OurStories.cz ~ naše povídky - O webu » Merry Christmas - soutěž - hodnocení Rajce1



Merry Christmas - soutěž  - hodnocení Rajce1Hodnocení porotce Rajce1


AgataEritra - Jak najít lásku k Vánocům…

6/10 – To se mi opravdu líbilo. No, líbilo… ale mohlo tam být trochu víc rozvedeno, jak dlouho hrdinu hrdinka provokovala smskama, trochu víc rozpitvat, jak ji poznal… Prostě to víc rozvést, nebudu se opakovat (i když to dělám). Líbilo se mi, jakou malou, ale důležitou klíčovou roli sehráli mladší sourozenci. Tak přece jenom jsou k něčemu dobří.


SafiraDarkfire - Andělský duch Vánoc

4/10 – Bylo v tom hodně chyb… No, a taky mi to přišlo hned na začátku trochu zkreslené… A jenom taková drobnost – jestliže je to psáno z pohledu anděla, tak by mělo být „Otec“ s velkým O, protože je to Bůh, Hospodin, Stvořitel, Jahve… prostě někdo konkrétní, ne jenom nějaká neurčitá osoba. Nehledě na víru a vyznání… A potom… Místy to bylo na můj vkus až moc povznesené. Nebo ne povznesené, ale… nevím, jak to jinak říct.


Princess Caroline - Najkrašie Vánoce

8/10 – Gramatiku zas nemůžu posoudit, ale dost se mi to líbilo. Už jenom proto, že to výjimečně nebylo o malých dětech (nebo jinak, nejenom o malých dětech), ale i o té dospělé osobě, o tom, že si nemusíme přát jenom hmotné statky… No, moc to prožívám. Ale jinak zasazené do nezvyklého (v dobrém slova smyslu) prostředí války, vojáka z povolání, jeho rodiny… Vážně moc pěkné.


Ywyk - Nejkrásnější Vánoce

5/10 – Ano, bylo tam řečeno, že je hrdince devatenáct, ale někdy to vypadalo, jakoby byla mladší, jakoby pořád musela poslouchat rodiče a tak… A taky to bylo na můj vkus málo rozvedené a některé věci se mi tam moc nehodily. Třeba mi tam neseděl ten mrtvý bratr. Bylo tam jenom řečeno, že kvůli tomu nesnáší Vánoce… A ten konec mi přišel takový moc useknutý...


Lily - Vánoční pohádka (bez názvu)

6/10 - Pěkný nápad, pěkně zpracované, ale… No, přišlo mně, že to ukončila ne zrovna nejideálněji, protože máme psané u pohádky, že má mít happy end. A ono to furt vypadalo, že něco bude se Siriem a ono nic. Vrátila ji zpátky do reality. I když to předestírala, neberu to jako nejlepší možný happyend. No a potom… tam byly chyby v přímé řeči. Sice ne moc, ale když za přímou větou dopíše ještě doplňkovou větu, tak musí přímou řeč ukončit otazníkem, vykřičníkem, čárkou nebo třemi tečkami a pak je tam malé písmeno. Ale autorka je ukončovala tečkou a za ně dávala malé písmeno. Potom tam měla ještě chyby v malých/velkých písmenech - Vánoce jsou s velkým atd. A to je asi všecko.


Kassiel - Zlobivé děti nedostávají dárky

7/10 – Tam bylo víc těch překlepů a chyb…  No, a asi bych to taky zařadila jinam, do jiné kategorie, protože bych řekla, že je to trošku víc přibarvené. No, ale to je jenom můj osobní dojem, jestli se pletu, tak se moc omlouvám. Možná, že to je v této kategorii, protože sadend, to nevím, musím, se přiznat, jenom jsem je proletěla očima (ty kategorie). Ale jinak se mně to líbilo. Začátek byl fajn, prostředek… no, tam jsem se trochu víc ztratila a konec akční. Pěkné.


Bobik - Vianoční zázrak

9/10 - Jako gramatiku nemůžu posoudit, ale je to moc pěkně sepsané. Akorát bych to možná nezařadila do kategorie "vánoční pohádka." Prostě tam nebyly žádné nadpřirozené postavy atd. atd., tak bych to zařadila jinam. Ale jinak asi všecko, co bych vytkla, protože, jak už jsem psala, nemůžu gramatiku posoudit, od toho tu máme zasvěcenější.

 

Rajce1



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Merry Christmas - soutěž - hodnocení Rajce1:

1. Kassiel přispěvatel
03.01.2011 [19:19]

KassielDěkuji za tak pozitivní hodnocení- i když mě osobně se povídka vůbec nelíbí... Přiznám se, že jsem to psala narychlo... prostě jsem už taková- na všechno mám moc času.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!