OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Burning Life - Prolog + Kapitola první



Burning Life - Prolog + Kapitola prvníTak a je to tady. Konečně přináším pokračování povídky Nevidím, ale i tak miluju s názvem Burning Life. Kathrine Gabriel nikdy nebyla obyčejné dítě, ale na to jak je jiná byl její život až do teď hodně jednoduchý. Katy je sedmnáct, je na střední a zaplétá se do velice složitého systému. Bude v něm hrát hlavní roli nebo je jen další pěšák? To vše a mnohem víc najdete v povídce Burning Life. Příjemné čtení přeje vaše LittleGii

Burning life...

Prolog

Když je váš otec andělem, který se proměnil v člověka a vaše matka se zázrakem vyléčí z nevidomosti je předem jasné, že váš život nebude snadný. Nikdy jsem si to ani nemyslela, a proto mě tak udivuje, jak do teď byl. Mám rodinu, přátele. Téměř nic mi nechybí.

Už to, že jsem nephilim je sám o sobě velice zvláštní příběh, ale to není to, co vám zde chci povědět. Můj příběh se odehrává v jednadvacátém století ve městě Seattle. I v dnešním světě se najdou zlí lidé, lidé kteří pro moc zabíjejí. Já měla to potěšení se s nimi setkat.

Jsem Kathrine Gabriel, je mi sedmnáct a toto je můj příběh.

 

Kapitola první

JE TU NOVÝ

Zdálo, že ten den už nemůže být  nudnější. Jako každé ráno mě máma musela téměř vytáhnout z postele, ale po čtvrtém zavolání jsem vstala a vydala se dolů do kuchyně.

„Ahoj zlatíčko," pozdravila mě máma a podala mi talíř plný lívanců. Táta, stejně jako každé ráno, seděl u počítače a tak jsem mu kývla na pozdrav. Už zase pracuje, vzdychla jsem si v duchu. Vlastně si ani nepamatuji, kdy tomu bylo jinak. Už odmalička mě provází tohle stereotypní ráno. Máma mi podá snídani a táta pracuje. Když byl andělem žádnou práci neměl, protože hlídal mámu. Byl její anděl strážný, ale to vyžadovalo-

„Katy, pospěš si nebo zase přijdeš pozdě," vytrhla mě máma z myšlenek a já se podívala na hodiny.

„Sakra," zaklela jsem a vydala se k sobě do pokoje. Rychle jsem si oblékla riflovou sukni,černé tílko a vzala si kozačky. Já vím, ale kozačky se nemusí nosit jen v zimě. Rychle jsem ještě popadla batoh a vybíhala z domu. Narychlo jsem pozdravila rodiče a nasedla do svého mazlíčka. Motor začal vrnět a já se vyrazila.

***

Když jsem dorazila ke škole stál už u mého místa Logan. Logan je můj nejlepší kamarád už od školky a ví o mě úplně všechno. Pro upřesnění: Logan je vysoký blonďák s azurovýma očima, což znamená, že ho chtějí všechny holky sbalit. Ale mají smůlu. S Loganem jsme se totiž dohodli, proto abychom si oba usnadnili život na střední, že se budeme vydávat za pár. A navíc jsme něco jako „král“ a „královna“ školy, takže máme problémů dost i bez bandy kluků/ holek, kteří nás chtějí.

„Ahoj Pohane,“ pozdravila jsem ho a lehce ho líbla na rty.

„Ahoj,“ řekl a mile se na mě usmál. Ten kluk je vážně úžasnej. Ptáte se proč s ním nechodím doopravdy? To je velice dobrá otázka a já sama na ni netuším odpověď. Nejspíš s tím má co dočinění, že se známe tak dlouho. Vyrůstali jsme spolu, prošli jsme spolu pubertou, což nebylo vůbec ale vůbec snadné! Právě v tomhle období jsme spolu doopravdy chodili. Dali si první pusu, ale časem jsme si nějak uvědomili, že je pro nás zvláštní takový vztah mít. Tak jsme se rozešli. Bylo to vzájemné a tak naštěstí naše přátelství neutrpělo žádné škody.

Vlastně ho beru jako člena rodiny. Máma s tátou jsou na tom úplně stejně a tak je Logan něco jako můj brácha. Trávíme společně víkendy a-

„Halo, Katy, posloucháš mě?“ Logan mě dnes už podruhé vrátil do reality.

„Co, je promiň nějak jsem se zamyslela. Co si říkal?“ Rádoby nevinně jsem se usmála. Jen nad tím zavtěl hlavou, ale taky se usmál.

„Mluvil jsem o tom, že dneska nastupují ti noví.“ Zopakoval.

„To už je dneska?“ Sakra, já na to úplně zapomněla.

„Jo, takže se trochu prober. Musíme na ně počkat v kanceláři a provést je tady. No, osobně doufám, že to bude holka.“ V hrudi mě píchl osten žárlivosti, který tam neměl, ale vůbec co dělat.

„Jo, jasně,“ zahučela jsem a poslušně ho následovala do kanceláře. Co to se mnou je? Logan není doopravdy můj kluk!

Noví studenti tak na nás už čekali a něco vyřizovali se sekretářkou. Byli otočení zády, takže jsem jim neviděla do tváře.

„Ah, Logane, Kathrine to jste vy,“ řekla sekretářka, jakmile jsme vstoupili. „Dovolte, abych vám představila naše nové studenty, Toto je Lena a Thomas Lesterovi.“ Jmenovaní se otočili a já div neotevřela pusu. Byli oba moc krásní a navíc ty oči. Oba měli krásně mechové oči, takové jsem nikdy v životě neviděla, pokud nepočítáte kontaktní čočky. Něco mi napovídalo, že na nich není něco v pořádku, ale ten pocit jsem rychle zahnala a potřásla si s jmenovanými rukama. Byli dvojčata, to bylo hned jasné. Měli stejné oči a blonďaté vlasy. Lena byla vysoká skoro jako já a stejně tak štíhlá. Thomas byl její kopie v mužském provedení.

„Ahoj, já jsem Thomas,“ řekl jmenovaný a blýskl po mně nejméně stowattovým úsměvem Div jsem si nemusela zakrýt oči. Má nádherný úsměv.

„A já jsem Lena,“ řekla dívka.

 


Budu velice ráda, když za necháte nějaký ten komentář. LittleGii



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Burning Life - Prolog + Kapitola první:

3. cvisel přispěvatel
16.11.2011 [13:21]

cviselVypadá to slibně, už se těším na pokračování Emoticon

2. Anulinek00
10.09.2011 [0:17]

jako vždy skvělý začátek Gii Emoticon Emoticon už se těší na další kapitolky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 08.09.2011 [21:37]

*Pozor na překlepy. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!