OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Bad boy and good girl



Bad boy and good girlPříběh je o dívce, která začala chodit se špatný klukem...

Přišel domů. Zvřel dveře a už se po mně sháněl.

„Ahoj zlato,‘‘ pozdravil mě, když mě zahlédl v obývacím pokoji. Přišel ke mně a políbil mě.

„Stýskalo se mi,‘‘ svěřila jsem se mu. Pousmál se a šel k CD přehrávači. Pustil naši oblíbenou písničku Big city life od Mattafix. Chytnul mě za ruku a vytáhl mě tak z gauče. Poté mě chytnul okolo pasu. Já ho objala kolem krku a začali jsme tancovat v rytmu písničky. Když jsme dotančili, tak mě svalil na pohovku a začali jsme se hladově líbat. Samozřejmě to nezůstalo jen u polibků. Začali jsme se navzájem svlékat, až jsme oba zůstali jen ve spodním prádle. Potom jsem mu sundala i boxerky. Samozřejmě nechtěl zůstat pozadu, tak ze mě doslova serval podprsenku a kalhotky. Chvíli jsme se líbali po celém těle a potom jsme se začali milovat.

Když jsme později leželi vedle sebe celí udýchaní, začal mu zvonit mobil. Zvednul ho.

„Haló? Hm… Jo jasně. Kdy? Dobře budu tam.“ Tak zněla jeho část hovoru.

„Lásko, budu muset zase jít.“

„Vrať se mi brzy,“ řekla jsem a naposled ho políbila. Zapálil si cigaretu, oblékl se, z kredence si vzal balíček s marihuanou a odešel. On byl totiž dealer. Trochu mě to děsilo, představa, že se jednou rozejdeme, věděla jsem, čeho všeho je schopen. Občas jsme se pohádali, ale jinak jsme neměli více méně žádný problém. Byl totiž ke mně vždy milý, hodný, upřímný a pozorný. Milovala jsem ho za to. Vadilo mi, ale že dealuje. Kdyby k nám přišla policie, šla bych sedět s ním za napomáhání.

Chtěla jsem ho trochu potěšit, a proto když přišel z „práce“, už měl na stole teplou vonící večeři.

„Čím jsem si to zasloužil?“

„Třeba tim skvělým sexíkem,“ usmála jsem se na něj a sedla si mu na klín. „A jak dopadl kšeft?“

„Říkal jsem ti, ať se mě na tohle neptáš,“ vyjel na mě.

„To se nemůžu zeptat, když tu kvůli tomu taky riskuju mega průser?“

„Jo, tak děvenka riskuje! Já tě tu nechávám zadarmo bydlet, živim tě. Ty nechodíš do práce a ještě se ti to nelíbí, jo?!“

Na tohle jsem neměla. Šla jsem do ložnice, kde jsem si sedla na manželskou postel, přitiskla si na prsa polštář a začala brečet. Slyšela jsem, jak se v kuchyni tříští nádobí. Nejspíš ho ze vzteku shodil ze stolu.  Potom jsem zaslechla cinkot skleniček. Nejspíš se shání po alkoholu.

Když už byl pořádně opilý, přišel za mnou do ložnice a chtěl po mně sex.

„No tak, kotě, nedělej drahoty! Bude se ti to líbit!“

„Ne seš opilej jak dobytek! Děsně to z tebe táhne.“ Moje protesty ho vůbec nezajímaly. Byl mnohem silnější, a i když jsem se snažila ze všech sil, tak jsem se mu neubránila a on si mě tam drsně vzal. Dalo se to považovat za znásilnění. Cítila jsem se děsně ponížená, a proto když usnul, sbalila jsem si nejnutnější věci a utekla od něj. Nechtěla jsem toho zmetka už nikdy vidět! Naštěstí spal tak tvrdě,  že si ani ničeho nevšimnul…


*****

 

Ráno jsem se probudil a děsně mě bolela hlava. Vstal jsem a hledal ji. Ne snad proto, že bych se jí chtěl omlouvat. To prostě nebyl můj styl. Prohledal jsem celý byt, ale ona nikde nebyla. Potom jsem si všimnul, že tu nejsou ani její věci. Ta mrcha zdrhla! Takhle jsem to nesměl nechat: Co kdyby mě ta děvka práskla? Ihned jsem na sebe natáhnul džíny a tričko. Vzal jsem si klíče od auta a vyrazil ji hledat. Tušil jsem, kde by mohla být. Projel jsem skoro půlku města a myslel si, že už odjela někam daleko a že už ji asi nechytím. V poslední chvíli jsem ji zahlédnul skrz okno jedné restaurace.

Počkal jsem, až vyjde. Potom jsem vystoupil z auta a šel za ní. Šla do jedné odlehlejší uličky, to se mi hodilo. Otočila se a podívala se na mě.


*****

 

Pohlédla jsem na něho. Šel přímo ke mně.

„Co ode mě chceš?“ Neodpověděl. Jen se usmál. Přišel těsně ke mně a políbil mě. Začala jsem se bát.

„Chci tvou smrt,“ zašeptal mi do ucha. Začala jsem se strachy třást, ale věděla jsem, že nemá cenu utíkat. Byl mnohem rychlejší a silnější než já. Navíc i kdyby se mi podařilo utéct, našel by si mě a mou smrt by si náležitě užil… Já ho totiž znala…

Potom mi přiložil zbraň ke spánku, zašeptal: „Sbohem,“ a zmáčkl spoušť…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bad boy and good girl:

10.
Smazat | Upravit | 09.02.2012 [21:00]

Víc by se mi líbilo, kdyby to bylo trochu rozepsané, ale nápad to byl dobrý a rád jsem si to přečetl. :) Jen se ti tam často opakovala slova, což mi trochu zkazilo celkový dojem. Ale i tak si od tebe určitě přečtu něco dalšího. :)

9. Arminka
16.07.2011 [20:01]

Emoticon Emoticon Emoticon

8. ChrisBeth přispěvatel
10.06.2011 [8:42]

ChrisBeth Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Arterie přispěvatel
09.06.2011 [18:44]

ArterieMyslím,že právě konec je perfektní.. lehce, krátce, smutně napsán.. Emoticon

6.
Smazat | Upravit | 09.06.2011 [16:12]

Krásne, ten začiatok bol fakt skvelý ♥ Smutný koniec, ale ten dal tomu šmrnc :DD Len si mohla viac rozpísať jej smrť. Inak Emoticon

5. Skříteček2
09.06.2011 [15:36]

První část se mi líbila, ale přišlo mi, že už jsi tolik nerozvinula její smrt a ani dívenka nebojovala Emoticon

4. Nerea
09.06.2011 [14:29]

Pěkné, sice trochu míň rozvitý ale jináč v poho Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.06.2011 [13:53]

marketasaky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. LostAngel přispěvatel
09.06.2011 [12:49]

LostAngelJe moc pěkné, že je to napsané z obou pohledů, jak z jejího tak i z jeho. To se mi líbilo. Příběh trošičku slabší ale celkový výsledek je super! Emoticon Emoticon Škoda, že umřela ale bez toho konce by to nebylo tak dobré! Emoticon

1. kamik přispěvatel
06.06.2011 [21:10]

kamikWow, tak tomu se říká změna stylu psaní, teda spíš žánru... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!