OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Black Veil Brides - IV. Jinxx 1



Black Veil Brides - IV. Jinxx 1Jinxx sa vracia z turné. Neuveriteľne sa teší za svojou manželkou. Lenže keď príde domov, čaká ho nemilé prekvapenie.

Konečne som doma. Lietadlo pristálo na letisku v LA. S chalanmi sme vystúpili a išli sme si po naše kufre. Jake v hale skoro skolaboval, keď uvidel Rose s obrovským tehotenským bruškom. Stál na mieste ako taký vôl a ústa mal do korán. Ja, Ash, CC a Andy sme sa na ňom dobre zabávali a ale za to ani Andy a ani Ash nemohli nič povedať, oni sa tvárili podobne, keď sa dozvedeli, že ich polovičky sú tehotné. Poobzeral som sa po hale, ale moju Sami som nikde nevidel.

„Nie je tu. Keď som jej volala, odbila ma s tým, že nemá čas," ozvala sa mi za chrbtom Mitchelle. Prikývol som a jemne som sa usmial.

„Netráp sa. Možno ti len chcela prichystať prekvapenie,“ darovala mi jeden povzbudivý úsmev. Ashley má šťastie, že ju má.

Pred letiskovou halou som sa rozlúčil s chalanmi a chytil som si taxík. A pobral som sa domov. Z letiska to bolo taxíkom ani nie desať minút. Tak veľmi som sa tešil na moju Sami.

***

Vošiel som do bytu. Kufre som si položil ku skrini, ktorú sme mali v chodbe a bez toho, aby som sa vyzul, som išiel do obývačky. Mal som v pláne zobrať Sami na večeru. Vošiel som do obývačky a na zemi som si všimol Samino tričko. A aj mužskú košeľu, ktorá rozhodne nebola moja. So zlým tušením som sa pobral smerom do spálne. Otvoril som dvere a naskytol sa mi pohľad na niečo, čo som nečakal. Sami si to rozdávala s mojim, teraz už bývalým, kamarátom. Zatresol som dvere a v chodbe som si zobral moje kufre a čo najrýchlejšie som sa snažil dostať z toho bytu.

***

„Ahoj. Mohol by som pri tebe ostať na pár dní?“ Ashley na mňa pozeral ako na debila. Keď sa už dlhšie nemal k odpovedi, prepchal som sa popri ňom dnu. V chodbe som si nechal kufre a topánky. Zamieril som si to obývačky. Tam sa Mitchelle zabávala s maličkou Andy.

Keď ma Andy zbadala po štyroch sa vybrala ku mne.

„Ahoj, maličká. Ako sa máš? Poradne si vyrástla.“ Mál sa začala rozkošne smiať. Dal som jej pusu na líčko.

„Prečo nie si pri Sami?“

Mitch a Ash na mňa pozerali. Mykol som plecom a aj s malou Andy som sa posadil a gauč.

„Rozvádzame sa.“

„Čo? Veď ste sa brali v lete a to nie je ani pol roka!“ zvolal Ash.

„Čo sa stalo? Jinxx, si úplne mimo.“ Mitch si ku mne sadla na gauč a objala ma.

„Prišiel som domov a našiel som ju v posteli s Mikom. Ani som nepočkal, kým si ma všimnú. Otočil som sa a odišiel z bytu. A nezabudol som poriadne tresnúť dverami.“

Ash zalapal po dychu a zahrešil.

„Prosím, mohol by som tu ostať. Aspoň na chvíľku, kým si nenájdem byt. Prosím.“

Čo je to za otázku, preboha. Braček, tu si stále vítaný.“ Ash krútil hlavou a odišiel do chody po moje veci. Malú Andy, ktorá sa v mojom náručí už začal mrviť, som položil na zem. Mitchelle ma objala.

„Ďakujem.“


Pri Ashleym a Mitchelle som zostal som ostal dva dni. Medzitým som sa stihol rozviesť aj keď Sammi, poriadne vystrájala. Kúpil som si malý, dvoj-izbový byt v pokojnejšej časti mesta.

V poslednej dobe sa mojou najväčšou priateľkou stala fľaša vodky. Nechodil som ani na koncerty. Sám som sa utápal v mojej samote. Von z bytu som vyšiel iba v prípade, že mi došla vodka a iný alkohol som doma už nemal. Chalanom som nedvíhal telefóny.

A presne dnešok bol podobný, ráno som sa ani poriadne nenajedol a už som bol znova opitý. Po niekoľkých minútach som sa zdvihol a z baru som si zobral dve fľaše vodky. A takto to pokračovalo celý deň, pokiaľ som od opitosti nezaspal.


„Vstávaj. Kriste, smrdíš ako tchor. Počuješ? Vstávaj a je mi jedno, že máš opicu a pre informáciu, vyhodila som všetok chľast, čo som našla.“ 

To ma prebralo. Posadil som sa na gauči. Hlava ma neskutočne bolela. Zmätene som sa obzeral okolo seba. Nevedel som spomenúť, čo som včera robil. Do môjho zorného poľa sa postavila nejaká postava. Chvíľu mi trvalo, kým so si uvedomil, kto to je.

„Sandra?“

„Nie, Santa Klaus. Kriste, choď sa osprchovať.“

Nezostávalo mi nič iné, ako ju poslúchnuť. Už teraz bola poriadne nasratá. 

Po poriadnej sprche som sa vrátil do obývačky. Bolo tam upratané.

„Choď sa obliecť, ideme von.“

„Ale...“

„Niečo som povedala.“

Obliekol som sa a ako poslušný psík som išiel za ňou.

„Povieš mi, kam ideme?“

„Ideme do jednej malej kaviarne. Mám sa tam stretnúť s kamarátkou. Je to tvoja fanúšička. Len tak pre zaujímavosť.“

„Už len to mi chýbalo. Stretnúť sa s nejakou bláznivou fanúšičkou.“

„Ta a teraz ma počúvaj. Neviem, čo sa s tebou stalo, ale to sa zmení. Ty sa vrátiš do normálu, žiaden chľast a nič podobné. Zabudni na ňu, príde lepšia.“

„Prečo sa to toho miešaš. To nie je tvoja vec. Vráť sa tam, kde si bola posledné dva roky. Ja ťa nepotrebujem. Viem sa o seba postarať aj sám.“ Ona sa nebude starať do môjho života. Je síce pravda, že kedysi sme boli najlepší kamaráti, ale to sa zmenilo po tom, čo bez slova odišla. Na líci mi pristála jej ruka.

„Mňa urážať nebudeš.“ Už kričala aj ona. „A teraz poďme, je mi jedno, či chceš, aby som ti pomohla, alebo nie.“ Naštvane prešla cez cestu. Chvíľu som tam stál ako vôl. Ale potom som sa rozbehol za ňou.

„Povieš mi aspoň, ako sa volá?“

„Má ružové vlasy a dva piercingy.“ Otvorila dvere a vošla dnu. Mne nezostalo nič iné, len ju nasledovať. Vošiel som dnu a poobzeral sa. Môj pohľad hneď zastal na ružovo vlasom dievčati. Bola pekná, to sa musí uznať.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black Veil Brides - IV. Jinxx 1:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!