OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Helen - 7. Změna



Helen - 7. ZměnaPřináším další dílek. Nechť se líbí, i když je poněkud nudný. Ale nebojte, příště to rozjedu.

Patrikovu radu jsem si náležitě vzala k srdci a hned prvním autobusem jsem zamířila do nejbližšího nákupního centra. Najít kadeřnický salón, který se už na hony daleko snažil pyšnit svojí prací, bylo jednoduší než předběhnout šneka. Zaplula jsem dovnitř a zkontrolovala osazenstvo v salónu. Bylo chvíli před polednem a v salónu seděly jen dvě postarší elegantní dámy, které vypadaly, že jsou nejen stejná třída, ale i krevní skupina, ba co víc, zdálo se, že snad mají i stejného manžela. Jim se věnovaly kadeřnice. Ostatní stoličky byly volné. Měla jsem opět štěstí.

Mile jsem se tedy usmála na slečnu stojící za pultem a rychle jsem si sdělila své přání. Historka o tom, že dnes mám s partnerem výročí a chci, aby mě nepoznal a byl šokován, zaujala nejen slečnu, ale i zbylé holiče a dokonce i dvě elegantní dámy. Asi jsem měla jít studovat na hereckou konzervatoř, už bych doma otírala Oskara.

S úsměvy jsem byla odeslána pod ruce, vyhlášené kadeřnice, které jsem dala volnu ruku jak v barvách, tak i ve střihu a se slovy děj se vůle boží jsem zavřela oči a nechala ji pracovat.

O hodinu a půl později jsem s šokem sledovala někoho neznámého v zrcadle. Minulostí byla hnědá barva mých vlasů. Nyní se tam objevila modročerná záplava, ze které občas vykoukl tmavě modrý melír. Vlasy mi narovnala, takže pro dnešek byly moje neposedné kudrny důkladně zkroceny a navíc mi ustřihla ofinu. Nemůžu říct, že bych se v tom cítila nějak úžasně, ale souhlasné přikývnutí celého osazenstva mě ujistilo o tom, že záměr změny vizáže se povedl. A i když jsem si připadala jako Kleopatra, musela jsem uznat, že změna to byla.

Po vyslechnutí mnoha vděčných rad a odevzdání nemalé částky na pokladně, jsem zamířila do normálního obchodu. Chtělo to něco nového na sebe, nejlépe pěkný kabát, abych působila elegantněji a tím pádem i starší a vyzrálejší. Nikdy jsem svůj oděv neřešila, o nějakém stylu raději pomlčím. Vždy jsem brala jen kombinace černé a bílé, protože se na nich nedá moc zkazit. Ale tohle všechno ty dvě krasotinky věděly, takže musím zaujmout nový postoj k vlasům i k oděvu a možná i k líčení. A do toho se mi opravdu nechtělo.

Proto další moje peníze vyletěly za modrý kabát, fialový svetr a hromadu dalších hloupůstek, které jsem uviděla a uznala jsem, že mě ozvláštní. A pak jsem šla pro tu kosmetiku. No, co vám budu povídat, byl to porod. Jelikož jsem nikdy s ničím podobným neměla zkušenosti, nechala jsem poradit od slečny, co rovnala věci do regálů. Doufala jsem, že mi jen ukáže jaký make-up na moji pleť vzít a která řasenka je dobrá a něco vydrží, ale evidentně je mé štěstí trochu přehnané a já narazila na kosmetického fanatika. Měla jsem v košíku super pleťovou vodu i krém, make-up, pudr, stíny a další hromadu věcí, které pro mě nemají název. A taky spoustu rad. Prý mám krásnou pleť, jen bude vyžadovat trochu péče. Mám hodně pít a nemít žádný stres. No vzhledem k tomu, že po mě jdou dvě sladké poloupírky, které mi zabily mámu a já vlastně nemám ani jistotu, že zítra nebudu ležet v popelnici v igelitovém pytli, se mě ten stres asi nepustí.

Obtěžkána nákupem jsem se konečně mohla vydat hledat nějaký hotel, a když už jsem ho měla, s radostí bych zapadla do přikrývek. Ale nemohla jsem, na to bylo příliš brzo a času jsem měla, jen co by se za nehet vlezlo. Potřebovala jsem fotky na pas a nějaké informace o účtech, okolních městech a hlavně o řasenkách. Chtělo to internet a fotografa.

Proto jsem za malý okamžik stála u recepce v novém kabátu a s milým úsměvem a nekompromisně jsem na mladou recepční vyhrkla svůj dotaz. Slečna byla profesionální na všech úrovní, nenechala se vyvézt z míry mým přepadením a úsměv mi oplatila a následně vytáhla mapu a ukázala mi, kde se tyto služby nejblíže vyskytují.

Měla jsem štěstí, kavárna byla téměř přes ulici, fotograf deset minut od ní, směrem do centra. Takže jsem se rozhodla jít nejprve do kavárny a pak snad za tím fotografem.

Pohodlně jsem se usadila za počítač a začala hledat již zmíněné informace. Byla jsem do toho tak zahleděná, že jsem si nikoho nevšímala, což mě málem připravilo o život. Oslovil mě totiž ne až tak neznámý hlas:

„Ahoj, to je náhoda, tebe bych tady nečekal…“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Helen - 7. Změna:

5. corneille přispěvatel
22.11.2011 [8:53]

corneilleNo nechtěla jsem to takhle ukončit, ale další věty se tam prostě nehodily...
Emoticon Emoticon

4. martinexa přispěvatel
22.11.2011 [2:03]

martinexaVšichni se s těma koncema zbláznili:D Já Vás všechny přetrhnu jak hady:D Emoticon

3. TalenntativeKing přispěvatel
21.11.2011 [21:37]

TalenntativeKingKruciš. Emoticon Tak to jsem ještě víc natěšená. Emoticon

2. corneille přispěvatel
21.11.2011 [20:42]

corneillePočkej si počkej, na zaláskování bude času dost Emoticon Emoticon

1. TalenntativeKing přispěvatel
21.11.2011 [20:17]

TalenntativeKingHeeej! Emoticon Někdo se tu dal na dramatické konce. To je k zbláznění toto. Emoticon Další, honem. Emoticon Jinak ta její změna image se mi moooc zamlouvá. Havraní hříva a modrý melír do toho. Emoticon Asi jsem se zamilovala.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!