OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Cesta prekliatych - 9. kapitola



Cesta prekliatych - 9. kapitola

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce. Gratulujeme!

Máte tu ďalšiu kratšiu kapitolku, ktorou vám vynahradím Damonovu neprítomnosť v predchádzajúcom dieli. Tak si ju teda (s ním) užite a nezabudnite mi nechať komentár!

Otvorila dvere a v tichosti ich za sebou zavrela. Porozhliadla sa okolo seba no nevyzeralo to, že je ešte Damon hore.

Bodaj by nie, keď sú dve hodiny ráno, pomyslela si Via trpko. Celé poobedie strávila v Grille a aj keď veľa pila, necítila sa byť opitá. Čo ju mrzelo, presne za týmto účelom do Grillu šla.

Potichu prešla po schodoch a zabočila doprava, kde je Damonova izba.

Keďže majú upíri veľmi citlivý sluch, snažila sa ísť po špičkách a narobiť čo najmenej hluku. Otvorila dvere od ich spoločnej spálne a porozhliadla sa okolo seba. V tme takmer nič nevidela, no dokázala rozoznať obrysy postele a aj to, že Damon spokojne oddychuje na svojej strane. Privrela za sebou dvere, vyzula si z nôh topánky a obliekla si nočnú košeľu. Ťarbavým krokom došla až ku posteli a čo najtichšie si ľahla vedľa Damona.

Chvíľu ostávala ležať bez pohybu v domnení, že sa Damon preberie. Nestalo sa tak. Už pomerne kľudnejšie sa obrátila na druhú stranu a prikryla sa. Bola unavená, oči sa jej začínali zatvárať.

A v tom sa jej okolo pásu obmotali dve silné ruky a pritiahli si ju bližšie k telu.

„Chýbala si mi,“ šepol jej Damon do ucha a pobozkal ju na krk. Via sa zachvela od vzrušenia keď pocítila na svojom stehne jeho dotyk. Obrátila sa k nemu a vpila sa do jeho pier. Ani si neuvedomovala, ako jej chýbal. Rukami si ho pritiahla bližšie a pohladila ho po hrudi.

V tom si spomenula na to, čo sa stalo ráno. To, čo jej Damon povedal... Via sa od neho znenazdajky odtiahla a odvrátila tvár. Damon zmätene zaklipkal očami, no nebránil jej v tom.

„Myslel si to vážne?“ spýtala sa ho šeptom. „To, čo si mi povedal ráno... Naozaj by si bol schopný zabiť ma?“ Damon sa jej zahľadel do očí, no vzápätí ich Via zavrela. Spod viečok jej stieklo pár sĺz. Damon sa na ňu zamračil, viac smutne a rozľútostnene, ako nahnevane. Rukou sa priblížil k jej tvári a prstami jej jemne zotrel mokré slzy. Následne jej nimi prešiel po perách a pohladil ju po líci. Bola tak krehká a tak... zraniteľná. Uvedomil si, že nech sa cez deň Via správa akokoľvek, nech rozpráva sarkasticky a drzo, tak sa viac podobá na Elenu ako na Katherine. Bola jemná, slabá... a pri tom stále krásna. Oči hlboké, hnedé so zelenými žilkami. Maličký noštek a pekne vykrojené pery, ktoré Damona iba pobádali, aby ich pobozkal.

„Nikdy by som ti nebol schopný ublížiť, Via,“ šepol. V tej chvíli si uvedomil, že  hovorí pravdu. Možno ju nemiloval tak, ako Elenu, no... Tú noc mu to došlo prvýkrát, aj keď len na chvíľočku. On ju miluje. Nezáležalo na Elene, či dokonca na Katherine. Bola tu len Via a on. A bola to práve ona, ktorá ho urobila skutočne šťastným. Prvýkrát vo svojom živote si bol istý, že mu tieto city jeho láska opätuje. No nakoniec to bolo aj tak jedno, pretože do rána na to Damon zabudol.

***

Via sa mu pozrela do očí. Zazrela v nich uličnícke iskričky a pocítila, ako sa rukou dotkol jej ramena. Prešiel nižšie a začal jej robiť malé kolieska na plochom brušku. Via sa na neho žiarivo usmiala a snažila sa, aby to vydržala čo najdlhšie – náramne ju to šteklilo.

„Nie si k zahodeniu,“ nadhodil po chvíli Damon. Via sa na neho pobavene uškrnula.

„Takto ty niekomu hovoríš, že sa ti páči?“ spýtala sa ho so smiechom. Damon nadvihol jedno obočie a uličnícky sa na ňu usmial.

„Medzi rečou mi môžeš povedať, kde si včera celý ten deň bola.“ Via sa dlho nemala ku žiadnej odpovedi. Vzala jeho ruku do dlaní a zamračene ju preskúmala.

„Hm... Prevažne som bola v Grille. A... Ráno som sa zastavila u šerifky Forbesovej,“ povedala nakoniec.

„Áno, počul som o slečne Lestrangerovej. Profesionálnej lovkyni upírov,“ uškrnul sa na ňu.

„A potom som sa stretla s Elijahom. Nebol veľmi milý...“ šepla Via a uprene pozorovala vzorce na povlečeniach.

„S Elijahom?! Do pekla, Via, čo si robila s Elijahom? Človek ťa nechá dve minúty bez dozoru a ty sa hneď dostaneš do problémov,“ sykol nahnevane Damon. Narážal na ich prvý deň v Mystic Falls, keď Jeremy takmer zabil Viu na mieste.

„A čírou náhodou mi spomenul, ako môžeme zabiť Klausa,“ dodala po chvíli napätého ticha. Damon jej venoval pohľad plný prekvapenia a neskrývaného nadšenia. „Stačí, ak použijeme môj náhrdelník a vyhľadáme muža menom Michael. Netuším, kto to je, no Bonnie by to mala vedieť.“

Damon sa zaraz zamyslel. Nepochyboval o tom, že Elijah toto všetko urobil len a len pre seba, no neprekážalo mu to. Aspoň si bol istý dôveryhodnosťou jeho informácií.

„Nikdy som o mužovi menom Michael nepočul. No je dosť možné, že je to jeden z Pôvodných.“

Via chápajúco prikývla. „A čo hovoril o tebe? Si, alebo nie si čarodejnica?“ opýtal sa jej, aj keď odpoveď už vopred poznal.

„Nie, nie som. S mojou babičkou nie som pokrvná príbuzná,“ odpovedala mu potichu. Damon sa jej už na nič nevypytoval. Aj keď sa nemohol dočkať, kedy začnú pátrať po Michaelovi a podobných hlúpostiach, rozhodol sa, že to počká.

Aspoň do rána, pomyslel si Damon a vpil sa do Viiných pier.

 

***

 

Viem, že je táto kapitola dosť krátka, no dúfam, že sa nehneváte. Je dosť presladená, žiadna akcia sa nekonala. Hádam pre to nie ste sklamaní. V každom prípade by ma potešili vaše komentáre, či už kladné, alebo záporné.

P.S. Ďakujem vám za vaše hlasy!!! Ani neviete, ako veľa to pre mňa znamená. Vždy som túžila byť aspoň v prvej desiatke, no toto? 3. - WAW! Patrí vám moje neskonalé vďaka!!!

Killy

10.kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cesta prekliatych - 9. kapitola:

8. AndrejQa
05.04.2012 [20:00]

Náádhernááá kapitola! Nevadí, že bola presladená Emoticon užila som si ju!! A ja sa tiež teším ked budu pátrať po Michaelovi Emoticon

7. Katty
04.04.2012 [22:24]

cooze? jako fakt?? jezus, ta je perfektni :-)) uz se tesim na dalsi a doufam, ze se ji Damon vyzna :-))

6. BJaneVolturi
04.04.2012 [18:12]

No konečně si uvědomil, že ji taky miluje... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Lulu
04.04.2012 [18:06]

Nádhera ako vždy Emoticon Čo viac dodať, teším sa na ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon

4. Damonika přispěvatel
04.04.2012 [15:28]

DamonikaPresladené?? Čo to trepeš??? Je perfektná! Konečne Damon. Keď si mám vybrať medzi akciou a romantikou, ja vždy romatiku a keď k nej pridáme Damona Emoticon Emoticon ...teším sa na ďalšiu. A nápodobne, dnes začali prázdniny, máš na písanie fúru času Emoticon lebo píšeš úžasne dievča! Emoticon

3. AnysP
04.04.2012 [14:27]

krása...jem ráda že si damon uvědomil že viu miluje.....honem dalšíí... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Ivka
04.04.2012 [13:22]

Možno je krátka, ale ja tam tak veľa Damona, že mi to ale vôôôôôôbec nevadííííííí Emoticon Emoticon Krááááááááása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.04.2012 [14:33]

NikkiRÚÚÚžasný =D Damon =D jééé =D aspon na chvilku si uvědomil že ji miluje =D jééé =D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!