OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Maniobra llamada amor Prolog + 1. kapitola



Maniobra llamada amor Prolog + 1. kapitolaMoja nová poviedka s názvom Maniobra llamada amor (Intriga menom láska), vznikla pri čítaní knihy. V 1. kapitole nebude žiaden opis postavy, či miesta len úplný začiatok. Druhou kapitolou to rozbehnem. Zatiaľ dúfam, že sa vám to bude páčiť. Nesii.

 

*-Madison*-

Prológ

Nenávidím ťa, pretože mi na tebe začalo záležať.

Nenávidím ťa, pretože si mal pravdu, že to sklamanie bude bolieť.

Nenávidím ťa, pretože si ma zmenil.

Nenávidím ťa, pretože som ti dala kus seba.

Nenávidím ťa, pretože mi ťa všetko pripomína.

Nenávidím ťa, pretože sa v sebe nevyznám.

Nenávidím ťa, pretože na teba nedokážem zabudnúť.

Nenávidím ťa, pretože milujem len teba.

A nenávidím ťa za to ešte viac, pretože si to uvedomujem a nemôžem to zmeniť.

 

Keby som vedela, že to takto skončí, odvolala by som všetko, čo som kedy povedala. Keby človek vedel dopredu, čo sa stane, či už dobrá vec alebo zlá... bola by som rada, pretože by nemusel byť tento okamih, ktorý ma veľmi zraňuje. Bojím sa toho pocitu, bojím sa, že sa to neskončí, ale aspoň budem vedieť, že žil, že bol pri mne, že som si ho nevymyslela...

Dodnes si pozerám jeho básne...

Čo by som mohla dať za to keby som sa ešte raz pozrela do jeho tváre. Dala by som aj život, život, srdce, dušu, ktorá už nič neznamená. Je roztrhaná na malé kúsočky a zaplátať ju môže len a len on!

 

 

1. kapitola

 

Ouwen: Až budeš večer zaspávať a Tvojich pier sa dotkne ľahký vánok, bude to pusinka pre teba odo mňa, pre Tvoj sladučký spánok. Ľúbim ťa, Madison.

Bože! Vypisujeme si celé dni. Už som to povedala aj kamarátom, rodičov do toho trepať nebudem, aj tak sú na opačnom meste v tomto štáte. Kamaráti mi radia, aby som mu nepísala alebo povedala dosť! Ale veď to robím, ale aj tak mám denne od neho sto básničiek, ktoré buď on vymyslel, alebo stiahol z internetu. Lezie mi to na nervy. Píp. Ďalšia správa.

Ouwen: Ako môžu povedať, že nepadá dážď, keď existujú oblaky? Ako môžu povedať, že listy nelietajú, keď existuje vietor? Ako môžu povedať, nezamiluj sa, keď existuješ ty? Prosím, odpíš, Láska.

Oh!!! Láska? Čo zozašel!?

Madison: Daj mi pokoj! Už mi nepíš!

To mi nikdy nedá pokoj? Asi budem musieť rázne zakročiť. Ak neprestane, udám ho za virtuálne obťažovanie.

Ouwen: Oh! Už som sa bál, že neodpíšeš. Odpusť mi, ale milujem ťa. Vari je to zákaz milovať také krásne dievča, ako si ty?

Madison: Ako vieš, či som pekná?... Prepáč ale nepoznám ťa, ani ty mňa, ako ma môžeš potom milovať?

Ešte dve správy a vypínam ho.

Ouwen: Vieš Madison, to len ty si myslíš, že ma nepoznáš. Videl som ťa, a nie len raz, aj ty si ma videla. Určite si nepamätáš. Zaujímala si sa o Brandona.

Čože? Ako vie meno môjho bývalého?... On je... bože... on je blázon, čo mám robiť? Zachovaj si chladnú hlavu Madison.

Madison: Čo si o sebe myslíš! Daj mi pokoj, lebo sa to bude riešiť cez súd.

A zasa ma prekvapil. Jeho básne. Oh my God.

Ouwen: Každý deň je bez teba tmou, z ktorej veru niet žiadnych návratov. Si to jediné, čo ma prebudiť vie, veď len ty si jediný, ktorý to smie.

Vypla som počítač a nahnevane utekala z izby za Avou, mojou najlepšou kamarátkou, ktorá je na chalanských izbách. Ako som tak prechádzala - teda utekala -  a sledovala chodník, narazila som do krásneho chlapca. Mal čierne vlasy, bol svalnatý a... a ani ho neviem opísať, bol božský.

„Ja ja... prepáč mi to... ja... no..." vzdychla som a celá sa začervenala. Krásne sa usmial.

„Nič sa nestalo." Potom mi venoval ešte jeden úsmev a vyparil sa. Aaaa, to je ale kus. Ešte som ho tu nevidela, asi bude nový.


Tak. Ukončujem to takto na ostro. Papa všetkým, dúfam, že sa vám to páčilo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Maniobra llamada amor Prolog + 1. kapitola:

4. nesii přispěvatel
14.01.2011 [17:19]

nesiiĎakujem za zmazanie Emoticon teda za všetko.
Ešte tam mám nejaké chyby?
Ak nie, môže sa to zverejniť?

3. LynVonNightlight přispěvatel
14.01.2011 [15:58]

LynVonNightlightTak som naozaj rada, že v tejto budeš pokračovať, lebo Nový život a táto sú asi najlepšie.
Čo sa týka chýb, nebolo ich tam veľa podľa mňa. Už som videla aj oveľa oveľa viac. Emoticon Emoticon
Okey Zakázaná láska a Môj denník zmažem. Emoticon Emoticon

2. nesii přispěvatel
14.01.2011 [15:39]

nesiizASE SOM SPROSTA. tY KKS. SAMÉ CHYBY, NO NORMALNE ZE SA HAMBíM. IDEM SA NA TOESTE RAZ POZRIET. SORRY ZA OBTIAZ. ACH.
Nový život, tomu sa venujem. Môžem ťa poprosíť o zmazanie Zakázanej lásky a Môj denník. Už to nebduem písať. Sú to hrozné poviedky a... ale neboj Nový živo a túto, to ti slubujem ze budem pokracovat.

1. LynVonNightlight přispěvatel
14.01.2011 [15:26]

LynVonNightlight*Číslovky sa vypisujú.
*Nepíše sa všetko veľkým písmenom, používajú sa kurzíva.
* Oh môj Bože je v angličtine oh my God. - good = dobre.

Poviedka sa začína sľubne a priznám sa, že z tých troch nových, čo som od teba teraz čítala, táto sa mi pozdáva asi najviac.
Ale!
Ak mám byť úprimná, všetky nápady sú pekné, lenže niektoré z nich treba dotiahnuť aj do konca. Nie je správne púšťať sa stále do nových vecí, aspoň podľa mňa, lebo čitateľa by to mohlo po čase prestať baviť. Povie si: "Veď na čo budem čítať prvú kapitolu, keď pokračovanie aj tak nebude?"
Takže aspoň do jedej z troch poviedok by som sa pustila naplno.

K poviedke ešte:
Mne osobne tam chýbal hlbší opis toho pekného chalana a nejako som sa neuspokojila s tým - taký bol krásny, že ho neviem ani opísať. - v budúcnosti, ak sa dočkáme pokračovania, ak bude mať táto postava dôležitú rolu, určite by som venovala viac pozornosti jej opisu - minimálne farba očí, vlasov, akú má postavu, poprípade, aké nosí oblečenie - a potom nezabudni opísať ani hlavnú postavu.
Tie básničky boli pekné oživenie deja a myslím, že na úplný začiatok to s tým nenávidím ťa, pretože... To sa mi naozaj páčilo. Zvolila si sidobrý začiatok, hneď ma to chytilo. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!