OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Calvert - 3. kapitola

Calvert - 3. kapitolaĎalšie pokračovanie Calverta je na svete. 15+ pre výrazy a nevhodný obsah.

 

3. kapitola

 

Zábava bola fajn. Calvert s Terry tancovali, pili, spievali a zabávali sa. Teda až do chvíle, keď mu k nohám spadol na mol ožratý Max. Len tak tak mu neošabloval nové Levisky. Po tichej dohode ho odtehnili domov na ôsmu ulicu. Keď Maxa ukladal do postele a vyzúval mu topánky, snažil sa ignorovať Maxove fňukanie o nespravodlivosti osudu. Bol to v pohode chlapík a vedome sa nikdy nesťažoval, čo si Cael neskutočne cenil, no teraz ho celkom chápal. Maxova ex sa sťahuje do mesta vzdialeného dvesto kilákov a zo sebou berie aj Maxových chlapcov.

Calvert si materskej lásky moc neužil a tak tomu celkom nerozumel, ale neskôr keď sa na to spýtal Terry, ktorá mu to vysvetlila, pochopil.

XXX

Zatvoril za sebou dvere a vyzul si topánky. Keď vešal kľúče na háčik pri dverách, ucítil na pokožke pri uchu Terrin dych. Uškrnul sa a pomaly a zvodne ako šelma sa otočil na päte. Calvert položil ruky zozadu na jej chrbát a nežne nimi prechádzal od hora až dolu a späť. Ústami vyhľadal tie jej, ktoré priam vyzývali aby vstúpil jazykom dnu, zatiaľ čo Terry sa hrala s jeho vlasmi. Vkĺzol jej pod tričko a pomaly ho vyhŕňal hore. Len na chvíľu sa od nej odtiahol aby ho mohol dostať čo najďalej. Chytil ju za zadok, tak aby si mohla nohy obmotať okolo jeho pása, čo aj ihneď spravila. Prešiel k posteli a zľahka ju položil do nadýchaných perín. Bozkami si budoval cestičku od krku, cez kľúčnu kosť až dolu k pupku. Našiel v ňom akési zaľúbenie. Terry spokojne vydýchla. Zhodil zo seba košeľu. Po celom tele jej naskočila husia koža a vrnela ako mačiatko, čo Calvertovi vykúzlilo prihlúpli úsmev na tvári. Rukou zablúdil pod jej chrbát s nahmatal rozopínanie podprsenky no a predstavte si nie a nie ju rozopnúť. Naštvane zavrčal a Terry sa zahihňala. Ona sa mu smeje! Calvert zaťal zuby a pozrel sa jej do očí. Rýchlim pohybom siahol pod vankúš a vytiahol z tade jeden zo svojich obľúbených motýlikov. Terry mohla zreteľne vidieť ako sa mu diabolsky zaiskrilo v očiach. Zhíkla a čakala čo s tým nožom plánuje robiť. Uvoľnil čepeľ a zahákol ju medzi košíkmi tej diabolskej veci, čo ukrývala pre neho hotový poklad.

Terry ucítila chladný dotyk ocele medzi prsiami. Mierne zodvihla hlavu a zbadala ako Calvert prechádzal plochou stranou noža po jej hrudníku a rozrezal podprsenku.

„Ty! To bola moja ob...“ Jeho ruka druhá ruka zablúdila medzi jej stehná a mierne ich roztvorila. Terry to ani nedopovedala a prvý Calvertov prst zmizol hlboko v nej. Palcom krúžil okolo klitorisu a ona zmohla len na dýchanie pekne zhlboka.

Calvertovi sa to nezvyčajne páčilo. Mal v posteli príťažlivú ženu a nôž. Čo viac si priať?

„Povedz, Terry, chceš skúsiť niečo nové?“ Len prikývla. Presne poznal, že teraz by mu kývla na čokoľvek. Oči sa jej leskli zastreté túžbou. „Aj keď to bude bolieť?“ Zaváhala. Zjavne si v podvedomí zachovala nejaký ten pud sebazáchovy. Prsty nahradil jazykom. Lízal, sal a Terry sa topila. Súhlasne vykríkla.

Keď sa Cael spýtal druhýkrát, odpoveď bola kladná. Uškrnul sa. Páčilo sa mu mať ju vo svojej moci. Ruky jej priviazal nad hlavou o čelo postele. Rozopol si nohavice a tie sa mu zviezli na členky. Vzal nôž a rebrá pod ľavým prsníkom jej jemnými ťahmi vyrezal svoje meno. Nebolo to práve  malé. Ani to nevnímala, keď sa Calvert vsunul medzi jej nohy. Vyhodil si ich na svoje plecia a jazykom obkrúžil bradavku. Chuť jej kože sa zmiešala s jej krvou. Neuveriteľne opojný pocit. Prvý krát prirazil a už sa nezastavil. Bolo to akoby do seba presne pasovali. Spravila sa prvá a on ju ihneď nasledoval. Terry pocítila ako sa v jej vnútri rozlieha teplo. Zvalil sa na ňu a ona ho nežne bozkávala do vlasov. Prerezal hodvábnu šatku v ktorej mala uväznené ruky. Pevne ho objala a Calvert za chvíľu zaspal.

XXX

Zobudil sa na to, ako sa Terry chcela vyhrabať z postele. Pevne ju zovrel v náručí, čo najpevnejšie.

„Nepustím,“ vydýchol.

„Idem sa osprchovať.“ Spustil nohy dolu na podlahu a na to, že bol ešte rozospatý keď si ju prehodil cez plece, udržal rovnováhu na jednotku.

Cítila na rebrách štípanie, no ani nevedela od čoho to môže byť. Prešli cez dvere. Opatrne, Calvert si dával veľký pozor aby Terry nezranil. Vstúpil s ňou do sprchového kúta a pustil čo najstudenšiu vodu. Ona začala vrieskať a Cael sa len smial. Bol zvyknutý, no nechcel aby prechladla a tak nastavil teplú. Terry mu neprestajne búchala pästičkami do chrbta. Postavil ju na zem a pritisol ku chladnej stene.

„Chcelo by to ďalšie ranné číslo.“ Znelo to tak nemravne ako len dúfal.

„Ani náhodou! Teda nie žeby som nechcela, ale musím ísť za Monicou.“ Perami prechádzal po Terrynom krku, dal si záležať aby sa jeho chladný dych rozpínal po mokrej pokožke.

„Kto je Monica?“ Siahol do rohu pre sprchový šampón a palcom tej istej ruky ho otvoril. O chvíľu už prechádzal namydlenými rukami po jej bruchu a zo zaujatím praskal bublinky.

„Monica je moja sestra,“ prudko vydýchla. Calvert sa zarazil. Sestra? Ona má sestru? A ja sa o tom dozvedám až teraz? Do čerta!

„Takže sestra?“ Celkom ho to začalo zaujímať, možno bolo nakoniec dobré, že ju nezabil.

„E-he. Nevlastná moji rodičia ju adoptovali pred pätnástimi rokmi a som im za to veľmi vďačná. Je to najúžasnejšia baba na svete. Fakt! Musíš ju spoznať. Čo keby som sa s ňou dohodla, že zajtra pôjdeme všetci traja na obed? Hm?“ Z v jej hlase sa dalo na sto percent krájať všetko to nadšenie a Calvertovi sa z toho akurát tak krútila hlava.

„Bude mi cťou.“ Tak asi toľko k anonymite. Veľký sadistický magor prichádza a uvádza sa na svetlo sveta. Potlesk dámy a páni.

„Ďakujem!“ vypískla nadšene. Calverta však prešla všetká chuť na akúkoľvek fyzickú aktivitu a tak sa po krátkom vyhováraní odporúčal do postele.

Ako je možné, že tak ľahko podľahol? Je to len ženská! Áno prekliate zlatá ženská, ktorá mu otravuje život. Nie je možné aby sa na ňu za tak krátky čas takto naviazal. Mal by si začať udržiavať odstup.

Len podvedome vnímal ako sa Terry obliekala v izbe pri skrini. Vlastne bol úplne mimo, prebral sa až keď sa zabuchli dvere na byte. Keďže naňho nehúkala asi si nevšimla jeho večerný úlet. Aj tak dobre. Na krik nemal náladu, ešte si ho užije. Pohľad mu zablúdil na hodiny na budíku. Bolo štvrť na jedenásť. Najvyšší čas na obhliadku okolia.

XXX

Boli časy, keď Calvert riešil všetko vychádzkou alebo behom. Niekedy sa len tak potuloval po okolí a inokedy zase bežal do vtedy kým ho svaly na nohách nepálili a nechveli sa vyčerpaním až miestami cestou domov vypovedali službu.

Teraz sa však len tak motal. Hlava sklonená, nohy sa ledva odliepali od zeme. Ruky vo vreckách,  na očiach slnečné okuliare. Bárs kto by povedal, že nevníma absolútne nič, no mýlil by sa. Calvert vnímal všetko. Uši nastražené ako šelma, ktorá vyčkáva na korisť alebo čaká útok skadekoľvek.

Ani on sám nevedel povedať ako dlho sa už takto bezcieľne prechádzal. Jedno však vedel, slnko už bolo za horami. Chodník osvetľovali pouličné lampy. Svetlo sa odrážalo v mlákach na asfalte. Niekedy okolo obeda pršalo. Vlastne to bolo len chvíľu potom čo si Clavert stihol vypočuť ďalšiu nudnú prednášku od tej stareny od naproti a takmer vletel pod auto, keď sa náhlil kúpiť si cigarety. Fajčenie bol ďalší odporný zlozvyk, avšak tohto sa zbavil už pre pár rokmi. Teraz si zapálil len keď bo vážne nervózny. A dnes teda bol a poriadne. Jeho mozog stále okupovali myšlienky na to kde sa stala chyba. Mal predsa dokonalý život. Nič mu nechýbalo, tak prečo sa k nemu nevrátiť? Možno by stačilo Terry proste vyhodiť, nemusel by ju hneď odstrániť na trvalo, nie? Nič nevie a pevne dúfal, že by mu dala pokoj, tak v čom je problém? Ale dokázal by to on? To už je iná otázka.

Prešiel uličkou ktorá bola plná dealerov a kuriev. Jedno z druhým šlo ako ruka v ruke. Kurvy najčastejšie platili tak ako značilo ich povolanie a dealeri nenamietali. Calvert nevedel ani o jednej čo by na niečom nešlapala a to teraz nemyslí chodník.

Aj on to niekedy skúšal. Ako povyrazenie to berie, ale fičať na tom? To ho prešlo už dávno. Pamätal si mesiac, kedy nebol ani deň čistý. Našťastie vtedy stretol Jeffa. Keď nad tým teraz uvažoval, vlastne to bolo celkom vtipné. Jeff sa vtedy hral na riadneho samaritána a spasiteľa. Pomáhal deckám na ulici. Našiel ho ležať totálne sťatého medzi smetiakmi. Keď potom Calvert počúval jeho rozprávanie úplne sa tam videl. Medzi všetkými tými odpadkami a krysami. Jednu výhodu to však všetko malo. Toto všetko sa dialo chvíľu potom ako Cael začal pociťovať to hnusné nutkanie. Považoval to za dielo satana alebo také niečo ako mu matka vtĺkala do hlavy. A ten biely prášok zaberal. Aspoň si to namýšľal.

A teraz? Je za to všetko vďačný. Aj tamtie obdobia ho zocelili. Získal viac ako si myslel.

„Calvert? Cael! Mohol by si na chvíľu kamoš?“ Len len, že to počul. Bolo to len akési slabé sípavé volanie spoza kontajnera.

Vrátil sa a nakukol zaň, no radšej by to čo tam zbadal ani nevidel. Skrčený do  klbka, celý od krvi a domlátený tam ležal Max.

„No kurva!“ zaklial.

„Ser na to. Odnesieš ma domov? Ešte kým mám silu dýchať.“ Zohol sa k nemu. Nebál sa o to, že by mal prepichnuté pľúca. To by takto ľahko nerozprával. Ale čo keď má odtrhnutú slezinu alebo niečo také?

„Radšej do nemocnice Maxíku nie?“ navrhol.

„Domov. Chcem ísť domov. Na účty v nemocnici momentálne nemám.“ No tak tým by sa to vysvetľovalo.

„Komu zase dlžíš?“ Snažil sa ho aspoň trochu zabaviť, zatiaľ čo ho zdvíhal zo zeme. Jedno však oceňoval. Max nefňukal ako malé decko a hrdinsky zatínal zuby.

„Konrádovi,“ sykol. Pery bolesťou skrivené.

„Koľko?“ Neodpovedal. „Tak koľko?“

„Ešte tri tisícky. Jeho kôň sa zranil a všetky peniaze sú v riti. Chápeš? Dve som mu dnes vrátil ale ten parchant chcel aspoň tri.“ Biznis je biznis a Max sa pochyboval na veľmi tenkom ľade, keď obchodoval s Konrádom.

„Boli v tvojom byte?“ Prikývol. To znamená, že to tam má úplne rozbombardované.

„Ostaneš u mňa. Mám voľnú izbu,“ rozhodol. Zbohom súkromie!

XXX

V kúpeľni mu vydezinfikoval a zašil rany. Chvalabohu, že v tom má takú prax. S natrhnutým uchom bol trochu problém ale aj to nakoniec zvládol. Horšie to bolo s možnými vnútornými poraneniami.

„Rentgen v skrini je pokazený, takže máš smolu.“

„Díky Cael, mal by si byť krajčírka,“ zasmial sa Max.

„Aspoň, že tebe je do smiechu. Bohatstvo, Max! Čo si si myslel? Obchodovať s Konrádom. Si normálny? Ako keby si nevedel, že mu stačí aj zmena počasia aby z teba niečo vymlátil.“ Potreboval si udrieť. Vážne potreboval niekomu ublížiť. Kypelo to v ňom.

„Bolo to veľmi lákavé... a nezodpovedné. Ja to viem Cael! Viem to. Vrátim mu to čo mám a končím s ním.“ Sklopil hlavu.

„Ale zriadili ťa pekne. To sa musí nechať.“ Znalecké oko sa nezaprie. No čo už.

 


Niečo hentaké som písala prvýkrát v živote, takže to berte z rezervou, prosím. :) Tak, čo na to celkovo vravíte? Btw. ďakujem za komentáre. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Calvert - 3. kapitola:

2. Gaul přispěvatel
14.08.2011 [19:39]

GaulHeh, veď ona si ešte spomenie, neboj. Emoticon To bude ešte cirkus. Emoticon
Njn, veď on si to nejako vynahradí. Emoticon
Ďakujem :)

1. MirrorGirl454 přispěvatel
13.08.2011 [19:01]

MirrorGirl454No páni, Terry sa teda vážne nezdá! Ani omylom a že asi ani nespomenula, čo s ňou robil Calvert minulú noc... Emoticon Emoticon
A to že má sestru, to bolo obrovské prekvapenie, ale som rada, že to skrížilo Calvertove plány, pretože Terry by mi bolo ľúto. Emoticon
Skvelá kapitola a teším sa na ďalšiu. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!