OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Nenávidím tě!



Nenávidím tě!Stefan je na Klausově straně, dobrovolně.
Damon přijde za Stefanem, aby se kvůli Eleně vrátil domů.
V tom přijde Klaus a probodne Damonovi srdce. A jak to nese Elena?
To si už budete muset přečíst…

„Kde je sakra ten Damon? Už tu měl před hodinou být.“

Mladá žena nervózně přecházela po rozlehlé hale ve vile Salvatorových. Netušila že ani ne za deset minut se jí život změní. Ozval se domovní zvonek a ona se vydala otevřít. Přede dveřmi nikdo nebyl, myslela si, že si z ní někdo vystřelil, když v tom jí pohled ulpěl na bezvládném těle položeném u prahu.

„Damone,“ zašeptala.

Nic, žádné známky života sesula se k tělu a začala plakat, pak si všimla dopisu, který měl zastrčený v náprsní kapse. Rozlepila obálku a se slzami v očích začala číst.

 

Eleno,

tohle je nejtěžší dopis, který jsem kdy musel napsat. Dávám ti tento prsten, protože jsem tě zklamal jako muž. Doufám, že tomu porozumíš a odpustíš mi mé chyby. Vždycky jsem tě chtěl chránit, ale zdá se, že všechno co dělám je špatně. Chtěl jsem, abys byla v bezpečí. I když jsi mě nenáviděla, až dokonce věděla jsi, že jsem tě vždycky miloval. Už jsem si zvykl, že tahle láska nebyla vzájemná. Za celý svůj život jsem nepotkal nikoho úžasnějšího, než jsi ty. Nezáleží na tom, co se stalo. Vždy si vyberu tebe.

Doufám, že si to budeš pamatovat.

Damon

PS: Chtěl jsem ti ho přivést domů, aby ses už netrápila. Miluju tě Eleno, vždycky jsem tě miloval a vždycky tě milovat budu, už navždy.

 

„Damone, jak si jen mohl?“

Všimla si, že v obálce je ještě jeden list, dalo by se říct, že lísteček.

 

Zaplatil za svoji hloupost. Chtěl mě přivést domů. Aspoň ty pochop, že já se domů nevrátím.

Stefan

 

Byla naprosto zničená, vzala Damonův prsten a roztřesenými prsty si ho připla na řetízek hned vedle přívěsku se sporýšem. Pak zavolala Rickovi, jestli by nemohl přijet. Vtáhla tělo dovnitř a zavřela dveře. Po chvilce uslyšela na příjezdové cestě auto, vyběhla ven, objala Ricka kolem krku a znovu se rozplakala.

„Eleno, proboha, co se stalo?“ nebyla mu to schopna vysvětlit, tak ho vzala dovnitř a ukázala mu Damona.

Rick zavolal Tylerovi, aby přijel i s Caroline k Salvatorům. Posadil Elenu do křesla a zeptal se jí, co se stalo, ta mu roztřesenými prsty podala lísteček od Stefana. Tyler s Rickem vzali lopaty a začali za domem kopat hrob. Caroline si přisedla ke kamarádce a začala ji utěšovat.

 

O dva měsíce později:

„Damone, už jsou to dva měsíce a já se z toho pořád nemůžu vzpamatovat. Odpouštím ti.“ Elena klečela před hrobem, když vtom se za ní objevil stín. Chtěla mu říct, že chce být sama, ale slova se jí zadrhla na rtech.

„Co tady děláš?“ vyprskla nakonec nenávistně.

„Já, chtěl jsem se ti omluvit,“ řekl provinile.

„Za co? Za to, že jsi mě tu nechal, když jsem tě nejvíc potřebovala? Nenávidím tě, Stefane! Damon zemřel kvůli tobě!“  V jejích očích bylo hodně nenávisti. Láska, kterou k němu kdysi cítila, přerostla za ty dva měsíce v nenávist.

„Eleno, nech si to prosím vysvětlit…“

„A co chceš sakra vysvětlovat? Nech mě na pokoji! Vypadni nebo ti proženu kolík místem, kde si kdysi míval srdce!“ s těmito slovy vběhla do domu a zavřela mu dveře před nosem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nenávidím tě!:

9. Eltherine přispěvatel
07.05.2013 [20:59]

EltherineBožínku, tys mi zabila mého milovaného Damona. Emoticon
Jinak je to super. Emoticon Nedovedu si představit, že by Damon doopravdy zemřel.

8. tera
07.05.2013 [19:23]

chudak damon...p.s.kde je romantika?
Emoticon

7. Michelle (však víš...)
27.12.2011 [20:20]

Mohla jsi to ještě rozvést a udělat z toho povídku trochu delší, aby emoce vynikly o něco více Emoticon
I tak skvělé Emoticon

6. JulieMay přispěvatel
05.11.2011 [23:06]

JulieMay Emoticon Emoticon Emoticon

5. Labilis
03.11.2011 [18:29]

Super.Su[per a este raz super

4. Skříteček2
03.11.2011 [17:48]

Stefánka jsi vystihla asi nejpřesněji. Emoticon

3. TheKatherine přispěvatel
03.11.2011 [17:37]

TheKatherineDěkuju holky, jste zlaté...Promiň Killy,ale měla jsem zrovna takovou zabíjecí náladu Emoticon

2. RebecaLin přispěvatel
03.11.2011 [17:27]

RebecaLinmoc hezké vážně!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Killy
03.11.2011 [17:22]

urh....... Všetky vnútornosti sa mi hýbu v bruchu... Chudák Damon!
Ale inak, Katherine, klobúk dolu!!!
Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!