OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Chance of Life: Prológ



Chance of Life: PrológFaith Andersonová. Pätnásťročné dievča, ktoré má svoj sen. Jediný, kto jej v tom bráni sú jej rodičia. Prečo? Namiesto jej sna chodí na inštitút, kde ju prihlásil otec.
Faith len čaká na svoju šancu. Životnú šancu. Bude ju mať? Dosiahne, čo chce? A čo jej kamarátka Cassie? Všetko sa dočítate v poviedke =)
Prosím vás o váš názor =) Prijímam aj kritiku =)
Kikush

Prológ

Nachádzame sa v krásnom Anglicku. Presnejšie v Londýne, ktorý je plný života už od rána. Ale presuňme sa na jednu ulicu, kde sa vyníma oranžový  dvojposchodový dom. Žije v ňom muž a žena s dvomi deťmi. Chlapec, ktorý je najmladší, má šesť rokov a volá sa Thomas Anderson. Jeho sestra, zároveň štvrtý a posledný člen rodiny, má  pätnásť rokov . Volá sa Faith Andersonová. Faith nastupuje na londýnsky inštitút. Už odo dnes. A to jej pripomína, že by mala vstať z postele a spraviť zo seba človeka.

Ráno u Andersonovcov bolo rovnaké ako každé iné. Z výnimkou Faith, ktorá išla prvýkrát do novej školy.  Pani Emily Andersonová pripravovala svojmu synovi raňajky. Pán Martin Anderson sedel pri stole v kuchyni a čítal ranné noviny. Po každé sa rozčuľoval aké majú ľudia spôsoby. Faith zatiaľ vbehla do svojej kúpeľne, ktorá bola vybavená všetkým, čo k tomu patrí. Dala si rýchlu rannú sprchu, umyla tvár a začala rozčesávať svoje vrabčie hniezdo na hlave.  Potom si išla obliecť úzke rifle a tričko s nápisom I Happy, aj keď to nebola pravda. Neobula si nič iné ako svoje obľúbené conversky. Schmatla tašku a zbehla dole schodmi na raňajky.

Ich dom bol skromný, aspoň podľa jej otca. Faith si to nemyslela. Veď predsa. Dom mal na poschodí tri izby s kúpeľňou plus jednu izbu bez kúpeľne, ktorú má jej brat Thomas. Na prízemí je priestorná obývačka vedľa ktorej je jedáleň a potom kuchyňa a ďalšie miestnosti ako pracovňa a podobne. V záhrade zas mali bazén, lehátka a veľkú terasu.

Faith položila svoju tašku vedľa stoličky a pozdravila rodičov.

„Dobré ráno. Ako si sa dnes vyspala?“ spýtala sa pani Andersonová.

„Skvele,“ odpovedala Faith a do misky si nasypala cereálie, ktoré zaliala s mliekom.

„A tešíš sa do novej školy?“ Faith by najradšej odpovedala, že nikam nechce ísť ale otec je otec. Namiesto toho súhlasne prikývla.

Vtedy bol Martin Anderson na svoju dcéru hrdý, že nešla na školu, ktorá sa zaoberala hudbou. Dobre vedeli, že Faith má výborný hlas a vie hrať na klavír, ale nechcel, aby jeho dcéra bola sklamaná, keď sa jej to nepodarí. Preto ju prihlásil na londýnsky inštitút.

Áno, Faith rada spievala a hrala na klavír. Chcela sa stať speváčkou. Lenže nikto ju v tom nepodporoval. Jedine jej kamarátka Cassie, ktorej sa podarilo  ísť na hudobnú školu.

Nechcela, aby rodičia videli aká je z toho sklamaná. Možno majú pravdu. Možno je to pre ňu lepšie. Možno si nájde nových kamošov a nadviaže nové vzťahy. Možno. Faith si vzdychla.

„Čo je?“ spýtal sa jej mladší päťročný brat Thomas.

„Nič.“ Usmiala sa.

„Zlatko, asi by si už mala ísť, aby si nezmeškala prvý deň v škole,“ ozvala sa Emily, jej matka.

„Jasné, už idem.“ Faith dojedla misku cereálii a dopila pomarančový džús. Nato vyšla z domu do ulíc Londýna. Keby išla na inštitút peši, cesta by jej trvala hodinu. Ale Faith išla metrom. Nielen kvôli času, ktorý ju tlačil.

Dala si do učí slúchadlá a zapla si svoj iPod, v ktorom mala pesničky od svojich najlepších skupín. Teraz počúvala pesničku od Go:Audio Made Up Stories. Jej obľúbená. Potom sa nechala unášať melódiou a zvukom metra.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chance of Life: Prológ:

07.09.2011 [21:30]

FaireMoc mě zajímá co se tam bude dít dál. Emoticon Emoticon
Doufám tedy v brzké pokráčko. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikusa010
04.09.2011 [21:59]

LynVonNightlight: Ďakujem za tvoj názor Emoticon Emoticon Cením si to. Emoticon

1. LynVonNightlight přispěvatel
03.09.2011 [9:29]

LynVonNightlightMyslím, že tento príbeh by vystihovalo "v jednoduchosti je krása". Nie je to síce najlepšia poviedka, akú som čítala, ale páčila sa mi. Niektorí autori totiž idú ďaleko za svoje hranice písania, ale ty si zastala presne na správnom mieste. Emoticon Emoticon Emoticon Bolo to pekné a jednoduché. Emoticon Emoticon
Len tak ďalej. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!