OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Black Veil Brides - III. Jake 3.



Black Veil Brides - III. Jake 3.Tretia časť Jakea. Prešiel rok a on ju stále nenašiel. Stretnú sa? A za akých okolností?

Jake:

Rok už je to rok, čo som prišiel o moju Rosie. Ešte stále som ju nenašiel a pomaly už prestávam dúfať, že sa niekdy stretneme. Každý deň zaspávam s myšlienkou na ňu. Moju prekrásnu Španielku. Nemyslel som na ňu jedine vtedy, keď moju myseľ zamestnávalo niečo iné. Za posledný rok sme vydali nové CD. A mali sme Európske turné. Jinxx sa stihol oženiť. Ashleymu sa narodila malá dcérka a Andyho dvojičky poriadne vyrástli. Dan a Mitch poriadne svoje polovičky využívali. Stali sa z nich opatrovateľky a poriadni podpapučiari.

 

Rose:

Rok. Taká doba prešla od vtedy, čo mi jeden človek pomohol dostať sa z ulice. Už je to rok, čo som opustila človeka, ktorého milujem. Rok, čo som začala nový život. Prvé Vianoce, ktoré neprežijem na ulici. A ja som nevedela, čo mám robiť. Mala som prácu a aj byt, v ktorom som mohla bývať. Ale na čo mi to bolo, keď som nemohla bývať s ním.

Bývala som v meste anjelov. Bolo to veľké mesto a prekrásne. Lenže ja som si nemohla užívať pohľad na východ slnka ako iné páry, lebo môj vyvolený tu so mnou nebol. Vždy, keď som ráno behala na pláži, som tíško závidela párom, ktoré sa po nej prechádzali.

Môj kolobeh života bol rovnaký. Ráno som vstala pred svitaním, išla som si zabehať, potom som sa doma osprchovala a vyrazila som do práce. Pracovala som v malom kníhkupectve. Tam som bola do piatej poobede a potom som išla do druhej práce. Bar - pracovala som ako tanečnica. Domov som sa vracala okolo jednej až druhej v noci. Síce to nebol život, aký som vždy chcela, ale mne to stačilo. A dnešok nebol výnimkou.

Práve som sedela v autobuse a mierila som si to do mojej druhej práce. Keď ma prepadli spomienky na predchádzajúci rok. Skoro som zabudla vystúpiť na zastávke. Ale našťastie som sa spamätala skôr, ako bolo neskoro.

Vošla som do baru a tam si ma hneď odchytil šéf, že dneska budeme mať VIP návštevu a odo mňa chcel, aby som im bola stále po ruke. Aj keď som bola tanečnica, niekedy som robila aj čašníčku, alebo som bola za barom. Prešla som do šatne za ostatnými dievčatami a prezliekla som sa do kraťasov a tielka.

Mala som tréning. Nacvičovali sme nové zostavy alebo sme sa len tak zabávali. V bare boli štyri tanečnice, ktoré sa striedali ako čašníčky, alebo pracovali pri bare. Ja som bola piata. Nina bola energická Talianka, ktorej sa ústa nezavreli. Mala som ju rada, keď som sa sem prisťahovala, bola prvá, ktorá mi pomohla.

Potom sú tu dvojičky Lisa a Kory. Tie dve sú fakt bláznivé. Vždy majú čísla spolu. Nakoniec je tu vždy zodpovedná, ale poriadne neslušná Andy. Tá je taká naša mama, je z nás najstaršia a vždy, keď máme problémy, vytiahne nás z nich.

Majiteľ klubu je tiež poriadne číslo, má dvadsaťpäť a vždy s nami sranduje. Klub patrí jeho otcovi, ale ten sa tu neukazuje, Daniel má voľnú ruku. Je fakt milý a správa sa k nám ako k sestrám, nie ako ku šľapkám, ako to je v iných kluboch. A ako to viem?

Keď som sem prišla, nemohla som si nájsť prácu, až nakoniec som si ju našla v jednom klube. Bolo to tam strašné. Majiteľ baru tam bol strašný. K tanečniciam sa správala ako k šľapkám a rovnako si aj dovoľoval. Pokúsil sa ma znásilniť, ale našťastie tam vtedy prišiel Daniel a pomohol mi. Potom mi ponúkol prácu. Najprv som sa bála a povedala som mu, že si to musím rozmyslieť. Na druhý deň som sa stretla Ninou a povedala som jej všetko z predošlého večera. Vysvitlo, že ona pracuje v tom bare. A tak som večer išla do práce s ňou.

„Tak dievčence, mám pre vás malé prekvapenie. Ale najprv vás oboznámim s dnešným plánom.“ Daniel sa posadil na bar a na tvári sa mu objavil nezbedný úsmev. „Dnes k nám prídu VIP hostia. Je to jedna tunajšia dosť známa skupina. Jaime a Nina ich budú obsluhovať. Dvojčatá budú tancovať a ty Andy pôjdeš za bar. Mala by si to zvládnuť aj sama, ale ak chceš, zavolám Tomasovi.“ S Ninou sme si ťapli. Vždy sme spolu radi pracovali

„Nevolaj Tomasovi, dnes tu nebude taký nával, keď tu budú len VIP hostia. A čo to prekvapenie?“ zaujímala sa Andy. Daniel sa zasmial.

„Vás päť ani nezaujímalo ako budete dnes pracovať, ale iba to prekvapenie. Že. No, cez Vianoce pôjdeme do Álp.“ Mám piatim padli sánky. To nemyslí vážne. Alpy? Síce je pravda, že nás už zobral na dovolenku. Bolo to v lete a boli sme v Grécku, ale Alpy? To bolo prekvapenie.

„Tak šup-šup do práce.“ Tým uzavrel našu konverzáciu skôr, ako sme sa naňho vrhli a chceli informácie.

Tréning trval hodinu. Potom sme išli do spŕch, mali sme ich spoločné, ale každá sprcha bola oddelená závesom. Naše sprchovanie nedopadlo najlepšie. Veď uznajte, že keď sa v jednej miestnosti zíde päť totálne bláznivých báb, je to zlá kombinácia. Našim piskotom sme prilákali aj Daniela. Keď nabehol do kúpeľne s pištoľou v ruke, dostal poriadnu sprchu. Nakoniec nám vypol teplú vodu, a tak sme boli nútene vyliezť von. Ten pako chodil po bare v mokrom obleku a ešte sa tomu smial.

V šatni som si obliekla krátke kožené kraťase a korzet. Na nohách som mala topánky na dvadsať centimetrovom opätku. A na tvári masku. Bolo normálne, že aj počas tancovania a aj počas roznášania nápojov sme ich mali. Vlasy mi Kory upravila do zložitého účesu a tiež mi spravila make-up. VIP hostia prišli presne o deviatej. S Ninou sme sa vybrali do VIP miestnosti, ktorá bola dnes prázdna, až na päť chlapcov, ktorí sedeli vzadu v rohu. Prišli sme k nim a odrapotali našu naučenú frázu. Prišiel k nám aj Daniel. Stále bol v tom mokrom obleku, cvok.

„Ahojte. Ako vidím, už ste sa stihli zoznámiť s mojimi dievčatami,“ usmieval sa ako pripečený.

„Hej, stihli. Čo sa ti stalo?“

„Ale len som si nesprávne vyložil krik, ktorý vychádzal zo spŕch a dostal som poriadnu sprchu. Však, Jaime, Nina?“ My sme sa nevinne zasmiali. Daniel po chvíli odišiel. A nás dve tam nechal. Až teraz som sa pozrela po tých chlapcoch. A bol tam. Sedel medzi nimi a netváril sa veľmi šťastne. 


Jake:

Chalani ma po roku vytiahli do nejakého klubu. Rok už je tomu, rok a ja som ju ešte stále nenašiel. Odišla kvôli mojej blbosti. Za ten rok som sa zmenil. Pribudlo mi pár tetovaní a aj moje správanie sa zmenilo. Pokiaľ som nestretol Rose, tak som bol namyslená hviezdička. Lenže teraz ledva vyjdem z domu. Jedného času sa aj v novinách písalo, že som závislý na drogách, ale to je sprostosť.

Dnes mám narodeniny, a tak ma Andy, Ashley, Jinxx a CC vytiahli von s tím, že Andyho kamarát má klub a celú VIP-ku budeme mať pre seba. Po dlhom boji som prehral, a tak som musel ísť. Andy mal pravdu, celú VIP-ku sme mali pre seba. K nášmu stolu prišli dve dievčatá v korzetoch a maskách. Hneď za nimi prišiel aj Daniel. Mal na sebe mokrý oblek. Vysvetlil nám, že to preto, lebo vtrhol dievčatám do spŕch.

Odišiel s tím, že si ešte musí niečo vybaviť, ale Nina a Jaime nám budú plne k dispozícii.

„Dievčatá, nezložili by ste si masky? Nik tu nie je,“ začal ich presviedčať CC. Tie dve pozreli na seba a nakoniec prikývli.

Prezrel som si ich. Boli pekné, to musím povedať a jedna z nich, tá drobnejšia, mi bola odniekiaľ povedomá. Prezeral som si ju. Nevedel som, kde som ju videl. Až nakoniec mi padol pohľad na jej prsia. Mala tam tetovanie. Čipka. Rose mala také tetovanie. Ešte raz som sa jej pozrel do tváre. Spoznal som ju. Bola to ona, moja maličká.

„Rosie?"



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black Veil Brides - III. Jake 3.:

1.
Smazat | Upravit | 03.12.2012 [17:27]

Je úžasný, že přes takovou dobu o ni máá pořáád Jake zájem Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!