OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Me and Vampire Academy - Prolog + 1. kapitola



Me and Vampire Academy  - Prolog + 1. kapitolaMiluji VA, ale už po přečtení 1. dílu jsem věděla, že bych to asi napsala jinak. Proto jsem začala psát svoji verzi. Snad se vám to bude líbit... Je to z pohledu Rosemarie Hathawayové.

Dnes mi mají přijet noví strážci. Aby jste tomu rozuměli – jsem poslední z mocného rodu Hathawayů, mám se stát královnou Morojů a navíc ta moje schopnost - ovládám všechny živly, stejně jako ostatní jeden a k tomu léčení. Ne, nemám dar jako Svatý Vladimír. Skoro všichni na škole mě nenávidí, mám nějakou genetickou odchylku, takže mám postavu a vzhled dhampýrky, ale moc mám ještě mocnější než Morojové. Nikam nezapadám. Mám jen jednu kamarádku – Lissu. Lissa je dcera slavné bojovnice Janine Dragomirové. Lissa bude můj hlavní strážce. Sama se učím bojovat, ale nesmím být bez ochrany, protože je to dost nebezpečné. Už na mě zaútočilo několik Strigojů, ale zvládla jsem se celkem ubránit, jen jednou jsem skoro umřela. Na krku se mě zdobí značka, že jsem zabila tři Strigoje, tím se také odlišuji od ostatních. Normální Moroj nezabije Strigoje a už vůbec si nenechá na krk vytetovat tuto značku. Mě se však podařilo je přemluvit, tak mám pěkně ozdobený krk.

Lissa, moje budoucí hlavní strážkyně má na krku také jeden znak. Normální Morojové většinou nemají žádného strážce, protože je málo dhampýrů  a musejí je mít hlavně ti z mocných rodů, každý má pak jednoho a také v království vampýrů, protože ochraňují královnu a parlament.

„Rose?“ zavolala Lissa.

„Ano?“ křikla jsem zpět.

„Je čas!“ křikla a znovu zmizela na chodbě.

Dopravila jsem si svoje líčení a účes. Na uši jsem si připnula diamantové náušnice.

Pomalu jsem šla do svého pokoje a podívala se do zrcadla. Krásné rudé šaty mi splývaly až k zemi, byly zdobeny malými kamínky a hluboký výstřih byl hodně vyzývavý. Na ruce jemný diamantový náramek a nakonec nádherné boty. Líčení bylo šedo – stříbrné, to aby mi to udělalo hezčí tvar očí.

Pomalu jsem šla ze schodů a přidržovala si šaty, abych neškobrtla. Dívala jsem pod sebe a konečně došla na poslední shod. Pomalu jsem zvedla pohled a zjistila, že všechny pohledy jsou upřeny na mě. Pomalu jsem jistým krokem kráčela ke svému místu. Bylo hned tři místa od toho, kde bude sedět královna. Měla by tu být každou chvílí.

Seděla jsem asi pět minut než všechno utichlo.

„Královna je tu!“ slyšela jsem šeptání několika lidí. Zvedla jsem hlavu a setkala se s královniným pohledem. Jemně na mě kývla a zasedla na své místo.

Po chvíli začalo hodování. Mělo několik chodů, takže se od každého muselo sníst jen málo. Po chutné večeři nastal okamžik, ve kterém bych si měla vybrat svých pět strážců a až Lissa udělá zkoušky, tak budu mít konečně všechny.

„Rosemarie, je čas!“ šeptla mi do ucha ředitelka. Pomalu jsem kráčela k řadě strážců. Všechny jsem projela pohledem a zastavila se na jednom. Měl hnědé vlasy po ramena, tmavě hnědé oči a svalnatou postavu. Byl krásný.

„Jak zemřel tvůj minulý Moroj?“ zeptala jsem se.

„Měl jsem zrovna volno, když jeho a druhého strážce napadla skupina Strigojů, oba zemřeli,“ řekl bez jediného pohledu na mě.

Na tuhle otázku jsem se zeptala všech. Někteří byli nováčci. Bylo mezi nima i několik dívek. Myslím, že Lissa nebude chtít být jediná strážkyně mezi kupou strážců a tak jsem nakonec vybrala dvě dívky, které byly nováčky v tomto oboru a tři chlapy, kteří byli zkušení, protože někdo musel ty dívky zaučit. Zítra jsem měla mít seznamovací den, ve kterém jsem se měla o nich něco dozvědět.

__________________________________________________________

Vysvětlivky:

Moroj

– upír, který má dar ovládat nějaký živel (voda, oheň, vzduch, země,…)

Dhampýr = Strážce

– poloviční upír a poloviční člověk, silnější než Moroj + chrání Moroje

-  nemůže mít děti dhampýr s dhampýrem, ale jen Moroj a dhampýr

Strigoj

– Moroj nebo Dhampýr, který se dal na špatnou stranu

- je nesmrtelný, musí se živit krví Morojů, aby přežil (může pít i z Dhampýra)

- silnější než Dhampýr + nemá žádnou schopnost

-  červené oči

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Me and Vampire Academy - Prolog + 1. kapitola:

15. Meg
29.10.2012 [15:56]

mě se to vůbec nelíbí...promin ale kdybys sis to něco vymysela a ty jména postav nechala tak ej to mnohem lepší Emoticon Emoticon Emoticon

14. Anis
29.09.2011 [12:25]

Nevím, VA mám ráda, ale nelíbí se mi jak je to otočené Emoticon . Možná, že kdybych předtím nečetla knihu líbílo by se mi to víc. Promiň

13. LucilleDanion přispěvatel
16.03.2011 [13:56]

LucilleDanionNemám ráda povídky, kde je hlavní hrdinka nejdokonalejší a svět je hezký. Nedočetla jsem ani čtvrtý odstavec. Škoda. Může být tolik hezkých povídek a námětů na VA. Jen můj názor ;)

12. Daisy94 přispěvatel
01.03.2011 [9:46]

Daisy94VA zbožňuju Emoticon líbí se mi to Emoticon Emoticon

11. Katulka8
05.02.2011 [20:54]

Neee. To se mi nelíbí. Četla jsem všechny díly VA a to v angličtině, ale toto se mi opravdu nelíbí.
PS: AŤ ŽIJE DIMKO A ADRIAN! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. ElisR1 přispěvatel
03.02.2011 [17:47]

ElisR1úžasný, doufám, že další kapitoly tu budou rychle, protože se mi to opravdu líbí =) jen tak dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. epete
23.01.2011 [15:18]

trapný..upravovat to podle sebe jak se ti to zlíbí a krást Richelle Mead její knížku a postavy..styď se ona to má mnohem lepší než ty! Emoticon

22.01.2011 [23:38]

marketasakymáš zajímaví nápad Emoticon Emoticon Emoticon

7. LynVonNightlight přispěvatel
21.01.2011 [15:44]

LynVonNightlightIba taká otázka k originálnemu VA... Ja teraz čítam jednotku, ale pripadalo mi to zo začiatku akosi chaoticky, chvíľu som vôbec netušila, o čo vlastne ide a kto je vlastne kto. Najskôr som rozmýšľala, či náhodou nečítam druhú časť, ale vyhľadalo som si to na nete.
V jednotke bolo to, kde sa Lissa a Rose vrátili na tú akadémiu kvôli niečo, čo sa stalo?
Ako milovníci VA, poprosím o pomoc, diki, lebo nejako sa v tom deji stále strácam. Emoticon Emoticon Emoticon

6. nesinka přispěvatel
21.01.2011 [15:39]

nesinkaNádhera VA přímo muluju.

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!