OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lovkyně příšer - 1. kapitola



Lovkyně příšer - 1. kapitola

Moje nová povídka

Svět není takový, jaký ho známe. Všude mezi námi žijí nadpřirozené bytosti. Jsou kruté a bezcitné. A proto musí existovat někdo, kdo je bude hubit. Říká se jim Lovci. Joana je lovkyně devátého stupně. Její příběh ale není tak šťastný, jak se zdá...

Prolog:

Jmenuju se Joana, ale všichni mi říkají Joe. To jméno mi dala máma. Moje máma byla lovkyně příšer. Říkám byla, protože ji před sedmi lety zabil Drákula. Drákula řídí celý podsvětí. A já z úcty za mámu ho chci zabít. Já, Joana Megan Priceová, lovkyně devátého stupně, přísahám, že jednoho dne zabiju Drákulu.

Možná bych vám měla říct něco o lovcích. Lovcem se stáváte ve své plnoletosti, to znamená v osmnácti. Do té doby studují všichni budoucí lovci na zvláštních školách. Než dostudují, říká se jim učni. Já jsem výjimka, je mi šestnáct a jsem lovkyně.

Moje rodina je celkem divná. Moje starší sestra je něco jako médium. Otec ji nechával dát na spousty vyšetření, ale nikdo jí nedokázal stanovit diagnózu. Otec, nejhorší člověk na světě. Za máminu smrt může taky on. Máma se dlouho skrývala a jediný, kdo věděl, kde je, byl on. Je to vrah a násilník. Neptejte se, co dělá po nocích se svými kamarády. Moje nejmladší sestra je… Hm, asi by nebylo vhodné napsat, že je to vypečená kráva a vymaštěná slepice. To asi ne. Takže vlastně ani nevím, jak ji mám popsat. Tohle je moje celá rodina. Však vy brzy zjistíte, jaká je moje rodina zvěrstvo…

1. kapitola

Nenávidím krysy. Fuj, jsou špinavé, smrdí a jsou nechutné. Zvlášť, když v tomhle zpropadeným úkrytu trčím už bezmála čtyři hodiny. To se ti upíři nemůžou skrývat jinde? Fuj. Nechutné a zapáchající místo není zrovna to, kde byste hledali bandu upírů, kteří si myslí, že jsou něco jako králové. Tupci. Zdržuju se tady déle, než jsem měla v plánu. No, doufám, že to k něčemu bude a ti krvežízniví tupci přijdou alespoň všichni, abych už je měla z krku.

Ano, dnes mám štěstí a dveře se s kvílením otevřou. Dovnitř vpochodují upíři v celé své kráse. Připravím si kůl z očarovaného zlata a přitisknu se ještě víc ke stěně.

Abych vám vysvětlila, proč mám kůl z očarovaného zlata a ne z dřeva, musím vám to trochu osvětlit. Upíři se samozřejmě dají zabít i dřevěným kůlem, ale oni za ty roky už našli způsob, jak se oživit, když je nabodneme na dřevo. Proto Lovci vyvinuli takové zlato, které zničí upíry jednou provždy. To moc lidí neví a učni často chodí lovit se dřevem. Vlastně po přečtení máminých zápisů ohledně lovení jsem zjistila, že jediné dřevo, které dokáže upíra zneškodnit stejně jako očarované zlato, je dřevo z Bílého stromu. Neptejte se mě, proč se mu říká Bílý, ale podle mámy je to podle staré legendy o elfím princi. Já vím, že je to blbost, ale stálo by za to si ji poslechnout, ne?

Kdysi dávno žil ve městě jménem Elgio elfí princ Aragorn, který byl tak zlý a krutý, že o něm začali lidé říkat, že je to upír. Nedivte se jim, měli k tomu důvod. Princ nevylézal z hradu za světla a nejedl ani nepil. A jeho největší zábava byly lehké děvy. Jenže nejpodivnější na tom bylo, že po noci, co s ním nějaká lehká děva strávila, se už nenašla. Lidé se ho báli, a báli se ještě víc toho, že starý král umře a princ začne vládnout. Jejich přání ale nikdo nevyslyšel a král za pár dní zemřel. Princ tedy nastoupil na trůn a stal se z něj král. Lidé už začínali být paranoidní a proto poslali pro čarodějnici Fau, která žila v nedalekém lese. Ona sama už o princi slyšela a proto přijala žádost o pomoc. Dojela do království a vyslechla si všechny příběhy o tom krutém vládci. V hlavě se jí zrodil plán, který byl naprosto dokonalý, jen k jeho realizaci potřebovala mladou dívku, která se nebojí. Lidé ji proto poslali za Joëal, která byla nebojácná jako horda válečníků. Fau jí vysvětlila plán a Joëal s radostí přijala, jelikož milovala výzvy. Plán byl prostý. Joëal se měla vydávat za dívku, která zabloudí na hrad, a měla Aragorna požádat o pomoc. Princ by přijal a Joëal by si ho obmotala kolem prstu.

Všechno vycházelo tak, jak si to Fau naplánovala, proto už jen stačilo nalákat Aragorna do lesa a tam ho zabít. Jenže Joëal se do něj za tu dobu zamilovala. To Fau zkomplikovalo plány. Chtěla Joëal přemluvit, ale ona byla zaslepena láskou. Jednoho dne se šla Joëal s Aragornem projít do zahrad, když vtom ji Aragorn napadl a rozkousl jí hrdlo. Joëal křičela o pomoc, což uslyšela Fau, která sbírala bylinky. Když doběhla, uviděla Joëal, která byla mrtvolně bílá, a Aragorna, kterému se leskly tesáky. Aragorn si jí ještě nevšiml, protože se nechal unášet chutí krve, která mu před pár vteřinami protékala krkem. Poté si ale všiml Fau a zmizel. Fau se rozhodla, že Joëal byla statečné děvče a že si zaslouží malou odměnu. Fau totiž Joëal proměnila ve strom a z toho stromu uštípla větev, ze které vyřezala kůl. Hned další noc se Fau spolu s kůlem nepozorovaně proplížila do hradu. Tam našla vládce, jak vysává další oběť. Na nic nečekala a zabodla mu kůl do srdce. Od té doby jsou Fau a Joëal známé jako první lovkyně, které chodily po tomto světě.

Ale už dost legend. Mám deset minut na to, abych se dostala nahoru a mohla tak nepozorovaně zmizet.


♥♥♥

Výpis postav, které se objevily v této kapitole

Joana - lovkyně

Leona, starší sestra – médium

Perenela, mladší sestra

Pan Kall – kdo ví?!


Snad se líbilo a doufám, že vás neodradil nadpis.

Komentáře potěší

LOLstories



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lovkyně příšer - 1. kapitola:

3. Tralala přispěvatel
07.01.2013 [18:08]

TralalaNejdriv asi radsi otazka... chces komentar i odeme ? Emoticon Emoticon


S pozdravem tva Tralala Emoticon

2. fanda
07.01.2013 [16:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Poisson admin
05.01.2013 [11:45]

PoissonDávej si pozor na čárky, velmi často je máš tam, kde být nemají, a naopak. A výpis postav patří spíše na tvé shrnutí pod název a popis dané povídky. Jinak první kapitola mě velmi zaujala, je to něco jiného, nového, neotřelého, a ty máš opravdu hezký styl psaní. Takže určitě Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!