OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Burning Life - Kapitola pátá



Burning Life - Kapitola pátáTak a je tu další kapitolka nesoucí název: Kdo s koho? Kathrine se pomalu, ale jistě hroutí všechno, co vybudovala. Kdo za to může? Co se jako další dozví o své podstatě? Je ještě možnost, jak zachránit Logana? To a mnohem více v kapitole. Doufám, že si užitejete příjemné čtení. LittleGii

Kapitola Pátá

Kdo s koho

„Katy, nejsem si úplně jistý, ale myslím, že je velice nepravděpodobné, abys viděla budoucnost. Určitě je to jenom náhoda.“ S těmi slovy se znovu pustil do práce a já se tedy vydala do svého pokoje. Možná, že to je opravdu jenom náhoda, ale ani já sama tomu nechtěla a hlavně nemohla uvěřit. Je téměř nemožné, že by to místo dostala Lena. Jak se jí to tedy povedlo? Co se to tady děje?

I když jsem se ráno probudila stále mi hlava hučela. Šla na mě pěkně silná migréna a já byla ráda za to, že je víkend. Konečně. Připadalo mi, že můj život je jedno a to samé. Škola a víkendy. A vlastně to byla pravda.

Stále jsem ještě ležela, i když bylo už něco kolem dvanácté. Máma se na mě byla podívat a uznala, že nejsem schopná vylézt z postele. Donesla mi tedy nějakou tabletku na bolest hlavy a hrnek horkého čaje. Po chvilce jsem znova usnula a tentokrát se mi zdál o něco příjemnější sen.

Byla jsem na pláži a slunce pražilo jako divé. Moře bylo klidné a bylo slyšet jen slabé šplouchání vody. Na sobě jsem měla letní šaty stejně jako Miley Cyrus v Poslední písni a nohy jsem měla bosé. Vál slabý větřík, který alespoň trochu ochlazoval moji pokožku. Jediné na, co jsem ještě čekala bylo, že se odněkud vynoří polonahý mladík podobný na Johnyho Deppa.

Chodila jsem po kraji a vlnky mi příjemně omývaly nohy. Slunce už začala pomalu padat za horizont a na mě šel i tady ve snu spánek. Každou chvílí jsem čekala, že se probudím. Namísto toho se přede mnou zčista jasna objevila nějaká žena. Měla dlouhé hnědé vlasy a příjemnou mateřskou tvář. Pokynula mi rukou, abych šla blíže a já tak bez rozmyšlení učinila. Co by se mi tady mohlo stát?

„Katherine Gabriel.“ Oslovila mě celým jménem.

„Ano?“

„Neplýtvej ani otázkou kdo jsem, protože já jsem všechno, ale i nic. Jsem ty a zároveň všichni. Nikdo mě nezná, ale ty jsi byla předurčena k tomu, abys pomohla nám všem. Ten sen, co jsi měla. Nebyl to jen sen. Opravdu vidíš budoucnost. Jsi výjimečná. Sny tě varují před skutečností a jen ty ji můžeš změnit. Pamatuj si jedno: Světlo není totéž jako dobro a ani tma nemusí být znamením zla.“ Pak na mě mrkla a dřív než jsem se stačila vzpamatovat byla pryč.

„Jak mám zachránit svět?“ zakřičela jsem ještě, ale to už mě nikdo neslyšel. Kůže se mi začala jako by natahovat a brnět.

S cuknutím jsem se probudila a nade mnou stála máma s poněkud vyděšeným výrazem.

„Křičela si,“ řekla a já se zatvářila nechápavě. To jsem křičela i v realitě?

„Omlouvám se,“ zašeptala jsem a tváře mi začaly hořet.

„Ale prosím tě zlatíčko, nemáš se za co omlouvat.“ Pohladila mě po vlasech, tak jako když jsem byla malá a lezla rodičům do postele při bouřce. Pak se na mě ještě usmála a odešla.

Hlava už mě přestala bolet a tak jsem tedy šla do vany. Napustila jsem si pěkně vodu a dala do ní mátový olej. Ponořila jsem se do té horké blaženosti a zavřela oči. Myšlenky mi hlavou běžely jedna přes druhou, až najednou jako by zpomalily. I když by to mohlo znít bláznovsky, bylo to jako bych si je jednotlivé mohla pozastavit, poslat pryč a nebo vrátit. A tam vzadu v mé mysli byla jedna, na kterou jsem nemohla dosáhnout. Byla zastrčená až úplně vzadu a bylo to jako by snad blikala. Snažila jsem se po ní natáhnout, ale byla mimo můj dosah. V tom se mi v hlavě ozval znovu ten hlas: ‚Ještě na ni není ten správný čas,‘ polekaně jsem sebou cukla až trochu vody vyšplíchlo na zem. I přes to jsem se pořád snažila se k ní dostat, ale to mi hlavou začala pulzovat znova ta bolest a já rychle otevřela oči. Na chvilku mě oslepilo světlo, ale zvládla jsem vylézt.

Rozhodla jsem se podívat se po jedné věci, která mi už delší dobu vrtala hlavou, na internet. Otevřela jsem vyhledavač a zadala: Nephilimové v historii a dnes. Okamžitě mi vyjelo spoustu stránek, ale já se rozhodla pro jednu méně výraznou. Otevřela jsem tedy odkaz. Chvíli jsem jen tak prohlížela text, ale v tom mě upoutala jedna část.

 

Naphilimové a dávní pronásledovatelé

Nephilimové. Nadpřirozené bytosti. Potomek člověka a anděla tedy i jinak zvaný jako poloviční anděl. Tyto bytosti byly už odedávna pronásledovány kvůli své moci. Odlišovali se charakteristickými znaky. Bylo to porozumění všem jazykům, schopnost komunikovat se zvířaty, ale i znalost bylinek a jiné. Kolem roku 1800 před Kristem se také objevili tzv. lovci nephilimů.

Lovci zabíjeli nephilimi, protože energie uvolněná při zavraždění tohoto tvora jej obdařila schopností ovlivňovat ostatní, ale daný lovec získal i jiné vlastnosti.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Burning Life - Kapitola pátá:

2. Lunabell přispěvatel
16.12.2011 [21:08]

Lunabellmooooc pěkné těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 16.12.2011 [10:58]

*Pozor na shodu přísudku s podmětem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!