OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction » My Muse



My MuseDoodlebug je vcelku raritní postava Batmanovského univerza - objevil se jen v pěti svazcích. Avšak na jeho osobě je něco zajímavého. Jak se ale z úspěšného street-artového umělce stal šílený kriminálník? On sám tvrdí, že to bylo v tu chvíli, kdy dal umění přednost před životem. Jakýmkoli životem... Tvým. Mým. Nebo dokonce svým vlastním.

Byla krásná... Věděl jsem, že je to ta pravá...
Její tělo už jen bez užitku leží na stole. Z vyrytých symbolů vytéká krev do připravených misek. Beru jednu z nich do rukou a namáčím prsty v krvi. Potom začínám malovat na stěnu. Nejdříve jen jednoduché symboly, stejně jako předtím nožem na její tělo. Později všechno začíná dávat smysl, všechno získává hloubku. Mé dílo.

Nejsem šílený... Jen následuji svou múzu. Přesně tam, kam mě vede. Po hlavě z útesu - to je její cesta. Věřím jí, dostala mě do nejlepších galerií a pokud na to dojde, dostane mě i z vězeňské cely.

 


Pod čarou:

Chtěla bych tuhle povídku věnovat Yoko Scarlet, protože to byla ona, kdo vytáhl tohohle Arkhamského zvrhlíka na světlo, které mu právem náleží... Protože Arkham není jen Joker, ale i ti ostatní...

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My Muse:

3. martinexa přispěvatel
13.04.2013 [10:05]

martinexaTohle bylo dokonalé. Sice nejsem velkou milovnicí Batmana, ale bylo to napsané hezky a zaujalo mě to. Mělo to atmosféru. Emoticon

2. SaDiablo přispěvatel
13.04.2013 [2:01]

SaDiabloJá bych toho chtěla napsat tolik, ale nějak se mi nejde vyjádřit. Je mi strašně sympatický tvůj styl psaní, to si pamatuju už z dřívějška, a tenhle drabble měl takový správný nádech NĚČEHO. Moje Batmanovská zkušenost sice nesahá za počiny Christophera Nolana, takže jsem na tom mizerně a nevím, co je kdo zač, ale moc mi to nevadí, mělo to takovou správnou krimi atmosféru. Emoticon Užila jsem si to.

1. YokoScarlet přispěvatel
29.11.2012 [22:33]

YokoScarletMoje nejmilovanější Shire,
v prvé řadě bych Ti chtěla poděkovat za milé věnování, i když si myslím, že si to nezasloužím Emoticon . Přece jen mi Doodlebug padl do oka jen díky tomu, že si jej zveřejnila v jedné ze svých povídek (jinak bych ho ani neznala Emoticon ) a já se do něj naprosto zbláznila - tmavá pleť, umělec a ještě zvrhlý. Co víc si můžu přát? Emoticon Je zkrátka dokonalý a to světlo si zaslouží Emoticon (stejně tak i ostatní Emoticon )
A teď k Tvému drabblu - je naprosto dokonalý a kouzelný! Dokonce až tak, že mi vykouzlil úsměv na tváři. Představa zvrhlého umělce, jenž tvoří své dílo, je naprosto hypnotizující, a to jak jsi to popsala z toho tvoří umělecké dílo, stejné hloubky jako obrazy Doodlebuga Emoticon .
Pokud by se mě někdo zeptal, co se mi na tom drabble líbí a zvláště na NĚM (vždyť kvůli svému obrazu zabil) řekla bych jediné: Oba dva pronásledují svoji múzu, přesně tam, kam je vede - po hlavě z útesu i do nebeských výšin - je jedno, kam jde, oni jdou za ní a věří ji. (Omlouvám se za použití Tvých slov z drabblu, ale právě tato část na mě působí přesně jako myšlenky a řeči lorda Henryho z Obrazu Doriana Graye - hypnotizují mě a já se jimi nechávám pohlcovat)
Ty i Doodlebug si zasloužíte obdiv - nejen ten můj, ale všech ostatních Emoticon Emoticon Emoticon
Yoko Scarlet

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!