OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Angel or Devil?



Angel or Devil?Příběh je o dívce jménem Helen. Umřela. Co se bude dít dál?

Zemřela jsem. Jak lehké a prosté. A jak se mi to stalo? Šla jsem takhle jednou méně navštěvovanou uličkou a přede mnou se objevil muž v černém. Pohladil mě po tváři. Bála jsem se ho. Byla jsem k smrti vyděšená. Potom vytáhl katanu (samurajský meč) a z ničeho nic mě jí bodnul přímo do srdce.

Stoupala jsem výtahem výš a výš až jsem se ocitla v nebi? Já a v nebi? To je nemožné! Vážně přede mnou stál anděl s křídly a svatozáří? Nebo mám jen nějaký halucinace?

Vítej v nebi,‘‘ pozdravil mě mile s úsměvem na rtech.

V nebi? Nejsem tu náhodou omylem?‘‘

Ne, ty sem patříš,‘‘ odpověděl. Byl na mě stále tak milý.

Fakt? Si mě s někym pleteš, ne? Já byla už od třinácti satanistka. Všechno co bylo spojený se Satanem, jsem milovala a uctívala!‘‘

To je sice pravda, ale člověk si nemůže být nikdy jist, jestli nějaké nebe a peklo vůbec existuje. A navíc si za svého života nebyla špatný člověk.‘‘ No skvělý. Jsem v nebi. Co teď?

Běž se pozdravit s příbuznými a známými,‘‘ usmál se stále mile ten anděl. Už mi začínal lízt krkem.

Kdy už pochopíš, že sem neptřim?‘‘

Patříš. My nejsme lidé. A proto jsme neomylní.‘‘ Tak a teď mám jedinou možnost, jestli to nezabere, tak tu zkysnu navždy. Už jen ta představa byla peklo v nebi. Tomuhle přirovnání jsem se musela usmát.

Přišla jsem k andělovi, mile jsem se usmála jako on a chtěla mu zlomit vaz. Jenže to mi nevyšlo. Jak už ten anděl řekl, on není člověk. Takže ho není zřejmě možné zabít. V očích měl úžas. Nečekal to ode mě. Jeho pohled říkal: Je to vážně ta Helen, kterou jsme znali?

Šla jsem k výtahu, který se hned rozjel. Klesal a klesal a klesal.  Jel šílenou rychlostí přímo až do pekla. Před výtahem někdo stál. Byl to asi stodevadesát centimetrů vysoký muž. Měl černé vlasy a krvelačně červené oči. Byl oblečený do černě kožené bundy, černého trička, které bylo pod rozepnutou bundou, k tomu měl ještě černé džíny. Byl to sám Satan.  Poznala jsem ho hned, i když nevypadal, jak si ho lidé představují. Jako monstrum s rohy, ocasem a jedním kopytem. On byl sice monstrum, ale nádherné monstrum. Už mě očekával. Usmíval se a tleskal mi.

Byla jsi mi věrná jako člověk, a dokonce i když jsi byla tam nahoře,‘‘ odfrknul si. Za to budeš odměněna,‘‘ usmíval se přímo ďábelským smíchem.

 

Po 10 letech:


Satan seděl na svém trůnu a já na jeho klíně.

Miluješ mě?‘‘ zeptala jsem se ho.

Láska je k ničemu. A navíc víš, že jsem bezcitný. Snad ses nám nezamilovala?‘‘

Já?‘‘ Tomu jsme se museli oba zasmát. Z těch deset let jsem se stala přesně jako on absolutně bezcitnou. Bylo to nejkrásnějších deset let mé existence. Všichni mě museli na slovo poslouchat. Tím všichni myslím lidi, kteří po smrti putovali sem, do pekla, a doslova tu prožívali něco, o čem se jim v životě ani nesnilo.

Byla jsem tu něco jako jejich královna. Měla jsem tu všechno. A takhle tu strávím zbytek svojí věčnosti.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Angel or Devil?:

7. Anny
11.10.2011 [11:36]

Prosím, najdi si v odkazech zkušenosti lidí, kteří v nebi a pekle skutečně byli a uděláš všechno pro to, abys do pekla nemusela ani na vteřinu. Dokud máš tělo, můžeš se vědomě rozhodnout a přijmout Ježíšovu lásku a odpuštění hříchů, protože Jeho krev tekla i za tebe. Po smrti je už jen věčnost - to je čas bez konce a už není úniku. Ježíš je vzkříšený - je živý a je blízko tebe (i když Ho nemůžeš vidět fyzickýma očima). Proto si můžeš vyžádat, aby ti ukázal realitu takovou, jaká skutečně je - dokud je čas. Můžeš začít číst Janovo evangelium a tak Mu dovolit, aby k tobě mluvil o své lásce, kterou tě miluje bez podmínek. Můžeš Ježíše dokonce pozvat do svého srdce a pokud to budeš myslet vážně, On promění tvůj život do skutečné lásky, pokoje, radosti, uzdravení těla, duše i ducha a dá ti vítězství do každé oblasti života - má na to moc - je Bůh.

6. hele
07.08.2011 [1:03]

existuje peklo a nebe, ale je to jiný než jsi vymyslela - jestli udržíš ruku hodinu ve vařící vodě tak ještě zdaleka nejsi v realitttě pekla - protože tam je člověk celej a je to mimo čas, takže věčně..................

5. SafiraDarkfire přispěvatel
25.05.2011 [8:25]

SafiraDarkfireHeh... Teda chytlavá povídka... A ten konec... No bomba. Líbilo se mi to. :) Možná proto, že Bohovi zrovna dvakrát nefandím...:D No ale k tvé povídce... Je dobrá, dala by se rozepsat na kapitolky, ale to je tvá věc, a hlavní je nápad. Bez nej to nejde že:D

4. Ditulle
12.04.2011 [10:55]

Promiň, ale tohle je jednodílná povídka tak pokračování asi nebude. Možná jestli zase někdy bude nálada, tak napíšu nějakou jednorázovku Emoticon

3. Tes
07.04.2011 [19:39]

Krásná povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A ten konec byl naprosto ůžasnej Emoticon Emoticon Emoticon sice kraťoučkej, ale moc pěkný. Prosím honem další Emoticon Emoticon

2. Skříteček2
07.04.2011 [18:24]

Povídka hezky napsaná a chytlavá, přesto se mi nelíbila. Asi tím koncem Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 07.04.2011 [12:28]

*Pro příště: Velikost perex obrázku je max. 100 px na výšku. Raději ho nahrávej do galerii a nastav vždy velikost 100 px, máš to tam předvolené. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!