OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Black Veil Brides - III. Jake 2



Black Veil Brides - III. Jake 2Takže, tu je pokračovanie Jakea. Ako to bude s Rose?

Ráno som sa zobudil s úsmevom na perách. Konečne po dlhej dobe som sa zobúdzal z pocitom, že pri mne leží niekto, koho milujem. Áno, viem, že Rose poznám iba krátko, ale už teraz viem povedať, že ona je tá pravá.

Z postele som vyliezol tak, aby som Rosie nezobudil. Spala tak sladko. Vlasy mala na všetky strany, pekne tvarované ústočká mala mierne pootvorené. Obliekol som sa a objednal si raňajky pre seba aj pre Rose. Nechal som jej odkaz s tým, že sa vrátim po obede, ale až okolo večera. Pretože jej idem vybaviť doklady. Keď som vyšiel pred hotel, bolo tam plno novinárov. Niekedy mi idú fakt na nervy. A tie ich otravné otázky. Doslova na naštvali.

„Jake, kto je to dievča, čo ste si včera večer doviedli na hotel?“

„Má vám pomôcť zabudnúť na vašu bývalú priateľku?“

„Koľko ste jej zaplatili za noc strávenú vo vašej spoločnosti?“

„Je to jedna z tunajších šľapiek, ktoré postávajú na ulici alebo ste si ju zaplatili v nejakom z miestnych strip barov?“

Tie otázky na štvali. Ako si môžu myslieť o mojej Rose, že je kurva? Veď je to hotový anjelik. Moja maličká.

Vybaviť Rose doklady bolo ťažšie, ako som si myslel. Posielali ma z jednej kancelárie do druhej. Asi trikrát som prebehol celý New York. Až som nakoniec našiel tú pravú kanceláriu. Bola tam milá postaršia pani, ktorá mi pomohla so všetkým a Rose bez všetkého vybavila aj americké občianstvo. Nakoniec som musel ešte zájsť na matriku vybaviť Rosie rodný list a mohol som isť domov.

Ešte som sa zastavil v pár obchodoch a kúpil som Rose nové oblečenie. Nebude predsa chodiť v mojich veciach. Vyzerá v nich ako utopenec. Pri tej predstave som sa pousmial. To dievča so mnou narobilo veci. Ešte včera som bol totálna troska a dnes som zamilovaný blázon. Odchytil som si taxík a nechal som sa odviezť pred hotel.

Tam ma čakalo vojsko novinárov. Zase. Kým som sa cez nich dostal, prešla aj hodina, bolo ich viac ako ráno. Znova padali otázky typu, kto je Rose. A bolo tu aj pár fanúšičok, ktoré tiež na Rose nepovedali nič pekné. Hnev z rána sa vrátil ešte vo väčšej miere. Cez hotelovú halu som normálne preletel. Na recepčnú som vyštekol, aby mi dala kartu od izby.

A potom som nastúpil do výťahu k starej pani. Tá ešte mala reči na moje tetovania, keďže som si vyzliekol vetrovku, pod ktorou som mal tričko s krátkym rukávom. Tá ma naštvala ešte viac. Ešte, že som vystúpil, inak by som jej povedal pekné veci. A zajtra by bolo vo všetkých novinách - Jake Pitts poslal starenku do riti. Podtitulok Starenka ho zbila kabelkou. Vošiel som do apartmánu a zložil som si veci. Rose som našiel sedieť na gauči a pozerať rozprávku Tom & Jerry.

„Ahoj, maličká.“

„Jake, čuš, pozerám.“ Nad tým som sa len zasmial, bola taká rozkošná. Sadol si k nej na gauč a pritiahol som si ju do náručia. Spokojne sa zahniezdila a hlavu si položila na moju hruď. Spolu sme pozerali Toma & Jerryho. Veľa sme sa nasmiali. Cez reklamu som jej dal jej nové doklady. Pozorne si ich prezerala.

„Ako si vedel, že mám dvadsaťdva,“ čudovala sa, „a odkiaľ si mal moju fotku.“ Našpúlila pery a spravila ukážkový duckface. Zasmial som sa a dal som jej na pery jemnú pusu.

„Buble, včera si mi to povedala.“ Zamračila sa. Naklonila hlavu mierne na bok.

„Ako si ma to nazval?“ vražedne prižmúrila oči.

„Buble. Pretože, keď sa nahneváš alebo sa ti niečo nepáči, nafúkneš líca a vyzeráš ako taká bublinka,“ odpovedal som jej zo smiechom.

„Prečo si mi nepovedal, že si gitarista nejakej skupiny, že Black Bell Brown?“ vyčítala mi.

Rozosmial som sa, už som počul rôzne názvy, ktoré nám dávali, ale toto bolo najlepšie. Black Bell Brown. Preboha, kde na to prišla.

„Neviem, čo ti je smiešne!“ odvrkla.

„Ale je, my sme totiž Black Veil Brides. A nechápem, čo ti na tom vadí, bože, tak hrám na gitaru. Nechápem, čo je teba do toho, je to môj život.“ Rose sa zamračila. Vedel som, že som to asi prehnal.

„Nekrič po mne. Len som sa pýtala. Nič iné. Ja tu nie som povinná počúvať ťa. Po celý môj život po mne už kričalo veľa ľudí.“ Na chvíľu sa odmlčala ale nestihol som niečo namietnuť alebo povedať pretože hneď pokračovala: „ Ak ti tu vadím, tak môžem odísť. Mohol si to povedať hneď a nie mi dávať falošnú nadej, že si jeden normálny človek. Myslela som si, že ma konečne stretlo šťastie ale mýlila som sa.“

„Nechápem, čo tu riešiš. Vlastne by si mi mala ďakovať, pretože nebyť mňa, tak teraz sa pravdepodobne nachádzaš v márnici. Pretože by si tam vonku do rána zamrzla. Bolo len na mojej dobrej vôli, že som ťa zobral k sebe.“

„Si obyčajný kretén. Rovnaký ako všetci - len si užiť a potom opustiť. Nemyslela som si to o tebe. Si idiot a vôl,“ kričala a po lícach jej tiekli slzy.

Moja ruka vyletela a pristála na jej tvári. Rose spadla na zem a rozplakala sa. Nechápal som, čo sa stalo. Nikdy som neudrel dievča a nemyslel som si, že toho budem schopný a nie už vôbec, že tá osoba bude moja Rosie. Sadol som si k nej na zem a chcel som ju objať.

„Maličká. Ja. Ja… nechcel som. Odpusť mi to.“ prosil som ju a p lícach mi tiekli slzy. Rovnako ako jej. Odstrčila ma od seba a utiekla do kúpelne.

Po pár sekundách som sa zdvihol a prešiel som k dverám kúpeľne. Klopal som, prosil som ju a ospravedlňoval som sa jej. Bolo mi to neskutočne ľúto. Neviem, ako dlho som sedel pred dverami kúpeľne. Ale nakoniec som sa zdvihol a aj so svojou mizernou náladou som odišiel do spálne. Tam som zaspal ako nemluvňa.

 

 

Rose:

Nemyslela som si, že Jake bude ten, kto mi tak ublíži. Jeho slová som počula znova a znova. Bodali ma ako včely. Prečo. To slovo mi rezonovalo v hlave. Milujem ho, ale on mi ublížil. Ignorovala som jeho pokusy uzmieriť sa so mnou. Vedela som, že sedí pred dverami a čaká, pokým vyjdem von z kúpeľne.

Neviem, ako dlho som tam bola, čas som nevnímala, len bolesť. Keď odišiel od dverí, vydýchla som si. Obzerala som sa po kúpeľni a smažila sa zamestnať môj mozog natoľko, aby nemyslel na osobu, ktorá sa nachádzala v miestnosti za dverami. Môj pohľad nakoniec zakotvil na kôpke oblečenia. A v tom momente som sa rozhodla - je načase isť ďalej.

Obliekla som si čisté veci a potichu som vyšla z kúpelne. Jakea som nikde nevidela. Potichu ako myš som prešla ku dverám, ktoré viedli do spálne, a nazrela som dnu. Jake ležal na posteli a spal. Opatrne som zavrela dvere a so stolíka som zobrala pero a papier. Nechala som mu list a odišla som z apartmánu. Pred hotelom som si odchytila taxík.

Nechala som sa odviezť na letisko a tam som si kúpila letenku do LA. Vedela som, že zajtra začnem nový život, ktorý bude omnoho lepší ako ten, ktorý som viedla doteraz. Keď ohlásili môj let, otočila som sa a akoby som podvedome dúfala, že sa na letisku zjaví Jake a zastaví ma. Lenže to sa nestalo a ja som nastúpila do lietadla. Letela som v ústrety novému začiatku.

 

Jake:

Zobudil som sa až večer. V mylnej domnienke, že to všetko bol sen, som sa vybral hľadať Rosie. Nenašiel som ju nikde a ani jej veci. Prehľadal som celý apartmán, lenže jej nebolo nikde. Bál som sa. Prechádzal som cez obývačku, keď som si všimol na stolíku list. Bolo na ňom moje meno. S tými najhoršími myšlienkami som ho otvoril a začal čítať.

 

Jake,

ak čítaš tento list, znamená to, že si ma nezastavil a ja som odišla. Rozhodla som sa začať od začiatku. A môžeš za to ty, pretože si mi ukázal, aký môže byť život dobrý. A ďakujem ti za to.

Prosím, nehľadaj ma. A nehnevaj sa na seba za to, že si ma udrel, vyprovokovala som ťa. Si dobrý človek a dúfam, že si rýchlo nájdeš niekoho, kto ťa bude milovať tak, ako ja.

Navždy tvoja Rose Jaime

P. S.: Tie peniaze, čo som ti zobrala, ti raz vrátim.

 

Rozplakal som sa ako malý chlapec, ktorému zoberiete jeho obľúbenú hračku. Moja Rose ma opustila len preto, že som idiot. Vedel som, že plač mi nepomôže, ale nevedel som to zastaviť. Keď som sa ako-tak upokojil, vybral som sa Rosie hľadať. Hoci som nevedel, kde by mohla byť. Kvôli nej by som prešiel aj celý svet. Ona bola moje všetko, hoci sme sa poznali pár hodín. Niekto by povedal, že som blázon.

Behal som ulicami New Yorku a hľadal moju milovanú. Bol som dokonca aj v tej uličke, kde som ju našiel, prešiel som všetky hoteli a recepčným ukazoval jej fotku, ale nikto ju nevidel. Central park som prešiel hádam trikrát, ak nie viac. Bol som dokonca aj na polícii, ale tam mi povedali, že pokiaľ mi nechala list na rozlúčku, tak ju nemôžu vyhlásiť za nezvestnú.

Do hotela som sa vrátil nad ránom úplne premrznutý. Cítil som sa ako zbitý pes. No to som nevedel, čo ma čaká v mojom apartmáne. Keď som vošiel do obývačky, s úmyslom isť spať a potom pokračovať v hľadaní, skoro som dostal infarkt. Na gauči sedeli Jinxx, CC a Ashley. Andy sa prechádzal po celej obývačke. Keď ma zbadal, pribehol ku mne a jednu mi vrazil.

„Ty idiot. Vieš, ako sme sa o teba báli. Už sme si mysleli, že ťa niekto zabil.“ Pozeral som na neho ako vyoraná myš. Zatiaľ čo on divo gestikuloval a kričal po mne. Nemal som chuť reagovať, nemal som chuť žiť, nie bez mojej Rose.

„Odišla,“ šepol som.

„Kto?“ Vedel som, že oni by ma mohli pochopiť. Aspoň som v to dúfal.

Andy ma odtiahol ku gauču a tam ma posadil. A ja som im povedal všetko. Boli to moji bratia a vedel som, že im môžem veriť.

„Miluješ ju.“ Jinxxov tichý šepot sa niesol obývačkou. Prikývol som na nič iné som sa nezmohol a potom som sa rozplakal ako malé decko.

„Viac ako môj život.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black Veil Brides - III. Jake 2:

2.
Smazat | Upravit | 27.11.2012 [17:28]

Hned, když jsem dočetla 1. část tak jsem začla hledat a doufala jsem, že najdu pokračování. Je úžasný jak se všichni na Rose vyptávali :D to jsou celý novináři no :D ..no koukám že to docela nahnalo obrázky, sotva se viděli a už utíká, doufám, že se k němu vrátí :)

1. Killy přispěvatel
26.11.2012 [9:34]

KillyJasné, že ti pomôžem s obrázkami. myslíš tie, na ktorých sú napísané "Aktuality" a pod.??? inak, skvelá kapitola. Nech sa len nevzdáva a hľadá ju! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!