OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Já vzduch, ony přitelkyně



Já vzduch, ony přitelkyněTato jednorázovka je o přátelství a krizi, kterou si prošlo už mnoho lidí. Stavá se to, a my si prostě musíme nějakým způsobem postěžovat. Já to třeba napsala...

Ráno vstanu, probudím se do dalšího dne a s veselostí se nadechnu. Pak ale spatřím své kamarádky, jak si spolu radostně štěbetají a mě k tomu nepotřebují. Přijdu k nim a chci se zapojit do hovoru, ale jak, když o ničem nevím? Zmateně se na ně podívám, ale dočkám se jedině protočení očí nebo věty typu - To neřeš! Snažím se to pochopit, ale dokážu vnímat jen to, jak mě u sebe nepotřebují. Jsem jen osoba, která je dokáže rozesmát, nic víc. Zkouším to znovu a znovu, a někdy se mi povedene na sebe na delší dobu strhnout pozornost, jenže i tak to není napořád. Možná jsem sobec, možná jim nechci dopřát chvilku o samotě... Co s tím mám dělat? Pouze je otravuji? Možná, kdo ví... A pak se to děje zase. Nevnímají mě, sem tam jen utrousí nějakou poznámku směřující k mé osobě a myslí si, jak jsou vtipné, přestože já se rozhodně nebavím.

Je další den a já jsem odhodlaná zkusit to znovu, a daří se mi, ale pak se před mýma očima domlouvají na společně stráveném dni a mě k sobě nechtějí... Vždyť je to trapné a ubohé! Já bych je pozvala, jsem ráda v jejich společnosti... Zase je pobavím, ale to je asi to jediné, co dokážu. Vymýšlím jim vtipné přezdívky, a ačkoliv jsou trapné, ujmou se a jim se líbí. Ale co já? Mně nikdo nic nevymyslí? Snad jen něco hanlivého, ale o to nestojím. A kdo by taky stál?

Jsou spolu celý den, pak u sebe ještě přespí, a mně jen ukazují fotky a vyprávějí zážitky z užitého dne. Jenže co jsem dělala já je nezajímá. Je jim jedno, že jsem celý den proležela v knížkách, proseděla u počítače a přímo nehorázně se nudila. Nezeptají se mě, co je nového. Možná se se mnou baví, ale to proto, že je zrovna bavím. 

Už se to zlepšilo, a já si opět myslím, že znovu patřím do naší tříčlenné party, a možná mám i pravdu, ale i tak jsem ještě trochu odstrčená. Ony to nevidí, nevnímají to a ani nad tím nepřemýšlejí. Jsem vzduch a ony nejlepší přítelkyně, které si ve všem rozumí. A já to chci vykřičet do celého světa a stěžovat si každému, koho potkám, bohužel, nedokážu říct, že se mi něco nelíbí. Nedokážu odporovat a raději se řídím podle ostatních, přestože mám jiný názor. Hlavně ohledně našeho přátelství. Chovají se ke mně nefér a já myslím jen na sebe, ale co s tím?

Zatnu zuby a zkouším to dál, dokonce úspěšně! Znovu si s nimi povídám a jejich pozornost patří jen mně. Je to skvělý pocit. Cítím se jako v pohádce! Tak krásně a lehce... Avšak nic není napořád a už je prostě nebavím. Ony nejsou zlé, to tedy ne... Jen nevidí situaci mýma očima. Bavím se i s jinými, ale jde to ztěžka, když je neznám tak dobře.

Dospělí říkají, že jak jsou spolu tři, většinou to dopadne špatně. A taky ano... Ale já jim to neřeknu, rozhodně chci předejít trapným rozhovorům, které by skončily nesmyslnou hádkou. A já se hádat nechci, ony se hádat nechtějí a dospělí tomu jen těžko porozumí. Neznamená to však, že bych šla někam skočit z mostu nebo se jednoduše podříznout, prostě zatnu zuby a zkouším to, dokud se nezadaří. Je to jako na houpačce... Chvíli jsem nahoře a chvíli zase dole, ale nestěžuji si nahlas, protože jsem ráda, že i tak jsme stále kamarádky. I tak je mám moc ráda...


Jsem si vědoma toho, že povídka je to velmi zmatená, v podstatě bez děje, a možná ji někdo nepochopí, ale já si prostě musela - takzvaně - vylít srdíčko. Není to zrovna moje nejlepší dílo a já to vím, i tak však doufám, že zanecháte alespoň smajlíka. Vaše Lealel. ;)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já vzduch, ony přitelkyně:

2. Mea přispěvatel
25.10.2013 [14:13]

MeaAno, bylo to pochopitelné i hezky napsané. Popravdě mám teď něco podobného... Takže chápu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. LadyDomDom přispěvatel
19.10.2013 [18:49]

LadyDomDomHlavu vzhůru, bude líp! Emoticon Něčím podobným si projde spousta lidí (včetně kdysi mě... Emoticon ). Kamarádi jsou pro každého důležití, a když to zrovna neklape... Svět se nezboří, zítřků bude ještě dost Emoticon . Ovšem z povídky na mě působíš, že si to moc dobře uvědomuješ, takže přestanu udělovat psychologické rady a přejdu k dílku samotnému Emoticon .
Líbí se mi, vážně moc a děj ani mít nemusí, protožes právě napsala pěkně vydařenou úvahu Emoticon .
Každý se v tom jistě ztotožní, slova se ti neopakují... Kdybych byla češtinářka (jakože nejsem, tak nemusíš mít strach Emoticon ), rozhodně bys měla jedničku a pěkně podtrženou! Emoticon .
Pěkné dílko, určitě takhle piš dál! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!