OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Burning Life - Kapitola osmá



Burning Life - Kapitola osmáPo delší pauze přináším novou kapitolu povídky Burning life nesoucí název: Tvoje nebezpečí. Kapitola patří ještě stále k těm oddychovějším, ale již v té další se dočkáme toho správného napětí. Věci se začnou vyvíjet. No, ale teď už jen popřeji krásné čtení. Vaše LG

Kapitola osmá

Tvoje nebezpečí

Bohužel v tom momentě jsem se probudila. V duchu jsem si nadávala, ale na druhou stranu jsem byla strašlivě vyděšená. Co když se ze mě opravdu stane něco tak temného, tak zlého? Co když opravdu začnu ubližovat ostatním? Zakázala jsem si na to myslet.

Sedla jsem si k počítači a do vyhledavače napsala Lovci nephilimů. Okamžitě mi najelo přes deset tisíc výsledků, ale já otevřela stránku, která mě na první pohled zaujala. Jmenovala se Tvůj brat. Okamžitě se přede mnou objevili nejrůznější obrázky z bible. Staré pergameny na nichž byly vyobrazeny různé výjevy. Sjela jsem tedy níž na stranu, kde jsem konečně našla, co jsem hledala.

Bylo něco málo deset minut do začátku vyučování, když jsem vyběhla z domu. Když jsem dorazila ke škole, byla jsem nacpaná informacemi. Ještě k tomu jsem musela narychlo udělat úkol do angličtiny.  Přiběhla do třídy, kde už na svém místě seděl Thomas a bavil se s Morgan.

„… no tak řekni mi jestli je to pravda?“ Vykrucovala se před ním. Výstřih div, že ne ke kolenům a oblizovala si rty. Co se na ní mohlo klukům líbit? Je pravda, dřív jsem, možná, chtěla mít její postavu, ale to bylo někdy v šesté třídě, než jsem se stala nejoblíbenější holkou na škole a než mě chtěl každý kluk. Ale to je teď pryč! Proběhlo mi hlavou.

„Ne opravdu, ji ředitel neodebral její postavení kvůli tomu, že by byla blázen. A teď vypadni!“ Snažil se s ní mluvit rozumně, ale zjevně ho dost vytočila, protože na konci mu to trochu ujelo.

„Takže si myslíš, že jsem blázen?“ řekla jsem a Morgan se zvedla a s ohnutým nosíkem se na mě podívala.

„Nechtělo se mi tomu věřit, ale jak vidím možná to bude pravda. A nevíš, že poslouchat cizí rozhovory je neslušné, káčo?“ Káčo? Slyšela jsem dobře?

„A nevíš, že svádět něčího kluka je nemorální?“ S těmi slovy jsem jí jednu vrazila. Morgan spadla na zem a držela se za nos, ze kterého jí proudem tekla krev.

„Ty jsi opravdu blázen!“ vykřikla. Thomas se na mě díval s mírnou panikou v očích, ale já byla plná energie. Chtěla jsem Morgan oplatit všechno. Všechno, co mi v životě udělala, ale k mé smůle jsem to už nestihla.

„Slečno Gabriel, co to tady vyvádíte? Okamžitě do ředitelny. A vy někdo doveďte slečnu Mason na ošetřovnu,“ řekla učitelka a já vypochodovala ze třídy.

Za to, že jsem Morgan zlomila nos jsem vyfasovala dvojku z chování. Víc mě překvapil Thomas, který na mě po vyučování čekal před školou.

„Takže jsem už oficiálně tvůj kluk, jo?“ Zasmál se a políbil mě.

„Myslím, že to tak už bude, pokud ti to teda nevadí.“

„Samozřejmě, že ne. Dneska si měla celkem páru. Mám pro tebe lákavou nabídku.“

„Jakou?“

„To jak jsi dneska praštila Morgan. Chybí ti technika a myslím, že by se ti mohlo hodit, kdybych tě naučil se prát,“ řekl a já na něj zůstala zírat. On mě chce naučit se prát?

„To jako vážně?“

„Ano.“ On mě chce naučit se prát? Proč? Pak mi, ale hlavou proběhla myšlenka, že mě možná chce ochránit. Chce mi dát šanci se bránit, tomu co plánuje jeho otec.

„To bych byla velmi ráda,“ zašeptala jsem.

Když jsem dojela domů, byla máma velice překvapená, protože jí volal ředitel a chtěla vědět, co se stalo. Tak jsem jí to všechno řekla, vzala to v pohodě. Pak jsem to musela ještě jednou zopakovat tátovi, který byl velice překvapený tím, že jsem zrovna já někomu vrazila. Ale nakonec se oba smířili s tím, že mám dvojku z chování. Ale i tak jsem dostala dvou hodinovou přednášku.

Když jsem došla do pokoje, rychle jsem otevřela školní tašku a našla deník, který jsme v angličtině dostaly a otevřela ho na dnešním zápisku. Pořád mi to vězelo v hlavě.

 

Zlost v tobě

je jen další zbraň.

Pozor ať neublížíš i sobě

moci se nebraň.

 

Dávej si pozor,

zlo se už blíží.

Sny tě volají

a oči se ti klíží.

 

Čeká na tebe pomoc,

jen malá nápověda.

Dej si tedy pozor

než zmocní se tě voda.

 

Jako by to naráželo na ten můj dnešní výbuch vzteku. Opravdu se stanu takovou, jakou jsem se viděla v tom snu? Stanu se zlou? V tom mi hlavou proplula myšlenka, světlo není vždy dobro a taky tma není vždy poslem zla, kterou jsem si pamatovala z toho snu. Co to, ale znamená?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Burning Life - Kapitola osmá:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!