OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Teenage dream



Teenage dreamK týhle jednorázovce mě inspirovala písnička od Katy Perry - Teenage dream. Snad se vám to bude líbit. :)

Jeli jsme v jeho kabrioletu. Jen já a on. Vítr nám čechral vlasy. Bylo nádherné slunečné počasí. Všude okolo nás rostly palmy. Bylo to nádherné.

Odvezl nás na pláž. Ani jeden z nás neměl plavky, ale to nám nevadilo. Vysvlékla jsem se do spodního prádla. On byl už mezitím také jen v bílých boxerkách. Vzal mě do náruče a běžel se mnou do vody.

Když měl vodu do pasu, hodil mě do moře. Plavali jsme do větší hloubky. Tam jsem se ho snažila potopit, ale nešlo mi to, protože on tam ještě stačil. Oba jsme se stále smáli ani jsme nevěděli čemu. Bylo to třeba kvůli tomu nádhernému počasí. Nebo možná proto, že jsme byli oba šťastní.

Když už jsme byli naprosto vyčerpaní, vytáhli jsme z kufru auta deku, kterou jsme rozprostřeli na pláži a položili jsme se na ni. Ruku v ruce jsme tam leželi dokud jsme neoschli.

Potom ho to přestalo bavit. Takže mě začal pomalu líbat na krku. Jednou rukou mě jemně hladil po břiše a tou druhou se podepíral, aby na mě neležel celou vahou. Byl tak ohleduplný... Už jsem to nevydržela a spojila naše rty.

„Miluju tě, Rosie,'' šeptal mi mezi polibky.

„Já tebe taky,'' odpovídala jsem. Byl to nádherný pocit milovat a být milována.

Po delší době jsme se oblékli, vzali si věci a jeli k němu domů. Bydlel kousek od centra města. Měl nádherný dům. Myslím, že slovo dům byla urážka. Byla to nádherná vila. Vstoupili jsme dovnitř a ocitli se tak v obrovské hale a dvojím schodištěm. Byla to nádhera. Všechno bylo sladěné. Moc se mi tam líbilo.

„Máte to tu nádherné,'' řekla jsem Mattovi.

„Díky,'' usmál se. Byla jsem tu prvně. Na nic nečekal, vzal mě za ruku a šli jsme do jeho pokoje. Když otevřel dveře, zůstala jsem stát na místě s otevřenou pusou.

„Co se děje?'' ptal se mě.

„Nic, ale ty máš tak velký pokoj?'' Jeho pokoj byl snad dvakrát nebo třikrát větší než můj.

„No... Jo...'' Usmál se. Milovala jsem, když se smál. Byl tak roztomilý. Vypadal jako malý kluk, kterého chytili při nějaké nepleše.

Přišel ke mně objal mě a jemně mě políbil na rty. Když jsme se od sebe odtrhli, zadívala jsem se na jeho obří postel. Zřejmě tušil, o čem přemýšlím.

„Jestli nechceš, nebudu tě do ničeho nutit,'' řekl a zase mě políbil.

„Ale já chci...'' zašeptala jsem. Teď už není cesty zpět. Políbil mě a sundal mi tričko. Nechtěla jsem zůstat pozadu, tak jsem ho napodobila. Pomalu jsme se navzájem svlékali a u toho se nedočkavě líbali. Potom do mě opatrně vniknul a my se tak poprvé milovali. Byl to dokonalý okamžik... Až moc...

Potom jsem se probrala ze svého snění s otevřenýma očima a ocitla se na chodbě ve škole. Sakra škola! Za chvíli začne zvonit! Musím na hodinu! Když v tom okolo mě prošel Matt... V tom černém tričku mu to tak slušelo...

Všimnul si, jak si ho prohlížím. Usmál se na mě. A šel dál. Očima jsem ho vyprovázela. Když v tom se se otočil a naše oči se setkaly...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Teenage dream:

5. Sue přispěvatel
17.06.2011 [15:45]

SueNemělo chybu! Emoticon Emoticon

09.06.2011 [14:08]

marketasaky Emoticon Emoticon Emoticon

3. LostAngel přispěvatel
09.06.2011 [12:56]

LostAngelPěkné! Emoticon Emoticon Takové romantické, docela bych si přála taky takového kluka. Jen ale aby to nebyl taky jenom sen! Emoticon

2. Scatty
08.06.2011 [19:32]

Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 03.06.2011 [7:14]

*Pokus se článek co nejrychleji dokončit. A pro příště: vkládej hotové články. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!