OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Bratrství čili mír? - 10. kapitola



Bratrství čili mír? - 10. kapitolaElena poznává nové lidi, jenže má to háček, jsou to vlkodlaci. Dokáže jim vůbec někdy odpustit a skamarádit se s nimi? Má vůbec cenu, aby jim věřila? Co vyhraje, nenávist nebo rodina? Vždyť se její největší nepřítel vydává za jejího bratra. A co víc, dokáže odpustit lidem, kteří ji zradili?
Jak tohle může skončit?

10. KAPITOLA



Nemohla jsem tomu uvěřit, prostě to nemohla být pravda. Vlastní teta mě zradila. Uvolnila jsem ji z hypnózy a teta mě probodla zmateným pohledem.

„Jak jsi to mohla udělat?“ začala jsem na ni křičet. „Kdybys nebyla Dariusova pravá láska, tak přísahám, že bych tě na místě zabila. Už nikdy tě nechci vidět!“ řvala jsem.

„Sale, prosím, odveď mi ji z očí nebo se už neudržím,“ poprosila jsem ho a jako důkaz pravosti mých slov se mi na ruce objevila ohnivá koule, která se stále zvětšovala mým vztekem. Sal okamžitě chytil tetu a táhl ji pryč z mé blízkosti.

Když mi zmizli z očí, odhodila jsem ohnivou kouli do chaty, která stála přímo přede mnou. Chata se okamžitě ocitla v plamenech a já jen nepřítomně zírala na to, jak se bortí k zemi.

Ocitla jsem se na pokraji zoufalství a sesunula se na zem. Nevím, jak dlouho jsem tam ležela, jediné, co jsem věděla bylo, že už nemám sílu vstát. Vlastní teta mě zradila, Colina zajali a už se z toho nejspíš nedostane. Už nemá cenu žít.

Začala jsem přemýšlet o tom, jak upír může spáchat sebevraždu, když v tom mě chytly znovu, mě už známé křeče.

Úplně mě ochromovaly, nebyla jsem schopná pohybu, jen jsem zavřela oči a a čekala, až to skončí, ale místo toho se ozval nějaký hlas: „Kolik toho chceš ještě vytrpět, než nám řekneš, co chceme vědět?“ Zmateně jsem se podívala na své ruce. Byly úplně krvavé, byla jsem v Colinově těle. Všechno mě bolelo, určitě měl hodně zlomených kostí.

Ucítila jsem palčivou bolest na tváři a vzhlédla jsem. Upír si mnul rozedřené kloubky na rukou.

Pozorovala jsem ho, jak se otáčí ke stolku, kde má různé nástroje na mučení jako třeba nože, pilky, kleště a rozžhavené uhlíky.

Neviděla jsem, co si vzal, ale blížil se ke mně s úsměvem. Nevěděla jsem, co od něho můžu čekat.

Ten upír přišel až ke mně a něco zabodl do Colinova těla.

Rychle jsem se posadila, byla jsem někde v lese, ale o to jsem se nestarala. Uvnitř sebe jsem cítila obrovskou bolest, ale co hůř, cítila jsem i prázdnotu. Napadlo mě jediné, Colin je mrtvý, ale nechtěla jsem si to přiznat. Nemohla to být pravda, co bych tu bez něj dělala?

Ještě jednou jsem si přehrála tu vidinu, ale jen mě to utvrzovalo v tom, že je Colin mrtvý. Zkusila jsem se přenést do jeho těla, ale nešlo to. Novu mě to utvrzovalo v tom, čeho jsem se nejvíce obávala.

Nebyla tu už žádná naděje. Nechtěla jsem tomu věřit, ale neměla jsem jinou možnost. Byl čas přiznat si to. Colin je mrtvý.

„Coline,“ zašeptala jsem zničeným hlasem do tichého lesa.

Ještě chvíli jsem tam ležela a cítila, jak mi odchází síla z těla. Už nemám sílu vstát.

Obloha se zatáhla a první blesk osvítil potemnělou oblohu. Všichni nad Colinem plakali, jen já jsem nemohla.

Jedna studená kapka za druhou dopadaly na mé tělo. Rozhodla jsem se, že tu zemřu. Teď mi smrt připadala jako vysvobození, už nebudu nic cítit, už mě tu nic nedrží.

Najednou jsem ucítila nějaké křeč, ale nebyly to ty samé, jako když mučili Colina. Tohle bylo jiné, bylo to, jakoby mě někdo zevnitř trhal na malé kousíčky. Ještě několik minut jsem takhle trpěla, potom jakoby se ve mně něco zlomilo.

Cítila jsem, jak mi něco teplého stéká po tváři. Štípalo to, proto jsem si otřela tvář. Byla to krev. Krvavé slzy, nejlepší uctění památky na Colina.

Najednou mi na mysl vyvstaly vzpomínky: První setkání s Colinem. Když mi poprvé řekl, že mě miluje a já mu za to hodila do obličeje ohnivou kouli. Vzpomněla jsem si i na to, jak mě Colin proměnil v upíra a na mnoho dalších vzpomínek. Musela jsem se nad nimi pousmát.

Najednou mi to došlo. Zabít se teď, by byla známka slabosti.

Začala jsem se sbírat ze země. Na ruce se mi objevila ohnivá koule. Rozmáchla jsem se a koule letěla neuvěřitelnou rychlostí k nejbližšímu stromu. Těsně předtím, než narazila do stromu, jsem ji zastavila.

Nebudu si vybíjet zlost na stromu, ale na těch, co to Colinovi udělali. Vybiju celý bývalý Johnův klan a pomstím tak Colinovu smrt.

Nechala jsem ohnivou kouli zmizet.

„Pomstím tě, Coline, a pak půjdu hned za tebou,“ zašeptala jsem s krutým úsměvem na rtech a udělala první krok.


 

Ráda bych tuhle kapitolu věnovala Safiře, aby mi rychleji odpustila =) a Nikol18, jako adminovi =).

11. KAPITOLA



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bratrství čili mír? - 10. kapitola:

10. ElisR1 přispěvatel
14.04.2012 [18:12]

ElisR1Promiň, je to důležitý kvůli příběhu. Víc neprozradím.

9. Mija přispěvatel
14.04.2012 [15:26]

Mija Emoticon Já to myslím vážně! Ja se rozbrečela. Ne! Colina ne! Emoticon Ak mi povíš, že oprevdu zemřel tak... Emoticon V desetý kapitole? To se nedělá. Skvěle píšeš ale todle ne! Emoticon Emoticon

8.
Smazat | Upravit | 23.04.2011 [9:27]

Velmi děkuju za věnování a dlouho nás nenapínej. Emoticon

7. ElisR1 přispěvatel
22.04.2011 [21:42]

ElisR1děkuju moc za komenty,
Lili, určitě se máš na co těšit =) a věř mi, zajímavé to bude =)
Safi, promiň, ale tohle se mi do děje hodilo =) =) můžeš si oblíbit třeba Sala nebo Davida =) =)
wow, Eris, děkuju moc =) já nevěděla, že toho Colina máte tak rádi, ale jak už jsem napsala Safiře, můžete si oblíbit někoho jinýho =)

MOC VÁM DĚKUJU ZA KOMENTY, OPRAVDU MĚ POTĚŠILY
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Eris přispěvatel
22.04.2011 [20:47]

ErisDĚLÁŠ SI SRANDU?!?!?!?!?!? JÁ TĚ ZABIJU ELIS!!! COLIN NEMŮŽE BEJT MRTVEJ!! SARKA!!! Emoticon Emoticon
Zabi si někoho jinýho, treba tetu nebo toho Eleninýho bráchu, ale Colina né!!!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Takže OK... Super dílek! Tetu bych zabila, hnedka jak Eleně řekla že za to co se děje s Colinem vlastně může ona...
A na pomoc bych si vzala vlky, s tou pomstou. Nebo aspoň jejího bráchu...

Krásná kapča, ale prosí, ať není Colin mrtvej!! Prosím.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

OK tak teď už jen -> Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. SafiraDarkfire přispěvatel
22.04.2011 [17:58]

SafiraDarkfireJo líbí! Ale nelíbí se mi co děláš Colinovi! A to je silnější! To mi věř:D A tím že mi to věnuješ si moc nepomůžeš:D

4. Lili
22.04.2011 [16:49]

No tohle. Tak oni ho zabili, jo? To chci vidět co s nima Elen udělá až je najde. Myslím si, že to bude hodně zajímavé. Emoticon

3. ElisR1 přispěvatel
22.04.2011 [16:02]

ElisR1děkuju moc za komenty =) =) =) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
No páni, já nevím co napsat =), asi jsem vás hodně naštvala co? =) =) =)
ajeje: Jo, rozzuřená Elen bude, ale nevím v které kapitolce, ale určitě si ještě pár kapitol počkáš =)
Safi, jsem ráda, že se ti kapitola líbila i přesto, co se stalo Colinovi =)

2. ajeje
22.04.2011 [15:48]

NE NE NE NE NE to je uplne zle on nemoze zomriet ja to proste odmietam priat Emoticon Emoticon takze pekne krasne ho nechas nazive a nech tam nacupita ruzzurena elen a VYMASTI TYM UPIROM ZADKY MUHEHEHEHE Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. SafiraDarkfire přispěvatel
22.04.2011 [12:49]

SafiraDarkfireHej!!! Ty si mě nepřej! Normálně já tě!!! Grrr!!! Běda ti jestli to není jenom feik! Beztak žije! Zabí si kohokoliv jiného jenom né jeho. Beztak upad do bezvědomí nic víc! A jestli to není feik! Tak si mě nepřej! Ale jinak kapitolka super. Až na to jak mi ho tam chudacka zabijis!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!