OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Impossible Little Things 16



Impossible Little Things 16Jak jinak se usmířit než sexem... Zase se omlouvám za kratší kapitolu... :)

16. kapitola

Pak jsem na rtech ucítila jeho studený jazyk. Snažil se dostat dovnitř. Pozvolna jsem pootevřela ústa a nechala ho proklouznout. Když se naše jazyky setkali, vybuchla ve mně bomba. Tělem mi projela další vlna vzrušení a ruce mi vibrovali chtíčem. Tak dlouho jsem ho nepotkala. Tak dloho jsem se ho nedotýkala. Tak dlouho se nedotýkal on mě...

Prohloubil svůj polibek. Teď už to byl... jak to říct odborně... hluboký francouzský polibek. Jo, to je dobrý. Cítila jsem i jeho chtíč. I jeho vášeň, když mi volnou rukou zajel pod tričko. Tenhle pocit u mě vyvolal stejný člověk jen jednou. A to při mém porprvé. S ním. Celý můj milostný život se vlastně točí kolem něj. Celé čtyři roky toužení po něm. A teď se mi znovu dostávalo všeho. Jediné, co mohlo překazit tuhle úžasnou chvíli, byl kluk, který vyšel ven ze sprchy. Byli jsme blízko dveří, takže nás praštily. Odtrhly. Sakra. Nesnáším dveře. Vojta byl za nimi a jen já viděla toho, co vyšel. „Ohh... Ahoj Luky,“ prohodila jsem jakoby nic a snažila zklidnit rozbouřené hormony. Pokusila jsem se o úsměv. „Vy ste měli tělák? Že se dete všichni umýt.“ Zase se mé rty zacukaly ve snaze, ale no... nic moc. Ven se vysoukal Vojta. Lukáš na něj pohlédl.

„Jo. Měli jsme tělák. Čau Vojto,“ kývl a on mu na pozdrav kývnul hlavou a prohrábl si vlasy. Musela jsem si skousnout rty, abych se na něj nevrhla před kamarádem. „No, pustím vás, teda jednoho z vás. Nevím kdo byl první, no to je fuk. Čau,“ mávl rukou a odešel. Stáli jsme před otevřenými dveřmi.

„Taky mi chybíš,“ šeptla jsem.

„Co?“ Určitě to slyšel, ale dělal blbýho. Zvedl se mi koutek. Zvedla jsem mýdlo ze země a vešla do dveří. Všimla sjem si bočním pohledem, že jde taky, ale naschvál jsem mu tam přivřela nohu. Nechápavě ucouvl. „Já tu byl první!“ křikl pobaveně.

„No, ale já už toužím po vodě.“ A po tobě. Opět jsem si skousla ret.

„Tak to nevím, jak to vyřešíme,“ kopl do země. Vystrčila jsem hlavu a rozhlédla se, jestli tam někdo nejde. Pak jsem ho chytla za triko a vtáhla dovnitř. Zabouchla jsem dveře a pustila na židli ručník. Mýdlo vedle sprchy. Velké, pro dva. Hmm... ne, nebudu... položil si to taky. Nervozita mě přepadla nepřipravenou. Rychle jsem sklopila zrak. Neuniklo mi však, že si sundal triko. Koukla jsem na něj.

„Ty jsi posiloval?“ řekla jsem mile.

„No... nějak jsem se zabavit musel, když jsem tě potřeboval při...“ Nechtěl říct co.

„No? Při?“ Hledala jsem v něm odpověď.

„Při... no, abych ti nezahnul.“

„Jednoduše řečeno, když ti stál posiloval jsi,“ uchechtl se.

„Jednoduše.“ Přistoupil blíž.

„Takže jsi asi hodně posiloval,“ zavtipkovala jsem.

„Měl jsem chvíli problém.“ O krok jsem postoupila i já. Zvedla jsem ruku a položila mu ji na obnaženou hruď. Koukala jsem na ruku, ale neušel mi vzdech. Jeho. Vážně v něm JÁ vyvolávám to stejné, co on ve mně jediným dotekem. Jela jsem rukou dál až jsem byla u pasu. Koukala jsem mu do očí a on do těch mých. Sjela jsem na šnůrky jeho tepláků. Nahl se a políbil. Líbal a já mu zase vyjela nahoru. Chytl můj obličej do obou ruk a vytahoval si ho k sobě. Sjel rukama níž ke krku a pokračoval na boky. Vsunul mi je pod triko a pomalu jej vysoukal až nahoru. Zvedla jsem ruce a on mi ho rychle přetáhl. Začala jsem couvat před jeho drsnými polibky. Kvůli tomu, že by mi to vadilo to rohodně nebylo. Nahmatala jsem kliku a pod ní klíč. Nešlo mi s ním otočit, ale objevila se jeho ruka a jemně a rychle zamčela. Vrhl se na krk. Zatínala jsem mu nehty do zad. Cítila jsem z něj, že bolest ho ještě víc vzrušuje. Stáhl mi kalhoty. Mým nátlakem se oddálil. Zatáhla jsem za šnůrky a sesunula z něj kalhoty. Chytl mě za zadek. Vyskočila jsem na něj obkročmo a zase jsem se začali líbat. Vstoupil do sprchy. Přitiskl mě na studenou zeď. Pustil vodu a vyslíkl ze mě i to poslední, co zbylo.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Impossible Little Things 16:

4. Darkness přispěvatel
29.03.2015 [22:45]

Darkness Emoticon

3. JanieHutcherson přispěvatel
24.03.2013 [20:27]

JanieHutchersonFakt? :D Tak to je skvělý Emoticon Emoticon Ps: Samozřejmě :D To tam taky bude :DDD

2. AnnieZet přispěvatel
23.03.2013 [15:58]

AnnieZetJanale, něco podobnyho bude v me kapitole, ale uplně mi čteš myšlenky lasko.:D)) těšim se na pokračování:D ps./pamatuješ na jednu z našich konverzaci po dramaťáku?:DD/ Emoticon

1. Helinkaaa
23.03.2013 [0:30]

Awww, Jani Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!