OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Hriešny tanec - Epilóg



Hriešny tanec - EpilógKoniec prvej série... Adriana, Prue a ich normálny život na vysokej škole. Ale... Dá sa zabudnúť? A chcú to ony vôbec?
Killy

Bolo už takmer päť hodín a Prue stále nikde. Úprimne? Začínala som sa o ňu báť. Keď už som si myslela, že sa ju vyberiem hľadať, vstúpila do izby a s hlasným tresnutím za sebou zavrela dvere.

 

„Kúpila som šišky,“ oznámila mi s úsmevom na perách a ja som razom pochopila, kde bola tak dlho. Rad na šišky je vždy strašne dlhý a ja nemám nervy v ňom stáť čosi vyše hodinu. Prue to,očividne,neprekážalo. Hodila sa na svoju posteľ, otvorila jeden z dvoch papierových vrecúškov a vytiahla z neho jednu obrovskú, čokoládovú šišku. Mne hodila to truhé vrecúško a obidve sme sa spokojne pustili do jedenia.

 

„Tak... Aký si mala prvý týždeň? Je od madam McC milé, že nám vybavila, aby nás prijali v polovici semestra. Aj keď teraz musíme veľa doháňať,“ spustila Prue s plnými ústami. Pobavene som sa na nej zachichotala – celé ústa mala od polevy a zdalo sa mi, že niečo hnedé vidím aj na jej nose. Vyzerala strašne na popukanie...

 

„Áno, máš pravdu. Nieže je ten Rob zo zboru chutný?“ A začala som sa rozplývať nad vypracovanými svalmi a pevným zadkom Roba Matewa.

 

„Ale áno, je zlatý... No mne sa viac páči Samuel z práva... To je ten, čo na obede vždy sedí s partiou gotikou v kúte. Má také čierne vlasy a čierne oči a vyzerá tak... No, veď vieš, ako vyzerá,“ vzdychala teraz pre zmenu Prue. Neviem, prečo sa jej ten Samuel tak páči... Je divný, má v jazyku pírsing a myslím si, že si robí linku okolo očí. No dobre, Prue mala, vždy zvláštny vkus na chalanov. Nebudem sa jej v tom vŕtať.

 

„A ako tvoj učiteľ práva? Vyzerá na svoj vek celkom slušne, nemyslíš?“ snažila som sa zmeniť tému.

 

„To myslíš vážne? No... Vyzerá dobre. A myslím si, že po mne ide. Včera sme písali písomku a ja som sedela v prednom rade na kraji. Akurát sa prechádzal uličkou popri mne a tu ti mu zrazu spadla ceruzka, ktorú držal v ruke. Zohol sa po ňu a akoby náhodou ma pohladil po stehne. Čo myslíš? Sú vzťahy študenta a učiteľa zakázané?“ Ja som na to prevrátila očami. To som si teda pomohla... Aby som jej nemusela odpovedať, rýchlo som sa zahryzla do mojej šišky. Kým som prežúvala, Prue viedla jeden dlhý monológ o nej a „pánom profesorovi“... Dalo mi veľa práce, aby som si zachovala vážnu tvár a nezačala sa jej smiať do tváre. Napokon som to ale zvládla a kým som sa spamätala, Prue opäť zmenila tému.

 

„Chýbajú mi. Chcem povedať... Via a Rose. Čo myslíš, čo robia? Rose je teraz určite kdesi na pláži so svojim milovaným Thomasom, ale... Čo je s Viou? Nechcela som to pred ňou hovoriť, ale... Ten Damon sa mi akosi nepozdáva. Bojím sa o ňu, Adriana.“ Bola som úplne zmetená zmeny nášho rozhovoru. Najprv sme sa rozprávali o chalanoch a teraz... No, nemôžem povedať, že by bol Damon „normálny chalan“. Musela som súhlasiť s Prue – ten Damon sa nepáčil ani mne. No bolo to Viine rozhodnutie a ja som ho rešpektovala. Som si istá, že Via, tá silná a sarkastická Via, si poradí aj sama.

 

„Nebudeme sa do toho pliesť, dobre Prue? Počuj, pri odchode mi dala Rose adresu na svoj e-mail, čo keby sme jej napísali?“ spýtala som sa jej s nepredstieraným nadšením.

 

„Jasné!“ súhlasila natešene a prisadla si ku mne na posteľ. Ja som si vytiahla tablet (áno, kúpila som si nový tablet, po ktorom som vždy túžila) z kabelky, zapla som ho a otvorila som svoju SMS schránku.

Rose bola online, čo znamenalo, že teraz určite nie je niekde sama s Thomasom... Nerada by som ich v niečom vyrušila.

 

DraculovaNevesta: Ciao, Rose! Ako sa máš? My s Prue sa máme fantasticky! Síce je to učenie veľmi nudné, no nesťažujeme sa.

P.S. Vážne je v Austrálii toľko ovcí, ako sa hovorí?

Adriana s Prue x

 

 

MilovníčkaKlokanov: Ahojky, dievčatá! Ja sa mám S-U-P-R-O-V-O!!! Voda je tu teplá a čistá, aj keď priam cítim, ako sa mi robí nad hlavou ozónová diera. Pardon, no musím už ísť, Thomas sa práve vrátil z lovu.

 

P.S. Áno, ovcí je tu neúrekom.

 

P.P.S. Už som mala tú česť zistiť, že klokany sú strašne rýchle.

 

Rose xxx

 

 

Spoločne s Prue sme sa zahľadeli na fotku, ktorú som mala položenú na mojom nočnom stolčeku. Bola som na nej ja s Prue a Via s Rose. Chýbajú mi tie dve... A aj madam McC, Tina, Elizabeth a dokonca aj strašne protivná Jessica.

Možno som chcela odísť a prestať sa zahanbovať na pódiu pred desiatkami slintajúcich chlapov.

 

No, aj tak si myslím, že to boli sladké časy.

 

 

 

 

 

…..................................

 

 

Oficiálna rozlúčka s Adrianou a Prue!!! Dúfam, že nie ste sklamaní. Mne samej budú strašne chýbať, rovnako, ako madam McC a ostatné dievčatá... No, sľúbim vám dve veci:

 

1. Via sa ešte do New Yorku vráti.

 

2.Elizabeth bude mať v PM ďalšiu menšiu úlohu.

 

A chcem vám všetkým poďakovať za hlasovanie v Nej povídke měsíce Leden!!! Cením si to!

 

P.S. Komentujte, prosím... ;)

P.P.S. Spomínala som vám, že je Adriana pôvodom z Talianska? Tam povedia ako pozdrav "Ciao!" ( číta sa to ako čao)

 

* Fialová Killy*

Prológ

(- pokračovanie HT je Cesta prekliatych!)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hriešny tanec - Epilóg:

6. ElisR1 přispěvatel
02.06.2012 [18:45]

ElisR1Tak, dneska jsem začala číst tuhle povídku (asi proto, že TVD má pauzu, tak jsem si to chtěla nahradit nějakou povídkou a oko mi padlo zrovna na tu tvoji) a dneska jsem ji i dočetla. To se mi často nestává, abych celou povídku přečetla za den =D. Opravdu nelituji, že jsem začala číst, protože píšeš vážně skvěle.
Jen jedno upozornění, chvilku mi dalo než jsem našla první kapitolu, protože ta, co máš ve shrnutí odkazuje na Cestu prokletých.
Damona jsi krásně vystihla, i když se mi moc nelíbí, jak Viu občas využívá, doufám, že si brzo uvědomí, že ji miluje... i když to by pak nebyla taková sranda co? =D
Abych pravdu řekla, mně budou holky taky chybět, ale Damon mi bude ke štěstí stačit =D
Jsem opravdu zvědavá, jak se to bude vyvíjet dál. Alespoň, že už je dopsaný celý druhý díl, protože tenhle díl povídky byl skvělý. Sice nevím, jestli začnu číst ještě dneska, ale tipuju, že jo =D.
A promiň, že píšu koment až tady, ale jakmile dohoním všechny kapitoly, pak budu komentovat každou (tak jo, abych pravdu řekla, nechci se těma komentama zdržovat, píšeš tak poutavě, že člověk nemůže přestat =D)
Tak jo, už radši ten koment dokončím =D. A nebudu zdržovat od psaní =D.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jo a ještě abych nezapomněla, moc pěkný trailer =D

5. AnysP přispěvatel
03.02.2012 [22:22]

AnysPjooo jsem ráda že se via ještě vrátí....těšim se na další řadu tak doufám že co nejdříve ji přidáš... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. BJaneVolturi
03.02.2012 [20:28]

Honem druhou řadu!

3. LynVonNightlight přispěvatel
02.02.2012 [18:44]

LynVonNightlight*Obrázok som ti zmenila na pôvodný, pretože poviedky na pokračovanie ho musia mať rovnaký.
*Ak budeš písať pokračovanie, tam už si obrázok zmeniť môžeš, ale ten istý budeš musieť mať počas celej druhej časti.
Ide o to, že sa tak v článkoch čitatelia lepšie orientujú.

2. Dadusha přispěvatel
01.02.2012 [18:50]

DadushaKrásna kapitola. Prue a Adrianou mi budú veľmi chýbať. Normálne sa mi troška hrnú slzy do očí:)
Ale už som poriadne mimo, lebo tu makám na poviedke a zrazu si po HODINE všimnem, že si pridala novú kapitolu. Asi by som mala ísť na očné. No nevadí. Kapitola sa vydarila, nemám žiadne pripomienky:D
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Simonqua přispěvatel
01.02.2012 [17:15]

SimonquaAko vždy super kapitolka, no súhlasím aj mne bdú Prue s Adrianou chýbať. No a pri tej poslednej vete a tých sladkých časoch som sa skoro rozplakala.
Inak dúfam, že tie tri týždne uplynú rýchlo a čoskoro tu bude druhá séria. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!