OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Krištáľové srdce - 4. kapitola



Krištáľové srdce - 4. kapitola4. kapitola je na svete. Zdá sa mi, že ešte budú tri, či štyri kapitoly a bude koniec. Budem rada, keď mi dáte nejaký koment. Nesii. Prajem príjemné čítanie.

Tá vôňa ma úplne opantala. Chytila som ho pevne za ruku a ťahala do lesa. Keď sme boli ďaleko od mesta, pritlačila som ho o strom. Krv mu stále tiekla. Pozrela som sa naňho a ukázala svoju pravú tvár. Luke skríkol.

„Prosím, neubližujem mi, prosím... ja, ja... to nikomu nepoviem... ja..." prosil. Zasmiala som sa a svoju tvár prisunula bližšie k jeho nosu. Strhol sa a snažil sa ma buchnúť. Chytila som ho za krk.

„To radšej neskúšaj!" zavrčala som a oblizla som mu nos. Strhol sa a vzlykol.

„Lilien, nerob to, prosím, milujem ťa," vzlykal. Rýchlo som sa od neho odtiahla. Povedal mi, že ma miluje! Nie! On sa len bojí, kvôli strachu bude vravieť, že ma má rád. Hnusím sa mu, vidím mu to na očiach. Upokojila som sa, moja upírska tvár sa skryla a stála som pred ním, znova ako Lilien.

„Nemysli si, že ma dojali tvoje slová... padaj, lebo ťa zabijem," zavrčala som a otočila sa od neho. On sa nepohol. Stál na mieste.

„Povedala som vypadni!" skríkla som. Miesto toho ma obišiel a postavil sa predo mňa. Chytil mi tvár do rúk a jemne ma pobozkal na ústa. Zavrčala som. Luke sa neodtiahol. Pozrela som sa mu do očí.

„Povedal som ti, že ťa milujem. Je mi jedno, že kto si!... je mi jedno, že si ma chcela zabiť!... je mi jedno, že zabíjaš, ale nie je mi jedno, že ťa milujem Lilien," povedal a znova ma pobozkal. Ja som sa odtiahla a odtiahla Luka od seba.

„Nerozumieš, že túžim ti roztrhať hrdlo a vycucať všetku krv v tvojom tele?" spýtala som sa ho ostro. Na to som sa mu pozrela do očí, videla som, že ho moje slová vystrašili, ale len na chvíľu.

„Tak to sprav Lilen... viem, že to nedokážeš, pretože ma máš rada," vravel isto. Zaiskrilo sa mi v očiach a rýchlosťou blesku som ho obišla a postavila sa mu za chrbát. Nemohol ma vidieť. Chytila som mu krk. Luke začal zrýchlene dýchať.

„Ešte si stále myslíš, že na to nemám?" spýtala som sa ho. Svoje pery som priložila na jeho krk. Luke sa striasol a stál bez pohybu. Svoje pery som mu priložila na tepnu a oblizla som mu ju.

„Nie!" odpovedal. Cítila som, ako privrel oči a čakal, kedy ho zabijem. Pery som priložila ďalej od jeho tepny a zahryzla mu do pleca. Strhol sa. Začala som z neho piť. Keď som asi z neho vypila približne liter krvi, odtiahla som sa od jeho pleca a otočila si ho. Otvoril svoje vystrašené očí a pozeral sa na moje krvavé ústa. Pritiahla som svoje pery k jeho a pobozkala ho. Jemne sa striasol. Ja som sa odtiahla a víťazoslávne sa naňho usmiala.

„Ešte stále ma miluješ?" spýtala som sa ho. Neodpovedal. Začali mu klipkať oči a potom odpadol do mojej náruče. Držala som ho v rukách a pozerala na jeho zničenú tvár. Chytila som si ho do náruče a utekala domov.

Položila som ho naspäť a oblizla ranu na pleci. Začala sa zocelovať. Zakryla som ho a pobozkala na čelo.

„Ach Luke si naivný, ako si si mohol myslieť, že takýto tvor ako ja, môže milovať?!" šepla som smutne, zavrela dvere a zišla dole po schodoch.

 


 

Ospravedlňujem sa za krátku kapitolu, ale  aj tak dúfam, že sa vám páčila. :)

Nesii.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krištáľové srdce - 4. kapitola:

3. nesii přispěvatel
29.01.2011 [11:38]

nesiiTo vieš, láska mení. A to je ten princíp celej poviedky, bez tohto by som sa nepohla ďalej. Emoticon
Inak pekne ďakujem, že sa to obom páči.

2. :)
24.01.2011 [20:56]

skvelé... aj keď sa mi zdá divné, aká je milá, keď o sebe stále tvrdí, že je krvilačný netvor
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. GlamourMarry přispěvatel
24.01.2011 [19:50]

GlamourMarryuž len tri alebo štyri kapitoly? To mi nerob dievča Emoticon
Ale je to úplne úžasná poviedka. Dúfam, že to dopadne dobre Emoticon Emoticon
Fakt super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!