OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Love in library - 2. kapitola



Love in library - 2. kapitolaTakže v tomhle díle se párty rozjede v plném proudu. Konečně se zde objeví i Ryan. Co se o něm Chloe dozví? :) Hezké počtěníčko. :)

Chvíli jsem se cítila jako otvírač. Stále jsem otevírala dveře nově příchozím lidem. Znovu jsem uslyšela zvonek. Šla jsem tedy otevřít dveře a podívala se do známé tváře.

„Ty seš fakt všude, Chloui," řekl Ryan.

„To ty si chtěl rande mimo knihovnu," připomněla jsem mu.

„No to jsem neutušil, že to bude zrovna tady. Jen tak mimochodem, ty chodíš k nám do třídy?" ptal se pobaveně.

„Od teď už asi jo. A nestůj ve dveřích a pojď dál." Zavedla jsem ho k ostatním na zahradu. Všichni ho bouřlivě přivítali. Usoudila jsem, že musí být dost oblíbený. Jak jsem zpozorovala, tak jeho bývalé spolužačky po něm dost mlsně pokukovaly. Asi po něm dlouho toužily. Kdyby jen tušily, co se mezi námi stalo v knihovně…

Když přišli všichni, rozhodla jsem se, že si zahraju na DJje a vybírala jsem hudbu. Divila jsem se, že se většině lidí můj výběr hudby líbil. Byly tam ale i holky, které mě neustále okřikovaly, co to tam pouštím za řev a že  se to nedá poslouchat. Dělala jsem, že je neslyším a kašlala na ně. Ty blbky šly radši za Ryanem a snažily se s ním flirtovat. Ryan však před nimi neustále utíkal, ale ony lezly stále za ním. Nakonec se rozhodl jít ke mně, už jen kvůli hudby, kterou ty tři nemohly snést.

„Máš tam třeba Apocalypticu?" zeptal se mě.

„Nó… Mám tu od nich akorát I don’t care, kterou nahráli s frontmenem ze skupiny Three Days Grace. Znáš ji?"

„Ne, ale rád si ji poslechnu." Usmál se mile.

Hned co skončila písnička Midnight Romeo, pustila jsem tam Apocalipticu. Všichni na ni začali tancovat. Spíš dělat různé kraviny. Po chvíli k nám zase přilezly ty tři pipky a začaly se bavit: „To je děsná písnička, co Ryane? Ten zpěvák řve, jak kdyby ho tahaly za vlasy." Tomuhle se její dvě kámošky začaly chichotat. Chtěla jsem jim něco odpovědět, ale vtom zasáhl Ryan.

„Tohle je písnička na přání. A navíc je moc hezká. Ten zpěvák má příjemnej hlas."

„Viď?" Těm nádherám sklaplo. Propalovaly mě nenávistně pohledy, když jsme se s Ryanem začali vášnivě dohadovat o hudbě.

„Skvělá písnička, co?" řekla jedna z těch blbek. Byla to ta, která ještě před chvílí prohlašovala, že je to neuřvanější písnička, kterou zná. Ty dvě s ní hned souhlasily a za chvíli to byla jejich neoblíbenější písnička. A to ani neznaly její název! Prostě krávy, no.

Ryan si sedl vedle mě a společně jsme vybírali hudbu. Potom tam nečekaně pustil Nelly Furtado a její písničku All good things. Vzal mě za ruku a vytáhl mě na „taneční parket". Začali jsme pomalu tančit ploužák. Ty tři nádhery málem pukly závistí. Při tanci se ke mně Ryan začal pomalu naklánět, a pak mě políbil. Když jsme se od sebe celý udýchaní odtrhli, píseň už skončila.

Pak jsme společně vybrali do přehrávače spoustu skladeb dopředu a šli jsme si sednout mezi ostatní. Zahlédla jsem ty tři a musela se zasmát, protože kdyby bylo možné vraždit pohledem, už bych nejspíš nebyla mezi živými.

„Tvoje kamarádky mě asi nemaj moc v lásce," pošeptala jsem Ryanovi.

„Se jim nediv, ony mě uháněly už od prváku, dokonce se jim podařilo poštvat proti mně i moji bejvalku."

„To jsou mrchy."

Chvíli jsme tam tak seděli a povídali si se všemi o všem možném. Nejlepší byli jejich historky ještě ze školy. Paul měl pravdu. Vůbec jim nevadilo, že jsem nechodila k nim do třídy.

Začala jsem po tom všem pití potřebovat na záchod. Omluvila jsem se a šla do domu, kde jsem se setkala s Paulem.

„Prosim tě, pojď mi píchnout s nádobím. Odnos ho na zahradu, za chvíli bude maso," prosil mě.

„Chvilku počkej, jinak tu budeš muset vytírat."

„Proč?"

„Musim na záchod, ty pitomče," zasmála jsem se a šla konečně na ten záchod. Potom jsem mu pomohla s nádobím. Po částech jsem ho odnášela na zahradu. Když jsem šla pro poslední část, chytl mě Paul za ruku a odtáhl na chodbu, kde právě nikdo nebyl.

„Ty máš něco s Ryanem?!" ptal se rozzlobeně.

„Nó… Řeknu to takhle, dvakrát jsme se spolu líbali, proč?"

„Protože ti musim říct to, že on je -," nedozvěděla jsem se co, protože se ve dveřích právě objevil ten, o kterém jsme se bavili…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love in library - 2. kapitola:

2. Katharine
22.06.2011 [16:10]

SAKRA! Emoticon to se nedozvím co se tam stalo??? Emoticon Emoticon Jinak SUPER! Emoticon Emoticon

1. kamik přispěvatel
20.06.2011 [17:46]

kamikkonečně trocha akce Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!