OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Bratrství čili mír? - 7. kapitola



Bratrství čili mír? - 7. kapitolaElena poznává nové lidi, jenže má to háček, jsou to vlkodlaci. Dokáže jim vůbec někdy odpustit a skamarádit se s nimi? Má vůbec cenu, aby jim věřila? Co vyhraje, nenávist nebo rodina? Vždyť se její největší nepřítel vydává za jejího bratra. A co víc, dokáže odpustit lidem, kteří ji zradili?
Jak tohle může skončit?

7. KAPITOLA

„Cože?“ Nemohla jsem tomu uvěřit, překvapilo mě, že jsem už byla mezi losovanými. Nečekala jsem to, ale musím říct, že jsem se těšila, až to vyzkouším. Pozorovala jsem, jak David losuje ještě nějaké lístky a volá další dvě jména.

Těšila jsem se, až mi vysvětlí, co mám dělat. Cítila jsem, jak mé vzrušení v těle roste.

Netrvalo to dlouho a David ke mně přišel.

„Jsem tak rád, že se zapojíš,“ povzbudil moji natěšenost. Rychle jsem přikývla a už se sháněla po informacích: „Jaká jsou pravidla?“

David se zasmál mému chování, ale i přes příval smíchu, mi odpověděl: „No, nesmíš používat své schopnosti, ostatní musejí mít také šanci,“ usmál se. Začala jsem přemýšlet o svých schopnostech, a až po chvilce jsem jeho narážku pochopila.

„Můžeš používat jen svoji upíří sílu a jakmile dostaneš „kolík“, tak začíná boj. Máš pět minut na to, abys ho zabila, jinak jsi prohrála a na řadu přichází další. Prohra nastává ještě v jednom případě. Určitě sis všimla, že hřiště je rozděleno do tří polí. Každé pole má sto metrů a to je tvé území. Jakmile se „kolík“ dostane z tvého pole, prohrála jsi a v lovení pokračuje další na řadě,“ poučoval mě David. Chvíli jsem si jeho slova přerovnávala v hlavě, a pak jsem kývla, že jsem vše pochopila.

Byla jsem si stoprocentně jistá, že vyhraji. Nenapadal mě jediný důvod, jak by mi mohl „kolík“ utéct. Jak by taky někdo mohl utéct upírovi?

Když jsem o tom přemýšlela, tak mi došlo, že vlastně vůbec nevím, co je ten kolík zač.

Z přemýšlení mě vytrhl cinkot řetězů a vrčení. Ohlédla jsem se, abych zjistila, co se děje.

Zděšením jsem přestala dýchat. Najednou mi vůbec nepřipadala vlkodlačí zábava tak skvělá. Cítila jsem, jak všechny mé pocity jako je adrenalin, zvědavost a nadšení z mého těla rázem vyprchaly.

Dva mohutní vlkodlaci k nám vedli spoutaného upíra, který představoval ten „živý kolík“.

Když přistoupili až k nám, David mi začal celou situaci vysvětlovat: „Tohle je jeden z těch nových upírů, o kterých jsem ti řekl.“

„To nemůžu,“ začala jsem. „To nemůžu udělat. Nemůžu lovit upíra,“ protestovala jsem.

„Proč ne?“ zeptal se David. „Vždyť oni chtějí vyhnat Dariusův klan,“ namítal.

„Já prostě nemůžu. Pochop mě, je to upír, můj druh.“ Kroutila jsem hlavou, jako by to mělo dokreslit situaci, jako by to mělo znázornit moji bezradnost. Jedna moje část se chtěla bavit, roztrhat toho upíra na malé kousíčky, ale ta druhá, ta druhá mi to zakazovala.

Podívala jsem se Davidovi do očí, tiše jsem ho prosila o pomoc, ale už předem jsem věděla, že on by rozhodl pro smrt upíra.

David otevřel pusu, aby mi něco řekl, ale ten nový upír ho předběhl.

„Bude mi potěšením tě zabít,“ vykřikl na mě. „Určitě patříš k Dariusově klanu, aspoň bude mít náš šéf o jednoho nepřítele méně!“

„A potom, co ti teď řekl, pořád ho nemáš chuť zabít?“ zeptal se mě nechápavě David.

„Jo, mám chuť ho zabít, mám chuť se bavit, ale je to prostě proti pravidlům,“ snažila jsem se mu vysvětlit, jak se cítím.

„Vybijeme celý Dariusův klan. Nezbude ani jediný upír z jeho klanu. Všichni zemřou,“ vysmíval se mi ten upír do obličeje. „Jeho klan zmizí stejně rychle, jako náš předchozí vůdce.“

Nevěřícně jsem zakroutila hlavou, a pak mi to všechno došlo.

„To není možné!“ vydechla jsem.

David se na mě překvapeně otočil: „Co se stalo? Co není možné?“

„Jednou jsem si vyrazila na nákupy a trošku jsem se zašpinila při lovu, proto jsem se vloupala do jednoho z domů, abych si půjčila jiné oblečení, ale naneštěstí jsem vlezla do domu upíra. Jejich bývalého vůdce,“ ukázala jsem na upíra, který byl stále v sevření těch dvou vlkodlaků. „No, jednou mě vzal na jejich schůzi, ale oni ho zradili a sesadili z jeho funkce...“

David se na mě chápavě podíval, ale jeho rty se nepřirozeně cukaly. Věděla jsem, že se snaží potlačit úsměv.

„Tak co, nechceš mu to vrátit?“ zeptal se mě znovu David. Přesvědčil mě. Mé zlé já vyhrálo.

Usmála jsem se na Davida a přikývla: „S radostí.“ A věnovala jsem jeden ze svých krutých úsměvů svému nepříteli.

David se zaradoval a šel všem oznámit, že hry co nevidět začnou. Všichni vlkodlaci se postavili na svá místa a já se vydala na start. Měla jsem tu čest zabít upíra, nesměla jsem promrhat takovou šanci.

Viděla jsem, jak se otevřely jedny dveře a z nich vyběhl upír. Nespouštěla jsem ho z očí. Cítila jsem, jak můj vztek a nenávist k němu roste.

Netrvalo to dlouho a mé dveře se otevřely. Vyrazila jsem za upírem neskutečnou rychlostí. Neuběhlo ani půl minuty a už jsem ho dostihla.

Narazila jsem do jeho těla a užívala si pohled na jeho padající tělo. Posadila jsem se na něho tak, aby se nemohl hýbat. Jednou rukou jsem mu chytla obě jeho a sevřela je do pevného stisku nad jeho hlavou. Druhou rukou jsem ho začala mlátit. Normální člověk by už dávno ztratil vědomí, ale tenhle upír ne.

Do každé své rány jsem vkládala jen tolik sil, aby ho to pořádně bolelo, ale aby vnímal každý úder. Nechtěla jsem se mstít na těle, které je v bezvědomí.

„Už jen čtyři minuty,“ ozval se Davidův hlas.

Okamžitě jsem z toho upíra vstala a chytla ho za nohu. Jeho překvapený pohled se mi líbil. Nedával to na sobě znát, ale já věděla, že uvnitř se mě bojí.

Pořádně jsem trhla a jeho noha mi zůstala v rukou. Odhodila jsem ji pryč, jako by to byl kus klacku a přitom jsem se nepřestávala usmívat.

Tentokrát jsem vyměnila mlácení za kopání. Několikrát jsem do něho kopla, než jsem znovu zaslechla Davidův hlas oznamující zbývající tři minuty do konce.

Nechtěla jsem prohrát, ale chtěla jsem využít všechen čas ke své pomstě. Děsila jsem se toho, že mě to tolik baví.

Chytla jsem ho za ruce a jednou nohou se zapřela o jeho tělo. Měla jsem v úmyslu utrhnout mu obě ruce a odhodit je pryč stejně tak, jako jeho nohu. To, co jsem chtěla udělat, jsem taky udělala. Stačil jeden rychlý pohyb a upírovy ruce letěly pryč.

„Dvě minuty do konce,“ zvolal David a já se vrhla na poslední upírovu končetinu. Upír už se nebránil, ale stále byl při vědomí. Věděl, co ho čeká, proto se psychicky připravoval na bolest, kterou mu způsobím.

Netrvalo to dlouho a v rukou mi zůstala upírova noha.

„Minuta do konce,“ zavolal trochu naléhavěji David.

Ještě naposledy jsem se na upíra usmála a přiskočila k jeho hlavě.

„Tohle je tvůj konec kamaráde,“ zašeptala jsem mu do ucha a políbila ho na čelo. Mocným trhnutím jsem mu oddělila hlavu od těla. Zvedla jsem svoji trofej vysoko nad hlavu a všichni vlkodlačí diváci propukli v obrovský jásot.

Byla jsem spokojená, a to mě děsilo.


 

Věnováno Safiř, Eris, ajeje a Lili =). Děkuji za vaše komenty, které mě podporují v psaní =).

 


 

8. KAPITOLA




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bratrství čili mír? - 7. kapitola:

10. ElisR1 přispěvatel
09.04.2011 [7:31]

ElisR1Eris: Děkuju za pochvalu Emoticon Emoticon
pokusim se napsat, co nejdříve =)

Lili: Jejda, tak to budu strašně ráda, když vydržíte, a jsem ráda, že ti to připadá jako zajímavý příběh =) budu se snažit, aby to bylo čím dál lepší =)

Safira: Děkuju =) no, té temné stránky si ještě trochu užiješ =)jojo, já vím, vzpomínám si =)
v pohodě, jsem ráda, že si napsala vůbec nějaký =)
pokusím se napsat další co nejdříve =)

9. SafiraDarkfire přispěvatel
08.04.2011 [21:19]

SafiraDarkfireSlunicko, tak to bylo naprosto uzasne! Jeji temna stranka se mi libi cim dal vic. :-) No i kdyz ume to neni novinka, jestlize si vzpomenes na mou trilogii;-) no jsem na mobilu, takze dlouhy komentik bohuzel nebude. Ale je to dokonale :-) moc se mi ta kapirolka libila. Pls co nejdrive dalsi. :-)

8. Lili
08.04.2011 [20:32]

ElisR1: Určitě vydržíme. To jen tak nejde přestat číst takový zajímavý příběh. To je prostě nemožné.

7. Eris přispěvatel
08.04.2011 [19:11]

Erisjejejejje jej!!! :D :D ako fajticky super napisané Emoticon Emoticon ale to že ji to bavilo... no me by to asi tky byvilo, ale... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon No jako super kapča a díky za věnování Emoticon Ryhcle další tak super dílek ako byl tetno Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. ElisR1 přispěvatel
08.04.2011 [17:16]

ElisR1jojo, ale ještě to nevím určitě, ale myslím si že jo =), teda, když u toho někdo z vás vydrží =)

5. Lili
08.04.2011 [17:13]

4. série? Tak to bude ještě hodně zajímavé.

4. ElisR1 přispěvatel
08.04.2011 [16:56]

ElisR1není zač, no to co jsem vymyslela... myslím, že se vám to nebude moc líbit... a pak konec téhle série, to se vám asi taky nebude líbit =)... jinak asi bude i 4. série =)

3. Lili
08.04.2011 [16:50]

To máš pravdu. Ti noví upíři a kdo ví co zase vymyslíš. Emoticon
A díky za věnování. Emoticon

2. ElisR1 přispěvatel
08.04.2011 [16:42]

ElisR1děkuji ti moc za koment.. trošku drsný to bylo, ale hlavně že je to bavilo =) =) =) No, ale popravdě, musela si trošku užít... to ještě neví, co jí čeká =)

1. Lili
08.04.2011 [16:38]

Tak to byla rychlost... Sotva jsem dopsala koment u předchozí kapitoly a hned je tu další. Emoticon
No teda, tak taková to byla zábava. Trochu drsné, trhání ruk a noh, ale nedivím se, že je to bavilo. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!