OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Burning Life - Kapitola druhá



Burning Life - Kapitola druháKdo je záhadný Thomas? A o co mu jde? Otázky ne, které by chtěla Katy znát odpověď. Ale místo toho vyráží s Thomasem na rande. Co se stane?
Příjemné čtení přeje LittleGii.

Kapitola druhá

POCIT

Samozřejmě že byli Thomas a Lena hlavní atrakcí dne, takže se nebylo čemu divit, že se s nimi všichni chtěli seznámit. Naneštěstí pro ně se celý den drželi poblíž mě s Loganem.

Stejně rychle jak uteklo dopoledne, tak uteklo i odpoledne a byl večer. S Loganem jsme se rozhodli jít do kina. Přesně v osm hodin zazvonil na zvonek.

„Jako vždy přesný, ahoj.“ Pozdravila jsem ho a líbla ho na tvář. Jako správný gentleman mi otevřel dveře u svého Porche a vydal se do kina. Když jsme o dvacet minut později parkovali bylo zřejmé, že zde dnes moc lidí není.

„Moc ti to dnes sluší,“ řekl Logan, když mi pomáhal vystoupit. Měla jsem na sobě upnuté černé kalhoty a k tomu tuniku. Vlasy jsem si vyčesala nahoru a jemně se nalíčila. Né jako ty husy co na sebe pokaždé napatlají celé balení Max factor.

„Děkuju,“ zašeptala jsem a chopila se nabízeného rámě. Logan je za všech okolností gentleman. Jeho otec ho tak vychoval. Od šesté třídy mi vždycky nosil učebnice a otevíral dveře. Všichni kluci chtějí být jako on. Jenže nikdo se neumí chovat s takovou grácií.

Rozhodli jsme se, že zajdeme na komedii. Zrovna dávali ‚Moje super bejvalka‘. A nevěřili byste,  koho jsme to tam potkali.

„Oh můj bože, znovu se setkáváme!“ Slyšela jsem jak někdo zakřičel. Když jsem se otočila uviděla jsem, jak za námi stojí Thomas s Lenou.

„Co tady děláte?“ zeptala jsem se nepříliš zdvořile

„Chtěli jsme se dneska trochu zasmát, tak jsme vyrazili prozkoumat místní kino,“ odpověděla mi Lena, ale jak jsem si všimla visela při tom pohledem na Pohanovi, který na tom nebyl o moc líp.

„Ah, tak to potom jo. Hele tak my se jdeme s Loganem posadit. Užijte si film,“ řekla jsem a vzala ho za ruku. Skoro jsme se otočili, když se ozval Thomas.

„No myslím, že máme namířeno do stejného sálu. Tak pokud by vám to nevadilo, připojili by jsme se,“ řekl.

„No, dobře.“ Co jsem měla říct? Ne, promiň. Vadí mi totiž, že tvoje sestra kouká po mým nejlepším kámošovi, kterej se vydává za mýho kluka. Ne, to asi ne.

Mohli by jste si myslet, že na sledování filmu s přáteli není nic divného. Já bych si to myslela taky, ale jak jsem zjistila, divného toho může být víc než dost. Nejenže jsem žárlila na Pohana, ale navíc k tomu jsem flirtovala s Thomasem. Ano, je to tak. Seděli hned za námi.

Ptáte se jak to toho večera dopadlo? S Thomasem jsem měla domluvené rande. S Loganem jsme se dohodli, že se veřejně rozejdeme.

Ráno jsem si připadala, jako by mě přejel vlak. Máma mě z postele musela doslova vytáhnout, tak nebylo divu, že jsem opět nestíhala. Ke škole jsem dorazila s prvním zvoněním a k mému velkému překvapení u mého místa nečekal Logan, ale Thomas.

„Ale copak? Známe se den a ty už se nemůžeš nabažit mojí přítomnosti?“ zeptala jsem se laškovně a odpovědí mi byl jeden krásný úsměv.

„No i tak to můžeme říct. Tak co platí ten dnešek?“ zeptal se a pro změnu jsem se usmála já.

„Tedy pokud sis to nerozmyslel já mám času dost.“ A bylo to. Naše první rande bylo domluveno, ale kdo tehdy mohl tušit jak se to všechno vyvine.

***

„Děkuju ti za krásný večer,“ řekl Thomas a políbil mě na hřbet ruky. Stáli jsme před restaurací Me Gusta.

„Ne to já děkuju,“ řekla jsem. Nevím, co mě v tu chvíli popadlo, ale přitáhla jsem si ho za zátylek a vášnivě ho políbila. Musím říct, že líbá skvěle. Když jsme se od sebe odtrhli oba jsme popadali sotva dech, ale i přesto mi bylo krásně. V podbřišku mě šimrali motýlci a na tváři jsem měla úsměv. Kdo by čekal jak se dnešní večer zvrtne.

„Wow,“ vydechl Tom.

„Jo, wow,“ přitakala jsem.

„Myslím, že bych-“ ale nestihla jsem to doříct, protože mě Thomas umlčel dalším polibkem. Pokud to snad ještě šlo, byl mnohem vášnivější než ten předtím. Když jsem se ocitla opřená o dveře auta, věděla jsem, že tohle ještě nechci, ale moje tělo mělo jiný názor.


Budu ráda, když zanecháte nějaký ten komentář. Vaše LittleGii



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Burning Life - Kapitola druhá:

2. Hejly
11.09.2011 [15:10]

Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 09.09.2011 [22:04]

*Pozor na psaní čárek.
*V nadpise se píše velkým písmenem pouze kapitola, druhá již ne.
*Přímá řeč, pokud po ní následuje uvozovací věta (řekl, pošeptal, přitakal, atd.) bude přímá řeč končit čárkou a uvozovací bude začínat malým písmenem.
Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!