OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Avicear - Zrození Prolog + Kapitola I.



Avicear - Zrození Prolog + Kapitola I.Příběh Alishy a Finna. Nepřekonatelné čarodějky s temným srdcem a nevyzpytatelným princem lidské říše. Dokáží zachránit sebe i všechny ostatní nebo se propadnou do pekla a spolu s nimi zanikne celičký svět?

Prolog

Nikdy jsme ve vesmíru nebyli sami. Není jediná galaxie a to ta naše. Celkem existuje sedm galaxií. V každé galaxii byl před dávnými časy vytvořen jeden svět a spousta hvězd.

Ovšem v jedné galaxii se vytvořilo světů sedm. Nikdo nevěděl, kdy nebo co ony světy vytvořilo a proč. V jedné z galaxií se život rozvinul několik tisíciletí po všech ostatních. V té naší. Nezažili jsme tedy války, které sužovaly světy. Byli jsme vychováni v nevědomosti.

Ještě předtím než světy začaly válčit, žily ve vzájemné harmonii. Jeden svět pomáhal druhému, ale to vše skončilo, když nastal Zvrat. Svět Temnoty nebyl spokojený se svým údělěm, chtěl vládnout. Ctižádostivá královna Jórún prahla po moci. Svět Temnoty zničil Recu, svět Vzpomínek a přeměnil ji na svět Zapomnění. Tam poté posílal ty, kterých se bylo potřeba zbavit. Jenže i královna Jórpn jednou zemřela a ostatní světy svět Temnoty nakonec porazily.

Ten den, kdy to skončilo, to také začalo. Síly Světla, Temnoty, Života i Smrti se spojily. Předpověděly narození Spasitele. Nevěděly kdy, ani kde, ale věděly, že přijde. Jedině Spasitel může rozhodnout, kdo bude vládnout všem světům, komu ON bude vládnout.

A tak Temnota, Světlo, Život i Smrt čekaly na příchod onoho zázračného dítěte. A ono přišlo...



Kapitola I.

Alisha seděla vysoko na stromě. Nebála se výšek, spíše si je užívala. Pohled dolú jí ovšem kazili duchové. Byli to břídilové na první pohled, ale pohybovali se ve velkých skupinkách. A co, já je zvládnu, pomyslela si Alisha a skočila.

První šíp trefil ducha do oka, druhý pak ruku s mečem. Během pár sekund ležela většina duchů na zemi, samozřejmě jen omráčení. Jeden však stál. A smál se.

Alisha dopadla těsně před něj.

Ve chvíli, kdy ho uviděla, ztuhla. Ne, to nemůže být on. Pletu se, musím se plést.

„Nepleteš se, maličká. Mě si zapamatuješ velice jednoduše. Já jsem Nargar, jediný právoplatný král duchů a Ty mi tu dost znepříjemňuješ život. Ano, tvé hrdinské činy neušly mému orlímu zraku. A teď zemřeš."

K údivu Nargara se Alisha začala smát.

„Ty se asi hodně rád posloucháš, co? Takovýho moulu jako seš ty, jsem ještě neviděla," smála se dál.

Nargar se zamračil a Alisha vypukla v další smích.

Než „Nargar" stačil něco udělat, usekla mu hlavu a smála se dál.

. . .

Finn se mračil. Nelíbilo se mu, že tu musí trčet ještě další dva týdny. Měl by být u svého vojska, místo toho tu poslouchá nějakého usmrkance, který si hraje na důležitého.

„Finne, posloucháš mě?," zavrčel na něj otec.

„Ne," odvětil mu Finn hlasem „je mi to u ty víš čeho”.

„Proč nemůžeš být trochu víc jako tvůj bratr,hm? Ty se vždycky musíš od všech odlišovat, co?"

Finn mlčel. Tohle bolelo.

Byl vždy jiný už od narození. Vše začalo tím, že u porodu jeho i Williama, staršího bratra, zemřela jejich matka. Kvůli Finnovi. Alespoň tak mu to všichni naznačili.

Kdybys nebyl Finne, tvá matka, má milovaná Cassandra by žila. Za všechno můžeš ty! Tomu řekl, když mu bylo šest. A připomínal mu to každý den.

Další věc byla ta, že Finnovy vlasy byly úplně bílé jako sníh. Wiliam zdědil matčiny černé vlasy i její oči - tmavě modré jako dvě hluboké a klidné tůně. On měl ocelově šedé. Jeho oči neměl ani otec, ani matka. Někdy ani nevěřil, že do rodiny patří. Tomu taky všichni dávali dost jasně najevo.

Byl sám a nevěřil, že se to změní...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Avicear - Zrození Prolog + Kapitola I.:

1. Poisson admin
16.09.2013 [8:24]

PoissonTvůj perex obrázek je obrovský, může mít velikost max. 10kB a vyšku max. 100px (upravíš v Galerii). Navíc článek, aby mohl být vydán jako povídka, musí mít min. 500 slov, čehož tento nedosahuje. Doporučuji tedy spojit prolog s 1. kapitolou. Až si vše upravíš, opět zaškrtni ´Článek je hotov´. Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!