OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Můj přítel hvězda 17. kapitola



Můj přítel hvězda 17. kapitolaDalší dílek. Docela sladký a romantický dílek. Po přečtení tohoto dílu bych byla ráda, kdybyste mi napsali jestli chcete aby Jo jela taky nebo ne. Děkuju :)

16. kapitola

Pomalým krokem jsme přišli mlčky domů. Nikdo z nás celou cestu nemluvil a mně to vůbec nevadila, ale naopak. Měla jsem čas přemýšlet o všem. Co se dnes stalo a co se stane až Jackson odjede. Je fakt, že Peter neví, kde bydlím, ale je to jen otázka času a ten zlomený nos nenechá jen tak. Jacksonovi to vůbec nevyčítám, protože to udělal pro mě, ale mám z něj strach. To jsem mu ale nemohla přiznat. Neodjel by a to bych si vyčítala a myslím, že po čase by mi to vyčítal i on.

„Nad čím přemýšlíš?“ zeptal se mě, když jsem i ve výtahu mlčela jak hrob.

„Nad ničím,“ snažila jsem se vykouzlit úsměv, který se proměnil spíše ve škleb, ale to už jsme na štěstí vystupovali.

Nechtěla jsem aby šel dnešní večer do kytek úplně, proto jsem se začala opět snažit.

„Miláčku?“ usmála jsem a chytila ho za pas.

„Jo?“ zeptal se a pohladil mě po tváři.

„Otevřu víno a dáme si společnou vanu?“ líbla jsem ho na bradu a odpovědí mi bylo jen políbení na čelo a přikývnutí. Pousmála jsem se, ale jak se zdálo, tak zlepšení nálady bude mnohem horší.

Odešla jsem tedy do  koupelny a začala vanu napouštět. Přidala jsem do vody i pěnu a začala se připravovat.  Stoupla jsem si k zrcadlu a zakoukala jsem se do něj. Sepnula jsem si vlasy do vysokého drdolu. Opláchla jsem si tvář studenou vodou a začala jsem si sundávat šperky, co jsem měla na sobě, abych si je nemusela brát do vany.

Když jsem si odepínala řetízek, připletli se k mým rukám ještě jedny. Svoje jsem tedy složila podél těla a nechala Jacksona, aby to udělal za mě. Odložil řetízek na poličku, ale nenechal můj krk prázdný, protože ho nahradil jiným řetízkem. Koukala jsem do zrcadla, jak mi připíná na krk řetízek s přívěskem J+J. Byl nádherný. Stříbrný a jedno J bylo vyskládané průhlednými kamínky. Když ho zapnul, tak sjel rukama na ramena a po té až po rukách k dlaním.

Jednu ruku jsem mu ale lehounce vytrhla a zvedla ji ke krku, kde se mi houpal přívěšek a lehounce jsem po něm přejela.

„Je moc krásný,“ pousmála jsem se na něj do zrcadla a otočila se mu v náručí.

„Děkuju,“ dodala jsem a políbila ho. Polibek mi oplácel a hustá atmosféra kolem nás lehce prořídla.

Vypnula jsem vodu a vrátila se k Jacksonovi. Pomalu jsem mu mlčky začala rozepínat knoflíčky na košili. Když jsem rozepnula poslední, tak jsem košili lehce stáhla z jeho ramen. Dále jsem se začala zabývat jeho páskem a dále zapínáním od kalhot.

„Co to děláš?“ zeptal se mě, ale nijak mi nebránil.

„Co myslíš?“ usmála jsem se a už jsem byla na kolenou, abych mu mohla kalhoty stáhnout úplně.

Pak jsem si opět stoupla, ale než se tak stalo, tak jsem ho párkrát líbla na bříško, hruď a krk. Začala jsem se vyslékat já. Taky jsem zůstala ve spodním prádle stát před ním.

„Jsi tak krásná,“ zašeptal a přejel mi prstem po klíčná kosti. Zavřela jsem spokojeně oči.

„Tak šup do vody,“ popohnala jsem ho. Vyslékl si spodní prádlo a sedl si. Já jsem ho napodobila a sedla si do vany před něj.

Přitáhl si mě k sobě do náruče a já se spokojeně uvelebila na jeho hrudi. Přejížděl mi rukou po břiše a rty natiskl na moje rameno. Já jsem vzala do ruky jeho ruku a párkrát ji políbila na klouby. Ruka už vypadala mnohem lépe, ale stále bylo poznat, že někoho praštil.

„Pojeď se mnou,“ zašeptal z ničeho nic.

Mlčela jsem.

„Jo, nechci tě tady nechávat, tak dlouho,“ šeptal mi do ramene.

„Nejde to. Víš, že to nejde. Ale můžu za tebou třeba přijet,“ navrhla jsem.

Teď mlčel on. A já taky.

„Nikam nepojedu,“ řekl z ničeho nic.

„Ne to nedovolím. Je to tvoje velká šance. Nechci aby sis to později vyčítal nebo snad mně,“ zavrtěla jsem hlavou.

„Tak pojeď se mnou,“ řekl znovu.

„Musíme se o tom bavit dnes? Máme ještě dva dny, tak to nechej na později,“ navrhla jsem a doufala, že řekne ano.

„Tak co jít do postele?“ pousmál se mi do kůže a já přikývla. Vylezla jsem z vany a zabalila se do ručníky. Druhý ručník jsem podala Jacksonovi. Než jsem rozešla, už mě držel v náručí a nesl do postele. Zasmála jsem se a ještě víc, když mě do ní hodil.

„Hej, co jsem jako?“ zasmála jsem se znovu a odhodila ručník na zem. Pak jsem zmizla pod peřinou.

„Ale abych se přiznala, tak se mi taky moc nelíbí to, že bys měl odjet. Budu muset zavolat klukům, aby na tebe dali pozor. Hlavně před krásnými herečkami,“ usmála jsem na něj a on se zamračil.

„Opravdu? Opravdu si myslíš, že potřebuju hlídat?“ pomalu se blížil k posteli.

„Ano to jistě potřebuješ, ale na druhou stranu je blbé o to říkat klukům, kteří budou mít, co dělat se sebou natož se ještě starat o tebe,“ zasmála jsem se.

Skočil do postele a vlezl si ke mně pod peřinu.

„Nemusíš mít strach, že bych se tam zapletl s nějakou herečkou,“ zašeptal. Já jsem se na něj jen kriticky podívala.

„Opravdu mi to slibuješ? To nedělej,“ zavrtěla jsem hlavou. Přitáhl si mě na hruď a začal mě hladit po paži.

„Tak pojeď se mnou a můžeš mě hlídat,“ zašeptal a já zaskučela. Zvedla jsem hlavu a začala ho líbat. Snad proto, aby o tom už přestal mluvit, ale musím uznat, že tenhle důvod proč jet, se mi zamlouval. Ovšem, nechtěla jsem to přiznat. Alespoň ne prozatím.

Začala jsem ho škádlit a užívala si to. Hladila jsem ho po tom jeho dokonalém těle a líbala na sladké rty. Jeho ruce mě nenechávaly chladnou a mě se to líbilo. Hodně se mi to líbila. Najednou jsem byla pod ním a jeho rty se dobývali na můj krk. Zaklonila jsem hlavu a nechala ho, aby mi ho kousek po kousku oždiboval.  Ruce mu pluly po mém těle až se dostaly k mému nejcitlivějšímu místu. Potichu jsem zasténala a prohla se k jeho tělu. Malou chvíli mě ještě trápil a potom se nasáčkoval mezi moje nohy. Ovšem nic se nedělo. Prstem mě hladil po tváři a rty lehce líbal na rty nebo nos.

Po chvíli už to ale nevydržel ani on a spojil naše těla. Vydechla jsem mu do rtů. Pohyboval se pomalu, ale nevadilo mi to. Tak jsem si ho mohla užít mnohem déle.  Nakonec stejně zrychlil a já se mu snažila vycházet vstříc. Všechna ta slast, která mi proudila tělem se začala shromažďovat v podbřišku a nakonec vybouchla jako náš soukromý ohňostroj. Jackson na tom nebyl jinak. Stačilo ještě pár dalších pohybu, které prodloužily mou rozkoš, ale přivedly ho k té jeho.  

Když bylo po všem, zabořil mi hlavu do krku a vydýchával se stejně jako já. Stále na mě ležel a mně to vyhovovalo.

„Miluju tě,“ zašeptal a obdaroval mě sladkým polibkem.

„Miluju tě,“ usmála jsem a pohladila ho po tváři.

Pak si jen lehl vedl mě a po chvíli jsme oba usnuli v objetí toho druhého.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj přítel hvězda 17. kapitola:

2. Adel přispěvatel
14.10.2012 [15:29]

Adeljá jsem taky pro aby jela ... musí ho přece ochránit před herečkama Emoticon Emoticon strašně moc jim to přeju Emoticon Emoticon skvělá kapitolka rychle další Emoticon Emoticon

1. martinexa přispěvatel
10.10.2012 [21:46]

martinexaJá bych byla pro, aby s ním jela Emoticon To je tak romantické.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!