OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Někdy je už příliš pozdě...



Někdy je už příliš pozdě...Potřebovala jsem se dostat ze špatné nálady, tak jsem se inspirovala Kamikem a napsala povídku částečně pravdivou. Co z této povídky vyplývá? Když máte šanci, tak ji nepromarněte!

Všechno to začalo, když jsme byli v sedmičce. Já jsem se začala měnit. Z malé holky se stávala dospívající dívka. Začala jsem si všímat kluků v mém okolí a ty jsi mi padl do oka. Ani nevím jak, ale zamilovala jsem se do tebe. Vždy když ses na mě jen podíval, usmál se, nebo dokonce nechtěně, ale přece jen dotknul, moje srdce bilo na poplach.

Pak tu byla osmička. Ke konci školního roku naše škola pořádala zájezd do Francie do Paříže. Byli jsme tam oba. Jistě si vzpomínáš na první noc. Až donedávna jsme si myslela, že to byla nejlepší noc mého života.

Po večerce jsem se tajně vkradla do vašeho pokoje. Moji nejlepší kamarádku málem chytli učitelky, ale taky nakonec přišla. Skoro celou noc jsme tam strávili ve čtyřech a někdy i večer, když šel tvůj spolubydlící za ostatními lidmi. Byla to vážně sranda a já se měla vážně skvěle... Kdybys tam tenkrát projevil sebemenší zájem, byla bych nejšťastnější člověk na světě. Jenže ty si ten zájem neměl...

Další rok už byl skoro za námi a byla tu devítka. Myslela jsem si, že jsem už vyrostla a dospěla. A taky jsem tě přestala milovat, ale pak jsem tě znovu uviděla a věděla, že v tom zase lítám...

Tentokrát jsem o tobě nechtěla jen snít, ale chtěla jsem tě doopravdy mít... Moje nejlepší kamarádky mě donutily, abych ti napsala. To bylo řečí, než jsem ti napsala jednu blbou SMSku, ve které stálo, jestli se mnou chceš jít někdy ven. Ty jsi mi položil tu nejblbější otázku, která se tu vyskytovala: Proč? Mě nenapadla lepší odpověď než: Protože seš fakt fajn kluk a je s tebou sranda.

Na to jsi mi neodpověděl. Pak jsem jednou chyběla ve škole, ale ty náhodou taky. Tvůj nejlepší kámoš a moje nejlepší kámošky se o nás bavili. Z něho vypadlo, že o mně nemáš zájem. Proto jsi mi neodepisoval. Nechtěl jsi mě ranit. Ale mě to i přes to bolelo...

Jednoho dne mě jedna z mých nejlepších kamarádek seznámila s jedním klukem. On byl moc fajn a líbila jsem se mu, což mi mimochodem zvedlo moje už tak dost vysoké sebevědomí. Nikdy jsem totiž nepatřila mezi hubené lidi, ale že bych byla extrémně tlustá to zase ne... Hezká jsem byla, to jo, ale moje břicho mě neustále trápilo. Tak jsem se rozhodla, že zhubnu. Vážně jsem přestala tolik jíst a začala sportovat.

Ale zase utíkám od tématu. Ten kluk se ke mně choval vážně hezky, na facebook mi psal na zeď hezké zprávy a snažil se mě chránit. Jo jasně machroval a dělal ze sebe bouchače asi jako každej kluk, ale já tohle přehlížela a brala ho jako kámoše.

Ty sis přečetl jednu zprávu, kterou mi on vložil na zeď a hned ses ptal mojí kamarádky, jestli spolu něco nemáme. Nechápala jsem, proč máš najednou takovou starost. Vždyť si to byl ty, kdo mě vlastně poslal do háje.

Čas utíkal a mně se podařilo zhubnout tak, že jsem byla se svou postavou spokojená. I moje okolí zaregistrovalo tu změnu. Kluci si mě začali konečně všímat a já si připadala skvěle.

Jednou když jsme náhodou byli sami ve třídě, jsi si dodal odvahy a políbil mě. Dostala jsem na tebe obrovský vztek. Odstrčila jsem tě od sebe a vlepila ti facku. Měl jsi na tváři obtisk mé ruky. Až mi tě bylo líto. Ostatní ze třídy se ti smáli. Na konci vyučování, když jsem šla chodbou k šatnám, tak jsi přišel ke mně a vyznal mi lásku.

Já byla oproti tobě z jiného těsta, tak jsem ti řekla krutou pravdu do očí. Řekla jsem ti, že o tebe už nestojím, že nejsi ten samý luk, kterého jsem znala a milovala. Ten už byl dávno pryč... Zkazil tě. Ten hajzl, kterého si vždy považoval za svého nejlepšího přítele, tě zkazil tak že ses mi hnusil.

Nakonec jsem byla ráda, že škola končila a já věřila, že od září začnu nový život s novými lidmi. A hlavně bez tebe. Ale veř mi, že na tebe nikdy nezapomenu...

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Někdy je už příliš pozdě...:

4. kamik přispěvatel
13.06.2011 [22:05]

kamik Emoticon Emoticon Emoticon

3. rossie přispěvatel
13.06.2011 [10:01]

rossie Emoticon

2. niki
12.06.2011 [22:02]

moccc mocc kráásnéé !!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Arterie přispěvatel
12.06.2011 [11:10]

ArterieKrásný, zažila jsem něco podobného.. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!