OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Léto, přátelství a jiné lásky 20. kapitola + epilog



Léto, přátelství a jiné lásky 20. kapitola + epilogUteklo to rychle, už je tu poslední kapitola. Kim a Matt? Dají si konečně jejich vysněnou pusu? A vydrží jim to vůbec? Vždyť se ze začátku neměli rádi. A co Nina s Ianem? Je Ian Niny pravá láska? A nezapomněli jste na koncert Rihanny, který Kim a Ninu čeká?

Kim:

Už jsem si vážně myslela, že Mattova babička snad nikdy neodejde, když se najednou zvedla a začala se oblékat.

„Tak já už půjdu.“ Oblékla si letní bundu a šla ke dveřím, u kterých se zastavila.

„Kim, ty nejdeš?“ pobaveně se na mě podívala a já zakroutila hlavou.

„Zůstanu tu přes noc,“ usmála jsem se na ni a ona chápavě přikývla a odešla.

„Už jsem myslel, že nikdy neodejde!“ řekl naštvaně Matt, když se za babčou zavřely dveře.

„Proč?“ dělala jsem nechápavou.

„Nemohl jsem se dočkat,“ šibalsky se na mě usmál.

„A čeho, prosím tě?“ nadzvedla jsem nechápavě obočí.

Matt se na mě naštvaně podíval a já se začala smát.

„Kim, máš sice krásný úsměv, ale vážně se směješ šíleně nahlas,“ zakroutil hlavou a rukama si zakryl uši.

„Tss,“ odfrkla jsem si a pak jsem mu konečně dala pusu.

„No konečně,“ zasmál se Matt.



O měsíc později:


Nina:

Byl konec prázdnin a já stála před zrcadlem v pokoji na babiččině farmě.

Měla jsem na sobě černé kraťasy, bílou košili a páskové boty.

Popadla jsem kabelku a rychle seběhla schody. Vyběhla jsem z domu a mířila si to k autu.

„Kam jdeš?“ Na zahradě se objevil Ian a vedle něj Happy.

Pohled na ně dva mi vykouzlil úsměv na tváři.

„Jedu do New Yorku za Kim. Jdeme na ten koncert,“ připomněla jsem mu a šla mu dát ještě pusu.

„Přijedeš ještě dnes?“ Dal mi ruce okolo pasu a já ty svoje spojila za jeho krkem.

„Přespím u Kim,“ vyjasnila jsem mu a on na mě udělal psí oči.

„Tak ahoj.“ Schválně jsem se s ním rychle rozloučila a odjela. Tak moc jsem se na ten koncert těšila.


***


„Nesnáším strkanice!“ řekla naštvaně Kim, když jsme se tlačily do haly, kde se měl koncert konat.

„Já ti říkala, že jsme měly vyjet dřív. Ale ty ne! Ty ses prostě musela s Mattem loučit půl hodiny.“

Kim jen zakroutila očima a pak mi pošeptala: „Musíš se cpát.“

Začala se prodírat davem a všechny okolo sebe odstrkovala lokty.

Samozřejmě, že jsem se k ní rychle přidala, a za chvíli už jsme stály pod pódiem.

„A jsme tu,“ oddechla si Kim.

Psala jsem esemesku Ianovi, že jsem v pořádku, když se ozval obrovský jekot.

Pane bože, ty holky jsou vážně praštěný! Na pódiu se totiž objevila Rihanna a všichni se mohli zbláznit.

Jasně, jsem její fanynka, ale nejsem blázen. S Kim jsme se na sebe podívaly a jen zakroutily očima.


***


Znáte ten pocit, když jste opravdu šťastní?

Já ho do dnešního dne neznala a vlastně jsem ani nevěděla, co to znamená. Ale teď jsem se cítila úplná.

Všechno do sebe zapadalo a poprvé za můj život bylo všechno v pořádku.

„Haló? Nino?“ volala na mě Kim, které právě řídila auto. Jely jsme z koncertu ke Kim domů.

„No?“ otočila jsem se na ni s úsměvem.

„Ptala jsem se tě, jestli se ti koncert líbil?“ culila se.

„Jasně!“ mávla jsem rukou, že to má brát jako samozřejmost.

„A nad čím jsi před tím přemýšlela?“ koukla se na mě podezíravě Kim.

„Mám tě ráda, Kim,“ otočila jsem se na ni.

„Já tebe taky.“

 

 

O rok později:

Žiju s Ianem na farmě u babičky.

Moje nejlepší kamarádka chodí s mým milovaným bráchou a mám skvělou práci, kterou můžu dělat i na dálku.

I když občas do New Yorku musím.

Mohl by být můj život ještě více dokonalý?

I když se to nezdá, tak ano, mohl!


***


„Kim, já mám strach.“ Seděla jsem u Kim v bytě a v ruce držela těhotenský test.

„Neboj! Není to nic strašného a pořád to není jisté,“ usmála se a povzbudivě mě pohladila po zádech.

„Dvě minuty už uběhly,“ oznámila mi a já znervózněla.

„Podívej se ty,“ podala jsem jí test a čekala.

„Tak co?“

„Je to pozitivní,“ odpověděla mi Kim a dál zírala na test.

„Takže nejsem těhotná, uf! Už jsem se bála Ianovi reakce.“

„Ale ne, ty tele! Pozitivní v jiným smyslu. Jsi těhotná!“


***


Klečela jsem nad záchodovou mísou a zvracela. Pane bože, už dost!

„Zlato, jsi v pořádku?“ slyšela jsem za dveřmi Iana.

Neodpověděla jsem mu. Když se mi udělalo líp, vyčistila jsem si zuby a šla do pokoje.

„Jsi v pořádku?“ zeptal se mě hned Ian a já zakroutila hlavou.

„Posaď se,“ poradila jsem mu a on se posadil na postel. Já jsem si stoupla naproti němu.

„Jsem těhotná!“ vychrlila jsem to na něj a ze strachu zavřela oči.

Pak už jsem jen cítila jeho rty na těch mých.



EPILOG:

Mám krásnou dceru Elenu a jsem vdaná paní, i když jsem ani jedno z toho nikdy v životě nechtěla.

Nikdy jsem nechtěla děti a už vůbec ne svatbu.

Kim a Matt jsou spolu, i když Matt hodně nesnášel Bruna. No, Kim mu řekla, že buď ji chce i s ním, nebo vůbec.

Teď mají syna Petera.

Troufám si říct, že můj život je dokonalý.

Možná nemám dokonalou postavu a povahu jako jiní, ale jsem to já. Normální holka, která miluje život!

V životě jsou období, kdy nemáte chuť žít a říkáte si: „Proč tu vlastně jsem?“ Ale pak jsou tu ty chvíle, pro které žijeme.

Pro chvíle, kdy se vám splní sen, kdy vám někdo řekne, že vás má rád, nebo chvíle, kdy vaše dítě udělá první krůček, nebo vám řekne „Mami.“.

Ztratila jsem lidi, na kterých mi záleželo.

Ale taky jsem poznala lidi, kteří mi v životě dodávají energii a vždy jsou tu pro mě.

Smutek nikdy nesmí překonat smích.

Když vám dá život facku, musíte vstát a těšit se na to dobré, co přijde.

Já to tak udělala…. 

Nina s dcerou Elenou a Ian se synovcem Niny Peterem.


Tak tahle povídka byla z mého života. Samozřejmě ne úplně všechno, ale většina ano. 

Nina a Kim - já a moje nejlepší kamarádka. Do příběhu jsem dala i naše zážitky.

Já vám všem, kteří jste povídku četli, mooooooc děkuji. Vydrželi jste všechny kapitoly a ne všechny jsou povedené. Tak jako tak doufám, že se vám alespoň trochu líbila.

Chtěla bych vás poprosit o komentář, abych věděla, co se vám na povídce líbilo, a co ne...

Ještě jednou všem děkuji a přeji vám krásné prázdniny plné zážitků. Možná i trochu zamilované, jako je měla Nina.

http://www.youtube.com/watch?v=Sh1ITlfcD-Q


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Léto, přátelství a jiné lásky 20. kapitola + epilog:

4.
Smazat | Upravit | 18.01.2014 [23:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. KatarinaMFS přispěvatel
09.07.2013 [21:42]

KatarinaMFSDokonalé! Život je pes, ale musím se s ním rvát. Povídky si dovedla k dokonalosti :D

2. Destiney přispěvatel
09.07.2013 [19:46]

DestineyJe to úplně dokonalý, i slzička ukápla :) tahle povídka se ti moc moc moc povedla Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Simones
09.07.2013 [18:45]

happyendy mám nejraději ! :)) aspoň někde to může dopadnout dobře, když to tak v životě kolikrát není :)
pokud máš kamarádkou jako Kim, tam má velké štěstí, i ona samozřejmě ;)
povídka byla povedená, sice už dopředu bylo jasné, jak to dopadne, ale někdy je právě ta jednoduchost skvělá volba :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!