OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Me and Vampire Academy - 5. kapitola a Epilog



Me and Vampire Academy - 5. kapitola a EpilogPoslední dílek mojí povídky na téma Vampýrská Akademie... Doufám, že mě neukamenujete a bude se vám to alespoň trochu líbit. Brzy se můžete těšit i na mou další povídku, kterou začnu brzy psát. Nechte nějaké komentíky, ať už kladné nebo záporné.

Podívala jsem se po tom hlupákovi, který si dovolil mě unést. Myslela jsem, že to bude vtípek někoho ze školy, ale opak byl pravdou. Byl to nějaký strigoj a co hůř, za ním stálo dalších deset. Věděla jsem, že tohle bude můj konec, ale nevzdávala jsem svůj boj. Ostatně třeba někdo přijde a pomůže mi.

„Princezno,“ řekl ten, co mě unesl.

„Pusťte mě!“ řekla jsem rozhořčeně a jemně do něho strčila.

„Ne, bohužel má drahá Rosemarie, ale tohle je tvůj konec…“ řekla mi jedna žena, která nebyla strigojka, ale Moroj. Poznala jsem ji. Byla to Taša Ozerová, teta Christiana.

„Proč?“ zeptala jsem se s nechápajícím výrazem.

„Protože se kolem tebe motá moc lidí a navíc budeš příští královnou, tedy říkala to Taťána a to nemůžu dopustit! Já jsem jediný možný nástupce, budu nejmocnější bytost na světě a se mnou budou navždy vládnout strigojové,“ řekla napůl šíleným hlasem. Nechápala jsem to, jak se mohla stát z takové milé ženy taková zlá panovačná mrcha? Ještě nedávno jsme se spolu bavili jako největší kamarádky a teď plánuje mojí smrt. Tomu se říká podpásovka…

„Tašo, proč tohle? Já myslela, že jsme kamarádky…“ řekla jsem nechápavě a s provinilým výrazem.

„Byli jsme, dokuď si mi nepobláznila nejdřív Taťánu, a pak i Dimitrije! Ten měl být jen a jen můj! Za tohle mi zaplatíš!“ řekla a s tím se na mě vrhla. Její útok jsem bez problému odrazila. Jenže pak se na mě vrhli úplně všichni. Bylo jich moc a já neměla šanci se ubránit. Snažila jsem se vykrývat všechny útoky, ale nezvládala jsem to. Z každé strany se na mě vrhali a já už to začínala vzdávat. Chtěla jsem se alespoň rozloučit s Dimitrim.

„Miluji tě, Dimitri!“ šeptla jsem do toho ruchu, zavřela oči, a pak má mysl utichla, bohužel už navždy…


EPILOG

7 let po Rosině smrti:

DIMITRIJ

Po Rosemariině smrti se ze mě stala úplná troska. Nikdy bych neřekl, že mě něco může takhle zničit. Nikdy jsem si nenašel žádnou jinou dívku, ke které bych cítil alespoň náznak citu, tak jako u Rosemarie. Rose byla a bude vždy tou jedinou, to je více než jasné. Z Lissy se teď stala výborná strážkyně uznávaná po celém světě. Stále jsou s Christianem spolu a celkem šťastní. Občas zajedou i za mnou, ale já je většinou neberu na vědomí. Chci být už konečně s ní. Věděl jsem, že není jiná možnost. Hrozně moc mi má láska chyběla. Jako by s ní skončil i můj život. Znali jsme se chvíli, ale můj život jakoby bez ní nikdy nebyl.

„Dimitri, nemusí to takhle skončit,“ snažila se mi to vymluvit Lissa.

„Lisso, ty to nechápeš! Já bez ní už nedokážu žít!“ křičel jsem na ni jako smyslů zbavený. Rychle jsem se jí vytrhl a utekl ven. Můj cíl byl jasný. Vklouznu do sídla strigojů a oni mě zabijí, a pak se znovu setkám se svojí Rosie. Budeme spolu už navždy, tedy doufám…

Smrtí těchto dvou “lidí“ se rozpoutala válka, válka, která trvá dodnes. Není vůbec jisté, kdo to vyhraje, ale je jisté, že stojí za to, protože dva životy už navždy skončili a ostatní chtějí pomstu…


Poslední dílek věnuji Marketasaky, která se žádala o další, tak jsem se ho pokusila napsat. Doufám, že budete číst i mojí další tvorbu na tomto webu...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Me and Vampire Academy - 5. kapitola a Epilog:

5. Martina
29.08.2011 [9:43]

Knihy VA jsem četla a moc se mi líbily a tvůj nápad taky. Jen je škoda, že jsi to trochu nerozepsala. A je divný že se zamilujou za jeden večer a už se kvůli ní Dimitrij zabije. Takže: nápad hezkej, ale je to špatně napsaný... Promiň

27.08.2011 [21:59]

marketasakyAnonym: Někdo končí povídku i dřív...

3. anonym
10.06.2011 [14:00]

promiń že ti to nepochválím , ale nezlob se na mě ...já sice teda nic nepíšu ale tohle mi vůbec nesedí , navíc zkončit po pěti kapitolách s tím že rose umře v čtvrtém a dimitrij udělá sebevraždu...tak to je trochu až moc. tak promiň že ti to nemůžu pochválit Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.03.2011 [3:13]

marketasakyDěkuju Emoticon, je mi líto Dimitrije... Emoticon A neboj určitě budu číst. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. nesinka přispěvatel
16.03.2011 [13:02]

nesinka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!