OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Impossible Little Things 9



Impossible Little Things 9Opilost vede k sexu. Ale na to už je pozdě. Hmm... šestka... kdo by nechtěl, že? Asi já. A když už, tak pořádně si to užít a při smyslech.

9. kapitola

Teď budeme hrát líbací flašku,“ jako obvykle jsem jim musela vysvětlit, v čem spočívá princip hry. I když jsem to vysvětlovala dosti potrhlým způsobem. Vzhledem k mému stavu. Opilá, opilá, opilá. Pak už jsme zase seděli v kroužku a já začala točit flaškou. Řekli jsme si, že na koho padne víčko, musím políbit toho, na koho padne spodek. A nějak se proměnit, aby se všichni vystřídali. Zatočila jsem a spadlo to víčkem na mě a spodkem na...

...Zayna. Vzhlédla jsem na něj. Pak jsem se ochotně zvedla na všechny čtyři a popadla rukama Zayna za tváře. Dala jsem mu pořádného franzouzáka.

„Dobrej zadek, holka,“ okomentoval to Liam, když jsem se vracela do sedu.

„A dobrá pusa,“ zůstal stále ohromen Zayn, „dělejte, ať můžu dostat další,“ vyměnila jsem se s Harrym, který seděl vedle Zayna. Jakmile jsem dosedla, Zayn pohodil vlasy a našpulil rty.

„Až příště, zlato,“ pohladila jsem ho po stehně. Zahekal pod mým dotekem. Začala jsem se smát a Harry otočil flašku. Dopadla na Louise a Nialla. Louis se okamžitě zvednul a dal mu pořádnou pusu. Jak jsem čekala, nehrozil franzouzák.

„Loui!“ vyhekl Niall, když se mu podařilo odstrčit namol Louise. „Nech si něco i na později!“ zasmál se jak teplouš a pak už jsme byli zase smíchy bez sebe. Postupně to padalo na mě a Liama, který se taky skoro nevzpamatoval z mého vášnivého polibku. Stejně tak Niall a Harry. Kluci dosud zůstali u přitisknutých rtů. Pak už jsme přestali točit flaškou a vždycky jsem políbila jednoho. V mém případě teď Louise. Pak jsem si vždycky určila dva hochy a ti si dali okamžitou pusu. Všichni slintali nad polibky ode mě. Já se nahnula nad Louise a ucítila dotek na zadku. Hádala jsem Zayna a Liama. Pak mě Louis chytl za boky a lehl si na záda. Takže i já. Po asi minutě ustavičného líbání (musím líbat skvěle. Škoda, že to já nikdy nepoznám. Teda všichni líbají dost dobře, to zase jo) s Louisem mě Zayn chytl za břicho a zvednul do stoje. Přitiskl se na mě Liam a začal mě zase líbat. Po chvíli už jsem nechala oči zavřené a jen se pohybovala v kruhu. Všichni po mně prahli. Cítila jsem všude na sobě jejich doteky. Zadek, stehna, břicho. Na prsa si zatím nikdo netroufl. Pak jsem se přitiskla k Harrymu a ten už se odvážil. Stáli kolem mě v kroužku a každý líbal nějaký kousek mého já. Ucítila jsem dotek na zádech a pak mi spadla podprsenka na zem. Nečekala jsem, že dnešní večer dopadne takto. Ale dopadl. Teda, ještě oficiálně ne, ale není k tomu daleko. Nevím, po kom z nich mé tělo prahne víc. Samozřejmě, že nejsem panna, ale co oni? Přitáhnul si mě Zayn a pokračoval v Harryho práci. Pak už mám vzpomínky zamlžené. (Řekněme, že to, co se stalo potom, už není tak pěkné, a já to ne moc ráda popisuju. Styl psaní: Ten ho má ale velkýho, opatrně do mě vniknul... necháme si to na později, protože byste stejně nepochopili, kdo to zrovna byl. Ani já jsem to tak docela nevěděla.)

Probudilo mě ječení venku. Děti pobíhaly kolem našich chatek a řvaly: „Vzbuďte se!“ pořád dokola. Podívala jsem se do stropu a chtěla se převrátit na bok. Tvrdá podlaha mě překvapila. Zvedla jsem se do sedu. Pak jsem ovšem zpomaleně zajela zpátky do lehu. Mírně jsem sykla. Takhle jsem se ještě nezlila. Položila jsem se zpátky na dýchající tělo. Pod hlavou jsem měla Zayna. Koukla jsem se na sebe. Jsem nahá! A do prdele!!! Na mém břiše ležela Louisova ruka. Celou dobu se ke mně tisknul. Niall mi ležel u nohou (to zní blbě) a Liam na Harryho těle. V Louisově ruce jsem zahlédla černou látku. Bleskurychle a se zaúpěním jsem vytáhla svoje kalhotky z jeho ruky a natáhla si je. Když jsem pohnula Louisovou rukou, zvednul mírně hlavu. Taky zasyčel a položil ji zpátky. Oddělala jsem mu ruku z mého břicha na zem a tím jsem si vysloužila jeho pozornost.

„Ach bože,“ vydechl vyčerpaně. Vyčerpaně? Sakra. Ani si to pořádně nepamatuju. Jaká škoda. Cože? Do prdele. Musím najít podprdu. Pokusila jsem se vstát. V hlavě mi bil zvon. Bum, bum, bum. Myslím, že asi umřu. Louis se taky zvednul. Nahej Louis se zvednul! Otočila jsem se a na pohovce uviděla jeho trenky. Teda, tipovala jsem, že jsou to jeho, protože Zayn je měl na sobě. Hodila jsem je po něm. Usmál se na mě a chytnul je na prsou.

„Včera ti to nevadilo,“ zatvářil se ještě zářivěji. Jak může být šťastný? Nechápu. A co já? Jsem spokojená? Vyspala jsem se s pěti kluky najednou.

„Hahaha,“ řekla jsem ironicky. „Nevíš, kde mám šprndu?“ začala jsem prohledávat postel. Louis se zase přesunul ke klukům. Začal je zkoumat.

„Pod Harrym,“ zvedl hlavu a usmál se. „Ale mně to nevadí,“ pokračoval v úsměvu.

„Jenže mě jo!“ řekla jsem naštvaně, ale potichu. Došla jsem do koupelny. Vzala všechny věci, a protože byly celou dobu v mokrém a nic se s nimi nedělalo, jediné, co jsem si na sebe dala, byly kraťasy. Tílko chytla do ruky. Jakmile jsem vyšla z koupelny, hodil na mě Louis podprdu.

„Díky,“ nasadila jsem si ji. „Nemáš nějaký triko na přejití? Tohle je totálně mokrý,“ znovu jsem mu vykouzlila úsměv na tváři (já asi ne, jenom si věřím).

„Jasně,“ došel ke kufru. Ach jo. Včera jsem si říkala, že je špatně, že tam mají kufry, a ani jsem netušila co přijde. Došel až ke mně a podal mi černočervené pruhované triko. Natáhla jsem si ho. Super.

Pousmál se. „Je ti velký,“ zazněl z něho smích.

„Neříkej!“ Nechápu, že jsem ho ještě nenaštvala. „Děkuju,“ zvolnila jsem tón. Jen pokrčil rameny. Venku se zase ozvalo řvaní dětí. Louis vrhl pohled ke dveřím.

„My vejdeme?!“ vyhrožovala jedna z vedoucích. Nevím, která. Musíme něco udělat.

„Musíme je odtáhnout na postele. Je vám všem špatně a já vás přišla probudit. Jasný? Teď mi je pomoz přesunout na postel,“ řekla jsem a obešla Nialla. Nechápu, že ještě chrní. Hlava mi pořád bušila. Louis mi ho pomohl zvednout a zpola probuzený Niall šel se mnou vcelku dobrovolně k jedné z postelí.

„Tam ne. Tam spím já. Vedle!“ zašeptal co nejhlasitěji Louis. Položila jsem Nialla na postel a on se hned zahrabal do peřin. Přikryla jsem ho, aby mu nic nelezlo. Poradili jsme si se všemi a Louis akorát tak zalezl do postele, když se otevřely dveře. Vešla slečna Velká a vzápětí za ní nějaká další vedoucí. Stoupla jsem si před ně.

„Co se tu děje? Nebo spíš dělo?“ řekla naštvaně Velká.

„Nic, klukům bylo večer špatně, tak si šli lehnout. Ráno jsem se sem šla podívat, jak jsou na tom, a leželi tady. Zkoušela jsem teplotu, ale naštěstí nic,“ mávla jsem rukou k jejich postelím.

„A proč máš Louisovo triko?“ zeptala se ta druhá. Velká si mě změřila od hlavy k patě. Uvědomila jsem si to a zatahala za něj.

„Louis se probudil a pozvracel mě.“ Ach bože. Hned jsem se za tu větu nenáviděla. Tohle mi ještě Louis pěkně vyčte. Takhle ho ztrapnit.

„Oh...“ pokrčila nos Velká. „Nechávám to na tobě, Stacey. Postarej se, ať jsou do odjezdu v pohodě.“

„Odjíždíme až zítra, to nějak zvládnu,“ mávla jsem nad tím rukou.

„Oni odjíždí už dnes po obědě.“ Sevřel se mi žaludek. Z Louisovy postele se ozval skřek.

„Jsi omluvená, Stacey, postarej se o ně. Jdeme!“ zavelela a vyšla ze dveří. Ta druhá za ní vyběhla ven. Chvíli jsem tam ještě stála, a když už jsem nikoho venku neslyšela, popošla jsem dozadu a hlava se znovu ozvala. Ucítila jsem nohou postel a zakopla. Svalila jsem se na ni. Na něčí nohy. Pak se nohy uvolnily a stejně jako já si lehl Louis.

„Díky,“ šeptl.

„Za co? Totálně jsem tě ztrapnila. Doufám, že to někdo nevyhmátne,“ šeptala jsem taky, i když nevím proč.

„Rozhodně lepší, kdyby se v novinách objevilo, že jsem někoho pozvracel, než že skupinu One Direction našli na dětském táboře totálně střískaný a s jednou holkou v pokoji.“ Chvíli jsem uvažovala o tom, co řekl.

„Kdo z nás byl nejlepší?“ natočil na mě hlavu a usmál se.

„V čem?“ Dělám nechápavou, i když přesně vím, o čem mluví. Jen si to potřebuju rozmyslet.

„Stacey... v tom... včera večer. Pamatuješ si to? Já to mám zamlžený.“ Otočila jsem na něj hlavu.

„Hádej...“ řekla jsem na obě jeho otázky.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Impossible Little Things 9:

1. Darkness přispěvatel
29.03.2015 [21:52]

DarknessJééé Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!