OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Albínka 2: Dračí stezka - 7. kapitola



Albínka 2: Dračí stezka - 7. kapitolaUběhlo pár měsíců, chystá se slavnost třech zkoušek a královna zmobilizovala armádu a přesto to to všechno není ta nejhorší zpráva pro Kate. Dech jí vyrazí až Danielovo prohlášení.

Týdny ubíhaly, výcvik byl čím dál tím těžší a počasí se začalo měnit. Bylo čím dál tím tepleji, do údolí zavítaly letní bouřky a Briam se mnou začal pořádat výlety do skalnatých údolí, kde žili samotní draci.

Děťátko rostlo, začalo kopat a já měla každou chvíli rodit, tak mi Daniel odpustil hodiny šermu a učil mě jen rozeznávat byliny ze dvou známých dimenzí.

Blížila se slavnost třech zkoušek a Emma byla čím dál tím nervóznější.

Na zkoušky se připravovala dopředu a já se na její a Grisiny akrobace ráda dívala.

Jako první si vylosovala zkoušku obratnosti. Musela proletět na Grise třemi ohnivými obruči, obletět údolí a seskočit z dračice dřív, než proletí větrným tunele.

Tak se nazývala skála, která v sobě měla malý otvor, kterým dokázal proletět jen dospělý drak, a to ještě riskoval, že si poláme křídla.

Pak na ni musela znovu naskočit a postavit se Danielovi, hlavnímu šermíři, vysoko v oblacích. A to vše bez sedla a opěr.

I mně z té zkoušky běhal mráz po zádech. Bylo to všechno prostě moc složité.

Pak byla zkouška poznávací.

Prababička jí zavázala oči a ona podle čuchu poznávala bylinky.

Tahle zkouška byla lehká, ale bolel po ní nos.

Poslední zkouška byla bojová.

Do ruky vám dali kord, pod vás nasypali střepy a vy jste museli balancovat na bosých chodidlech a čelit smečce rozzuřených vlků.

I když jsem musela uznat, že střepy byli lepší, než rozžhavený popel.

Briamovi se nelíbila ani jedna zkouška. O všech tvrdil, že jsou hloupé a mračil se pokaždé, když se Grisa praštila křídlem o skalní stěnu.

Babička teď se mnou trávila hodně času. Co jsem se dozvěděla, fungovala v údolí jako porodní bába a pomáhala při porodech.

Byla jsem ráda, aspoň jsme se mohly lépe poznat a prostřednictvím fénixe jsme si dopisovaly se Shellby.

Panství v Anglii jen vzkvétalo a sestra psala, že začala podnikat v dostizích a vdala se.

Georg Joker byl slavný americký žokej a na panství sestře velice pomáhal.

Daniel, Duncan a Neal se rozhodli, že se vydají na výzvědy a opustili na pár týdnů údolí. Domů se vrátili se špatnými zprávami. Brána z dimenze byla zablokována elfskými vojsky a královna zmobilizovala svou armáda. Chtěla zaútočit.

Všem to dělalo starosti, ale v přípravách na slavnosti zkoušek se na všechno pozapomnělo.

Otočila jsem se a usmála se na Daniela s Grisem, kteří ke mě mířili. Briam vycenil zuby na draka a stočil se ve vlčí podobě u mých nohou. Zajela jsem mu rukou do chlupů na hlavě a drbala ho. Začal vrnět.

Druhou ruku jsem si položila na břicho.

„Co si přeješ, Danieli?"

„Přišel jsem... za tebou," zašeptal a posadil se vedle mě.

„Ráda tvou přítomnost uvítám."

Gris mu přistál na rameni a pařátkem si promnul zobák.

„Chtěl bych tě požádat o malou chvilku o samotě..."

„Jistě, Briame, můžeme?"

„Ehm... Myslím o samotě, i bez draků..."

Briam vycenil zuby a Gris nesouhlasně zaskřehotal.

„Co potřebuješ tak důležitého, že při tom nemůžou být naši partneři?"

„Uslyšíš... Tak pojď..." vytáhl mě na nohy, chytil za paži a odvedl daleko k řece.

Pustil mě a nervózně začal přecházet po břehu, jako kočka v kleci. Zasyčela jsem a zastavila ho ránou do hrudi.

„Jsem unavená a podrážděná. Co chceš, Dane? Chci jít k ohňům, za babičkou..."

Zmučeně se mi zadíval do očí a zavrtěl hlavou. Postoupil o krok vpřed a pohladil mě po tváři.

„Miluju tě, Katie... Prosím, vezmi si mě..."

Zůstala jsem v šoku stát a zírala jsem na něj v němém děsu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Albínka 2: Dračí stezka - 7. kapitola:

3. lysithea20 přispěvatel
31.10.2011 [22:22]

lysithea20coze? tak toto som naozaj necakala! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. niki
19.05.2011 [17:01]

omg XD rychle prosím další XD Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lied
19.05.2011 [16:58]

hustý tak to je nečekané docela mě zajíma její reakce ale určite jí tuším jak by asi reagovala kdyby věděla že její milí už má jinou Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!