům, kde už na mě čekal Jackson. Chytl mě za ruku a šli jsme k jedné z laviček, kde jsme si odložili ručníky.

„Tak, kam půjdeme jako první?" zeptal se a bylo na něm vidět, že je opravdu natěšený.

„Co to vzít postupně?" navrhla jsem a docela se taky těšila. Jen přikývl a už mě táhl na jednu z atrakcí. Trvalo nám tři hodiny, než jsme prošli každou, na kterou jsme mohli jít.

„Miláčku, už mám hlad," zanaříkala jsem a zhroutila se na jednu z laviček.

„Jo, já taky. Tak počkej, jen skočím do skříňky," usmál se a políbil mě. Pak už byl pryč. Vzala jsem si ručník a trošku se osušila. Znovu jsem si udělala culík a čekala, dokud se Jackson nevrátil.

„Na co máš chuť?" zeptal se a vedl nás směrem k restauracím a stánkům.

„Já nevím. Asi něco děsně nezdravého. Hranolky a burger?" usmála jsem se a táhla ho k stánku, kde to úžasně vonělo grilovaným masem.

„To zní dobře. Dáš si k tomu colu?" zavrtěla jsem hlavou a objednala si ledový čaj. Pak jsem se posadila na jednu z židlí a čekala.

„Zavolají nás," usmál se a sedl si vedle mě.

„Vůbec jsem nečekal, že půjdeš na všechno," zasmál se a objal mě kolem pasu.

„No, já taky ne," zasmála jsem se.

„Asi jsem se nechtěla zahanbit," chytla jsem ho za tvář a políbila. Pokračovala bych dál, kdyby nevolali naše číslo. Jackson se tedy zvedl a přinesl nám jídlo. Popřáli jsme si dobrou chuť a pustili se do toho. Můj talíř byl během chvilky prázdný.

„Páni, tys teda musela mít hlad," zasmál se a pomalu dojídal hranolky.

„Ani nevíš jaký, a teď už přesně vím, co půjdeme dělat," nadzvedla jsem obočí a usmála se.

„Opravdu? Co to bude?" zeptal se a dopil colu.

„Co se jít naložit do vířivky a nic chvíli nedělat?" navrhla jsem.

„Myslím, že je to skvělý nápad," usmál se a vstali jsme. Chytl mě kolem pasu a rozešli jsme se směrem k wellness části.

 

Bylo tam prázdno, což nám vyhovovalo. Byly to malé výřivky pro čtyři nebo šest lidí a každá byla v samostatné místnosti a s jinou vůní. Místnosti byly zamykatelné, čehož jsme využili. Sedla jsem si do příjemně teplé vody a zavřela spokojeně oči.

„Počkej, počkej, co to děláš?" slyšela jsem najednou nějak blízko sebe. Otevřela jsem oči a koukala se do té nejkrásnější tváře.

„Jak to myslíš? Odpočívám," usmála jsem se a sledovala ho.

„Myslel jsem, že budeme odpočívat jinak, když se nám poštěstilo a jsme tady úplně sami," zašeptal a už jsem měla jeho rty na svém krku.

„Ach, máš pravdu, to bychom měli," usmála jsem se a nechávala se strhnout jeho vášní. Najednou jsem seděla na něm a můj vrchní díl plavek si plul na hladině vody... 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj přítel hvězda 18. kapitola:

2. Veronika
07.02.2013 [15:54]

vav dakujem tesím sa na dalsiu cast :) Emoticon

1. Adel přispěvatel
25.01.2013 [15:24]

AdelSuper Emoticon další díl je tu Emoticon Jako obvykle byl skvělý. Taky bych si tak chtěla užívat s Jasonem Emoticon Těším se na další ať je co nejdřív Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!