OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Black Veil Brides - III. Jake 4 a Epilóg



Black Veil Brides - III. Jake 4 a Epilóg Takže tu je posledná časť príbehu o Jakeovi a Rose. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Ako to s nimi dopadne?

Rose:

„Rosie.“

Som hlupaňa. Ako som si mohla myslieť, že ma nespozná? Ako? Do šatne som dobehla značne udýchaná. Hneď, ako ma oslovil, som utiekla. Zbabelec. Lenže ja som sa mu nemohla pozrieť do očí. Dvojčatá na mňa pozreli ako na blázna. Zobrala som si kabát a utekala som preč. Bolo mi jedno, že vonku je dosť zima. Veď bol december.

Bolo mi jedno, že mám oblečené kožené kraťase a korzet, ktorý viac odhaľoval ako zahaľoval. Aj keď sa mi utekalo zle na tých opätkoch, utekala som, potrebovala som sa dostať čo najrýchlejšie preč z jeho blízkosti. Pribehla som na autobusovú zastávku práve včas. Nastúpila som do autobusu a šofér na mňa dosť divne, aj dosť perverzne, pozrel. Povedala som mu zastávku a zaplatila. Sadnúť som si musel k jednej starej pani, keďže autobus bol plný.

Tá babička na mňa pozrela dosť divne. Rýchlo som si pozapínala kabát. Ale aj tak som musela celých desať minút cesty počúvať reči o tom, že dnešný svet je strašný a za jej mladých čias sa na ulicu takto sporo oblečená nemohla ukázať žiadna mladá slečna. 

***

Ležala som v posteli a utápala som sa v slzách. Aj keď prešiel rok, stále som ho milovala. Ale na tú facku nezabudnem. Vždy tu bola tá myšlienka, vrátiť sa späť do NY a nájsť ho.

Lenže potom sa mi v hlave prehral ten moment, keď mi vrazil a návrat do NY bol zamietnutý. Síce to nebolo prvý raz, čo som dostala facku od muža, ale facka od neho ma bolela stokrát viac. Môj hysterický plač prerušilo zvonenie zvončeka.

Ťarbavo som vstala z postele a preklínala som Ninu za to, že mi moje veci nemohla doniesť zajtra. Veď kto iný by ku mne chodil.

„Veci polož na gauč. Zober si niečo z kuchyne alebo z baru, ja sa idem osprchovať.“ Nedala som jej šancu niečo povedať, ale bolo mi jasné, že hneď, ako vyjdem zo sprchy, bude ma vypočúvať. V kúpeľni som zo seba zhodila všetky veci a zaliezla som si pod sprchu. Teplá voda mi uvoľňovala všetky svaly. Vypla som.

Nechala som sa unášať myšlienkami a nevnímala som svoje okolie. Takže som si ani nevšimla, že mi niekto vošiel do sprchy. Uvedomila som si to až v tedy, keď som na svojich bokoch pocítila niečie ruky. Z úst sa mi vydral výkrik, ale nestihol sa poriadne ozvať, pretože ten votrelec ma pobozkal.

Tie pery. Hneď som ich spoznala. Bolo to on. Odstrčila som ho od seba. Vlasy mal zmáčané od vody. To telo. Všetky tie tetovania. Ani jeden z nás nič nepovedal. V tichosti sme si hľadeli do očí a prudko sme dýchali. Môj pohľad padol na jeho pery. Nevydržala som to, proste som sa na neho vrhla. 

 

Jake:

Utiekla, už zase. Chcel som isť za ňou, ale Andy ma zastavil.

„Kto je to?“

„Rosie.“ Viac som už vravieť nemusel. Všetci pochopili. Aspoň chalani.

„Býva na Teín beach. Priamo na pláži. Jej domček si nepomýliš. Je taký malý a okolo dverí ma mušle.“ Nina sa na mňa usmiala. A keď sme na ňu všetci pozreli, mykla plecami a odišla.

Obliekol som si bundu a od CC-ho som si zobral kľúče od auta. Cesta k Rosie sa mi zdala nekonečná. Pri dverách jej domčeka som zaváhal. Čo ako ma vyhodí? Otvorila mi a ani na mňa nepozrela

„Veci polož na gauč. Zober si niečo z kuchyne alebo z baru, ja sa idem osprchovať.“

Pozeral som sa na jej zadoček. A vošiel som dnu. Zavrel som dvere a veci, čo mi Nina strčila do rúk, som odniesol do obývačky. Potom som vybehol po schodoch, hľadal som kúpeľňu. Dlho som hľadať nemusel. Vošiel som dnu a ona si ma ani nevšimla. Vyzliekol som sa a vošiel som k nej pod sprchu. Preľaknuto vykríkla, ale ja som ju umlčal bozkom. Po chvíli ma od seba odstrčila. Pozerali sme si navzájom do očí. Vrhla sa na mňa, bol to pre mňa šok. Ale ochotne som spolupracoval.


Rose:

Ležala som na bruchu. Jake mi prstami prechádzal po chrbte. Ležal na boku a hlavu si podopieral rukou. V izbe bola tma, ale ja som vedela, že sa na mňa pozerá.

„Neľutuješ to?“ Jeho šepot narušil ticho izby.

„Nie. Som rada, že to bolo práve s tebou.“ Jakeove pery som pocítila na mojom krku. Jemne ma bozkával na krku a pleciach.

„Nechcem, aby si sa trápila,“ pošepol mi rovno do ucha. Vlasy na krku sa mi zježili a jemne som sa striasla. Jake si to všimol a prikryl ma perinou. Pritúlila som sa k nemu a hlavu som mu položila hruď. Jake začal potichu spievať pesničku, ktorú som nepoznala. Konečne som bola šťastná. Pretože som pri sebe mala človeka, ktorého milujem.

„Jake. Milujem ťa.“

„Ja teba tiež, maličká.“

 

Epilóg

Sadla som si na záhradnú stoličku a pozrela som sa na môjho manžela a dcérku. Naháňali sa po záhrade a malá pišťala. Jake sa smial. Bola som šťastná, môj život nemohol dopadnúť lepšie. Dva mesiace po tej noci, našej prvej noci strávenej spolu, som zistila, že som tehotná. Najprv som sa bála Jakeovej reakcie.

Nebol doma, mal totiž turné. Domov prišiel po piatich mesiacoch. Ja som ho čakala na letisku. Na jeho výraz nezabudnem. Bol prekvapený, keď ma tam uvidel s tehotenským bruškom.

Mitch a Dan sa vedľa mňa na ňom dobre zabávali. Za tie mesiace, odkedy sme sa zoznámili, sa z nás stali dobré kamarátky. Jake chvíľu stál a úplne ignoroval chalanov, ktorí do neho niečo hustili a aj fanúšičky. Usmiala som sa na neho a on mi úsmev opätoval. Pustil kufre, ktoré ešte stále držal v rukách, na zem a rozbehol sa ku mne. Teraz máme už päťročnú dcérku a ďalšieho potomka na ceste.

Svadbu sme mali dva roky po narodení našej dcérky. Bola tak malá. Boli tam len naši priatelia a rodina. Ale za to bola čarovná. Aj keď sa mi nepáčilo, že Jake cestuje, musela som si zvyknúť.

V bare som pracovala ešte dva mesiace po našom stretnutí, ale keď som sa dozvedela, že som tehotná, prestala som. Daniel to pochopil.

Z môjho premýšľania ma vyrušilo niečo studené na mojich nohách. Môj pohľad padol na premočené tepláky.

„Jake? Za chvíľu budeš znova ocko. Ale ak hneď nenaštartuješ to prekliate auto, tak sa toho nedožiješ.“ Môj krik sa nedal prepočuť.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black Veil Brides - III. Jake 4 a Epilóg :

2. kk
14.08.2014 [4:39]

Emoticon Emoticon

1. Tamy
12.01.2013 [20:55]

Ešte bude pokračovanie, že? :) :D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!