OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Wolves



WolvesČo všetko sa môže zmeniť v jednej minúte, sekunde?

Phoenix, Arizona 15. september 1997

Z pultu s ovocím som si zobrala jablko a odišla som k stolu. Pri stole už boli všetci - Maggie a jej brat Alex. Dax s Caroline a moja láska Toby. Posadila som sa a pustila som sa do lahodného steaku.

„Dnes bude v Grille párty. No a mne napadlo, že by sme na ňu mohli ísť,“ prehovorila Maggie.

„Ešte z minula ma bolí hlava,“ vyhlásil môj brat Dax.

Ostatní len pokyvovali hlavou. Naposledy to dopadlo tak, že opicu sme mali všetci ešte týždeň po párty. A že partia teenagerov nie je príjemná, keď má opicu. Rodičia ma skoro zabili, keď sa dozvedeli, že som sa spila tak, že som sa ani neudržala na nohách. Maggie na všetkých zazerala, lebo ona zbožňovala párty akéhokoľvek druhu.

„Tak poďme, aspoň bude zábava a Maggie nás nezabije tým jej vražedným pohľadom. A navyše, dnes je spln, takže rodičia nebudú doma a my sa môžeme opiť do nemoty.“ Toby mal pravdu, že nikto nebude doma, ale stojí to za to opiť sa a potom mať problémy s rodičmi, keď sa to dozvedia? Rozhodne stojí.

„Dobre, takže dnes o šiestej u nás doma. Rodičom povieme, že u nás prespíte. O siedmej by mali vypadnúť z domu a my môžeme počkať ešte hodinu a o ôsmej pôjdeme na tú párty, ale pred svitaním musíme byť doma a spať, aby sme ráno neboli totálne na mol ako naposledy,“ zhodnotila som plán na dnes večer.

Zazvonilo na hodinu a my sme sa rozišli do svojich tried. V ten deň sme sa už videli iba večer u nás doma. Mama s ocom boli najprv proti, ale potom, keď oco skryl všetok alkohol, už nenamietali. O šiestej k nám prišli všetci aj s rodičmi, tí nám dali dlhú kázeň o tom, ako sa máme správať. Ešte totiž nezabudli na minulo mesačnú párty. Keď je spln a starí vlci vypadnú von, maldí vlci sa majú. Dozor totiž pobehuje po lese a skôr ako ráno sa nevráti. 

V Grille sme sa rozdelili na dve skupiny, tá prvá išla tancovať a tá druhá rovno začala piť. Ja s Tobym sme patrili k tej prvej, dobre sme sa bavili. Toby ma jemne pobozkal na pery. Náš bozk sa pomaly prehlboval a stával vášnivým. Prerušila nás bitka, ktorá sa strhla pri bare. Môj brat sa bil s nejakým neznámym chlapom a Caroline plakala vedľa nich. Mala rozbitý nos. Toby sa vrhol k nim a snažil sa Daxa odtrhnúť od toho chlapa. Ja som zatiaľ utešovala Caroline. Ani neviem ako a ten chlap odniekiaľ vytiahol nôž a bodol Tobyho do brucha.

Chvíľu som sa prizerala, ale keď mi došlo, čo sa stalo, skočila som po tom chlapovi. Lenže na neho už nedopadlo blonďaté dievča, ale biely vlk. Hrdelne som vrčala a už už som sa mu chcela zahryznúť do krku, lenže niekto ma odtiahol. Premenila som sa späť do ľudskej podoby a pozrela som sa na otcovho brata Jacka, to on ma odtiahol od toho chlapa.

Bezbranne som sa oprela o Jacka a rozplakala som sa ako malé dieťa. Všetko sa zrútilo, môj život, moja budúcnosť. Jack ma pustil a ja som klesla na dlážku k Tobymu. Pohladila som ho po tvári, mal ju až príliš pokojnú. Môj pohľad skĺzol na nôž ležiaci vedľa neho, bol strieborný. Strieborné nože nosia iba lovci, pretože tí nás lovia a vedia, čo nám ublíži. Ten chlap bol lovec, to bola jediná možnosť. Lovec. Tí sa neukázali už aspoň storočie.

„Lovec, Je to lovec. Ten nôž je strieborný!“ vykríkla som a sama som sa po ňom vrhla, nebola som jediná, Grill bol vlkolačí bar. Ten chlap si tým, že prekročil prah baru, podpísal rozsudok smrti.

Jack ho uspal nejakým chvatom kung-fu. „Odneste ho do pivnice, keď sa ráno vráti alfa z hliadky, podá si ho. Ben, ty zavolaj Sue a povedz jej, čo sa stalo. Ja zatiaľ odveziem deti k alfovi domov.“

Jack ma jemne nadvihol a zobral si ma do náručia, lebo chodiť by som nezvládla. Daxovi, Caroline, Alexovi a Maggie kývol, aby ho nasledovali. Vzlykala som mu ma pleci a stále som mrmlala jeho meno. Ani neviem kedy som zaspala, prebrala som sa až doma vo svojej posteli. Zdola som počula hlasy, vedela som rozoznať Jackov, otcov, mamin a par členov svorky.

„Sú to deti, Sue!“ kričala moja mama.

„Kebyže sa tvoj syn nezačal biť s tým lovcom, môj syn by ešte žil.“ To bol Tobias starší, Tobyho otec.

„Lenže ten lovec tu nemal čo hľadať. Pred dvadsiatimi rokmi sme uzavreli dohodu s loveckým snemom. Porušili dohodu. Dax ani nevedel, že ten chlap bol lovec, napadol Car, len ju bránil!“ vykríkol Jack bolo to od neho pekné takto nás brániť, lenže to, že je Toby mŕtvy, je moja chyba.

„Ty čuš! Nemáš tu čo robiť, si vyhnanec. Prekročil si hranice, mali by sme ťa zabiť,“ kričala Sue.

„Bol som za svojim bratom, a ak sa nemýlim, stále je alfa. Takže ak ma nezabil na tej schôdzke, tak je to jeho vec.“ Jack už bol totálne vytočený.

Potichu som vybehla po schodoch. Vbehla som do svojej izby a do batohu som si hodila pár tričiek a nohavíc. Pridala som ešte laptop, bolo tam príliš veľa informácii na to, aby som ho nechala doma. Prezliekla som sa z mini šiat do kožených nohavíc, bavlnenej voľnej košele, na tú som si dala ešte korzet a koženú bundu. Na nohy som si obula čižmy z kože na pätnásť centimetrovom opätku. Otvorila som okno a vyskočila som do noci. Bežala som lesom na sever, chcela som prebehnúť hranice a už nikdy sa nezmeniť na vlka. Kvôli mne je Toby mŕtvy.

Niekto ma schmatol za pás a na ústa mi dal ruku. Chcela som toho dotyčného uhryznúť.

„Neopováž sa ma uhryznúť!“ Bol to Jack, doriti, čo ten tu robí ak zistili, že som zmizla... Ani si neviem predstaviť, čo mi urobia.

„Kde si sa vybrala? Dlho vo svete neprežiješ. Ak chceš, tak poď so mnou, pôjdeme do Európy. Tam ťa zoznámim s mojimi známymi. Naučím ťa pár užitočných vecí. A potom môžeš ísť po svojich kam chceš. Ja tvojim rodičom nepoviem nič.“ Jackovi sa na tvári usadil mierny úsmev.

„Akú mám istotu, že to nepovieš?“ spýtala som sa ho.

„Som tvoj strýko.“


Od tej noci som putovala s Jackom. Prešli sme cez USA do Európy. V Európe som sa zoznámila s jeho priateľmi. Všetko to boli vyhnanci, ale fajn ľudia. Tvorili takú menšiu svorku. Samiju nazývali Vyhnanecká svorka. Jack ma naučil veľa, po troch rokoch som si zmenila meno z Alexis Brownovej na Alexis Sway. Jack ma naučil skladať autá a všetko ostatné. Na moje osemnáste narodeniny som už nebola tá Alexis z Phoenixu. Nie, už nie. Bola som Sway. Sway, ktorú nikdy nechytili, kradla som autá. A musím povedať, že som v tom bola najlepšia. Lenže potom som z tohto biznisu odišla. No nik ma nikdy nepodozrieval z krádeží áut. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Wolves:

2. Domeenika
01.01.2013 [13:41]

Super dej, das aj dalsiu kapitolku??

1. LiliDarknight webmaster
30.12.2012 [0:45]

LiliDarknight*s/z
*i/y v koncovkách prídavných mien
*čiarky
*preklepy
*Prvé úvodzovky sa nikdy nepíšu ako dve čiarky a takisto sa za nimi nepíše medzera!
*Priama reč

Chyby som ti opäť opravila, ale upozorňujem, že aj naposledy. Nie je to tvoj prvý článok a na gramatiku som ťa už niekoľkokrát upozorňovala. Neúspešne. Dobre, ignorovanie funguje aj z opačnej strany. Pokojne ti budem tie články vracať na opravu aj do konca života. Je to na tebe. Ale bez snahy z tvojej strany ti ich nikto nepublikuje.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!