OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Anna and Dianne - 1. kapitola



Anna and Dianne - 1. kapitolaAnne a Dianne je příběh o dvou nejlepších kamarádkách. Milují alkohol a tanec, ale jejich největší zálibou je sex. Ani jednu nikdy nenapadlo, že by nebyly kamarádky. Ale co se změní po jedné osudové noci, ve které hraje hlavní roli alkohol?
Příběh plný alkoholu, sexu a hezkých kluků.

Kroutila jsem se do rytmu písničky okolo Johna, jak se mi ten brunet s hnědýma očima představil, který se na mě snažil co možná nejvíc natisknout. Laškovně jsem se na něj přes rameno usmála a políbila ho na dolní ret, který jsem následně skousla. Jeho reakce byla přesně taková, v jakou jsem doufala, jeho boule v džínsech se ještě zvětšila. Takže dneska nuda rozhodě nebude. Nenápadně jsem se rozhlídla, zda tu někde neuvidím Annu, ale když jsem ji nenašla, nechala jsem to být. Však ona se neztratí.

Znova, ale tentokrát celým tělem, jsem se otočila na Johna a levačkou mu přejela po bouli v kalhotách. Jeho téměř neslyšné usyknutí mě povzbudilo k dalšímu činu.

„Znám tady jednu místnost, která se moc nepoužívá,“ zašeptala jsem mu do ucha. Celou mě sjel pohledem, pak kouknul na svoji bouli a nakonec přikývl. Přesně jak jsem čekala. Který nadrženec by taky odmítl sex, když mu ho holka nabízí.

Vzala jsem ho za ruku, abych ho cestou neztratila, a začala se prodírat davem k nenápadným dveřím u menšího pódia. Z kapsy kožené minisukně jsem vytáhla malý klíček, kterým jsem odemkla dveře do Místnosti divů, jak jsme si ji s Ann pojmenovaly. Zatáhla jsem Johna dovnitř a pro jistotu jsem zamkla, aby nám sem v nejlepším někdo nevpadl.

Jen co jsem se otočila už si tvrdě přivlastnil mé rty. Nevadilo mi to ba naopak jsem mu polibky hladově oplácela. Na nic jsem nečekala a začala prozkoumávat svaly, které schovával pod tričkem, která po chvilce letělo vzduchem do neznáma. Ani John nezůstal pozadu a moje tílko poslal do ztracena taky. Lehce jsem se zachvěla, když mi rty sjel na krk, kterému se věnoval jenom okrajově, a pak se přesunul k mým prsům, které důkladně prozkoumal.

Zabořila jsem mu ruce do vlasů a přitáhla si jeho rty zpátky ke svým. Když už nemohl mé tělo zkoumat rty, zkoumal aspoň rukama. Něžně, ale zároveň drsně mi přejížděl po bocích. Nenechala jsem se zahanbit a rukama mu obkroužila každý sval na břiše. Touhle jízdou jsem se dostala až k zipu jeho džínsů, který jsem jedním rychlím zatáhnutím rozepla a následně jsem osvobodila knoflík. Mezitím se jedna jeho ruka vydala na cestu po mých zádech a zanechávala za sebou rozpálenou cestičku.

Škubnutím jsem mu stáhla kalhoty až po kolena a s malým výskokem jsem mu omotala nohy kolem pasu. Nenechal se pobízet a rukama na mém zadečku si mě pozvedl výš a odnesl na kancelářský stůl, který stál na konci místnosti.  Rty jsem mu sjela na hruď a drobnými polibky mu zasypávala hruď. Chytil mě za tvář a přitáhl si můj obličej zpátky ke svému.

Poté se jeho ruce znova vydaly na cestu po mém těle. Nechala jsem ho a sama jsem se rozhodla prozkoumat jeho část těla, kterou jsem ještě neznala. Rukou jsem nenápadně přejížděla po jeho zádech a zároveň jsem s ním hrála divokou hru jazyků. Volnou rukou jsem mu zajela pod boxerky, které mu byly celkem těsné. Jen co jsem se letmo dotkla jeho chlouby zavzdychal mi do úst. Tomu jsem se musela pousmát. Kluci jsou totiž strašný cíti. Nezalekla jsem se jeho velikosti a statečně jsem mu ho začala třít dlaní. To už na Johna bylo nejspíš moc, protože mi vytáhl ruku z boxerek, které si následně stáhl, a strhnul mi titěrná tanga. Začal mě znova a ještě vášnivěji líbat, když jsem si všimla, že chce zasunout.

„Nezapomeň na ochranu,“ připomněla jsem mu, protože jsem nezaznamenala, že by si ji nandal.

„Tu nepotřebujeme. Dám si pozor. Slibuju,“ zafuněl mi do ucha, které mi začal ucucávat.

„Tak na to zapomeň. Buď si vezmeš kondom, nebo nic nebude,“ stála jsem si za svým. Sice beru prášky, ale opatrnosti není nikdy dost.

Jelikož se k ničemu neměl, tak jsem ho od sebe odstrčila, seskočila ze stolku a začala hledat svoje tílko.

„Nedělej fóry,“ hrubě mě chytil za loket a přitáhl k sobě. Tak to hošánek dělat neměl. Nikdo se ke mně nebude chovat jako ke kusu hadru, se kterým si může dělat, co chce.

„Pusť mě,“ zavrčela jsem mu do tváře z malé mezery.  Jen se posměšně zasmál a vysadil mě znova na stůl, kde mi silou roztáhnul stehna od sebe. Chlapeček asi nemá tušení, že mám úspěšně složený kurz sebeobrany a otce policajta, co mě bral jako syna, takže jsem se nevyhnula bojovému cvičení všeho druhu. Rychle jsem stáhla zase nohy k sobě, chytla ho za ruku, kterou jsem následně zkroutila za záda a donutila ho kleknout.

„Takhle se ke mně nikdo chovat nebude,“ zasyčela jsem mu do ucha a pustila ho na zem, protože jsem uviděla své tričko na klice u dveří. Oblékla jsem si ho a do kapsy si zastrčila zdevastovaný tanga, přece jen Thomas není nadšený, když tu po někom zůstanou pozůstatky.

„Až budeš odcházet, tak zabouchni,“ naposledy jsem se podívala na toho neandrtálce. Jen se na mě mračil a u toho se soukal do kalhot. Sice se neumí chovat, ale musím uznat, že tělo má dobrý.

...

Zalezla jsem si k baru, kde jsem si od Petera, místního barmana, objednala colu.

„Tak?“ optal se mě, když mi přichystal mou objednávku, kterou ještě ochutil kapkou rumu.

„Nic. Nechtěl čepičku,“ ušklíbla jsem se a napila se coly.

„Ale no tak. Chce to úsměv. Třeba se ti dneska ještě poštěstí,“ mrknul na mě. Je sice fakt, že kdybych chtěla, mohla bych mít každého kluka v klubu, ale já už dneska neměla náladu.

„Díky. To třeba mi fakt zvedlo náladu,“ zašklebila jsem se na něj a dopila skleničku. Vylovila jsem dvacku a hodila mu ji na bar.

„Dneska to balim. Kdyby si viděl Ann, tak jí to prosim tě vyřiď. Měj se,“ natáhla jsem se k němu a lípla mu pusu na rozloučenou. Koukal na mě trochu překvapeně, asi nečekal, že dneska odejdu ještě před jednou ráno.

...

Opustila jsem klub a vydala se na cestu domů. Nerada jsem tudy chodila v noci sama a obzvlášť v tomhle oblečení, ale hold se nedá nic dělat. Ulice, ve které se náš klub nacházel, neměla zrovna nejlepší pověst. Párkrát tu už někoho zabili a téměř pořád tu courají bezďáci a fetky.

Míjela jsem zrovna partu drsnejch kluků a tak jsem si raději přitáhla bundičku víc k tělu.

„Hej zlato. Nechceš si užít s pořádným chlapem?“ zavolal na mě, nejspíš, jejich vůdce. Nebyl ošklivej. Vlastně to byl pořádnej kousanec. Hnědé vlasy měl rozcuchané do všech stran, bradu měl hranatou, ale tak, že by mu mohl každý chlap závidět. Kolem úst měl krátké strniště, které mu dodávalo na mužnosti.

„Tak až nějakého potkáš, pošli ho za mnou,“ houkla jsem na něj zpět. Sice bych je neměla dráždit, ale už jsem prostě taková. Když můžu tak si rejpnu.

„Au. To bolelo,“ chytil se za srdce a jeho kamarádi se rozesmáli. Jen jsem se ušklíbla a ukázala, kde je mám. To je rozesmálo ještě víc.

Dál jsem si jich nevšímala a pokračovala v cestě domů. Díky bohu jsem už na žádné pitomečky nenarazila a domů dorazila v pohodě, která mi ale moc dlouho nevydržela.

...

„Kde jsi byla?“ zařval na mě otec, jen co jsem zavřela vchodový dveře. Bezva a tak to byl klidnej večer.

„Venku,“ odtušila jsem a zamířila do svého pokoje. „Jsem unavená, jdu si lehnout,“ oznámím mu ještě, když ho na schodech míjím.

Zalezu si do svého pokoje, kde okamžitě zamknu dveře. Skopnu svoje lodičky na podpatku, sundám bundu, a aniž bych se namáhala převlékat do pyžama padnu do postele. Ještě než jsem usla se mi zjevil on. Ten kluk z ulice.

Shrnutí


Takže... Přináším vám novou povídku, kterou jsem prostě musela napsat. Uviděla jsem fotku (montáž) a prostě mě to bacilo do hlavy. A tak tu je první díl. Doufám, že se to aspoň někomu bude líbit. Vím, tahle kapitola není nic moc, ale to se zlepší. Slibuju.

Takže tak. Budu ráda za každý komenář, ať už kladný, záporný nebo jen smajlíka.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anna and Dianne - 1. kapitola:

21. Krist přispěvatel
24.09.2013 [20:05]

KristSela: Ahoj :) 2. kapitolu mám už téměř dopsanou, jen nevím jak jí zakončit ;) Ale varuju tě, nejspíš to bude trošku jinač napsaný, než jsem plánovala.. Přece jen jsem styl psaní trochu pozměnila :D

20. Sela
23.09.2013 [22:22]

ahoj, chtěla jsem se zeptat, jestli někdy bude pokračování.. moc mi to chybí.. Emoticon

19. Krist přispěvatel
30.06.2013 [17:32]

KristPoppy: Jsem ráda, že se ti líbí :) Chtěla bych pokračovat, ale nějak jsem se zasekla.. Snad bych něco mohla zkusit sesmolit během prázdnin :)

18. Poppy
28.06.2013 [16:37]

Krist Budeš pokračovat v této povídce? Moc se mi to líbí Emoticon

17. Kika
11.05.2013 [15:56]

Emoticon Emoticon Emoticon

16. Tina přispěvatel
30.08.2012 [23:37]

Tinavyzerá to zaujímavo a páčilo sa mi to. teším sa na ďalšiu časť. Dúfam, že pribudne čo najskôr. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Krist přispěvatel
30.08.2012 [21:18]

KristMEandYouDnes, Sela: Děkuju holky Emoticon Emoticon

14. Sela
30.08.2012 [20:53]

Selavážně dost dobrý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. MEandYou
30.08.2012 [16:50]

rychle chci další!!! Moc se mi to líbi. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Vogel přispěvatel
30.08.2012 [16:31]

VogelKrist: To mě těší :):D. A není zač, samozřejmě. Už se těším.

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!