OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Walking In The Air



Walking In The AirKrátká songfic povídka, ve které jsem se zaměřila na cestu Předsunuté hlídky a Harryho do ústředí Fénixova řádu. Celá povídka je z pohledu Tonksové.
Doufám, že se bude líbit.

Vyšla jsem ven s ostatními členy řádu, kteří byli vyzvednout Harryho Pottera. Ohlédla jsem se na ten až příliš uklizený a vycíděný dům. Na dokonale upraveném trávníku, který nám posloužil jako zástěrka k vylákání Dursleyových, ležel Harryho velký školní kufr a prázdná ptačí klec. Chopila jsem se kufru i klece a přitáhla je blíž ke své Kometě 260. Jala jsem se rozepínat a rozvazovat už značně rozpraskané kožené řemínky. Nešlo to zrovna jednoduše, protože od doby, kdy jsem je použila naposledy, uplynulo už dost času. Když jsem bojovala s jedním opravdu zamotaným uzlem, Pošuk začal Harrymu vysvětlovat, jak poletíme.

Nemohla jsem si odpustit kousavou poznámku, když mu Pošuk dával instrukce, co má dělat, kdyby nás všechny zabili. No jo, starý optimista Pošuk...

Konečně se mi podařilo přivázat kufr i klec ke svému koštěti, když se ozval Remus.

„Nasedat, to je první signál!"

Všichni nasedli na košťata a čekali na druhý signál. Měla jsem letět před Harrym, takže nebudu mít moc dobrý rozhled na ty, co letí za mnou, ale to snad nebude problém.

„Druhý signál, letíme!" vykřikl Remus a já se odrazila od toho pečlivě zastřiženého trávníku.

Harryho kufr sebou trochu zaškubal. Předklonila jsem se, abych srovnala rovnováhu. Letěli jsme stále výš a výš.

Po chvíli na nás Moody zakřičel: „Doleva, doleva, dívá se sem mudla!"

Ostře jsem strhla koště do leva a kufr se znovu začal zmítat.
„Musíme ještě výš... Zvedněte to ještě o čtvrt míle!"

 

We're walking in the air
We're floating in the moonlit sky
The people far below are sleeping as we fly

 

Letěli jsme měsícem zalitou oblohou. Mudlové ani netuší, jak úžasný je to pocit.

 

I'm holding very tight
I'm riding in the midnight blue
I'm finding I can fly so high above with you

 

Chytila jsem pevněji násadu své Komety, protože mi v té výšce začaly mrznout prsty. Půlnoční modř nás stále provázela a já se konečně odvážila podívat za sebe. Nad Kulovým bleskem se krčila rozmazaná silueta, skrz kterou jsem viděla Pošuka. Potom jsem shlédla dolů. A to jsem se tak snažila nedívat se na něj.

Ucítila jsem na zátylku Pošukův pohled a rychle odvrátila oči od Remuse. Naštvaně jsem si odfrkla, Moody mi snad vidí až do žaludku. Ještě že nečte myšlenky.

 

Far across the world
The villages go by like trees
The rivers and the hills
The forests and the streams

 

Znovu jsem zabloudila pohledem dolů. Města a vesnice jsme jen matně poznali ve světelných bodech. Na chvíli se přede mnou zaleskla holá hlava Kingsleyho Pastorka, ale rychle zase zmizela. V pleskání hábitů a vrzání řemenů s kufrem se pomalu ztrácely všechny ostatní zvuky.

 

Children gaze open mouth
Taken by surprise
Nobody down below believes their eyes

 

Matně jsem zaslechla Pošuka, jak velí, abychom se vyhnuli městu a vlétli do mraku. Křikla jsem na něj, že do mraku letět nehodlám, protože mi prsty pomalu přimrzaly k násadě Komety. Znovu se přede mnou někdo mihl - myslím, že to byla Emmelina Vanceová.

 

We're surfing in the air
We're swimming in the frozen sky
We're drifting over icy
Mountains floating by

 

Mrznoucím vzduchem jsme letěli přes hory, jelikož se chtěl Pošuk vyhnout dálnici.

Levou rukou jsem pustila koště, abych si mohla rozhýbat mrazem zkřehlé prsty.

Když jsem se znovu držela oběma rukama, zrak se mi stočil k Remusovi. Nevím proč, ale byla jsem z něj nervózní. Zdálo se, že zachytil můj pohled a oplatil mi úsměvem. Cítila jsem, jak mi mrznoucí tváře rudnou ještě víc, a tak jsem rychle odvrátila hlavu.

 

Suddenly swooping low on an ocean deep
Arousing of a mighty monster from its sleep

 

Z Moodyho vypadl další dokonalý nápad. Prý máme udělat zpětnou smyčku. Naštvaně jsem na něj zakřičela, že je pošuk a blázen, jelikož jsme všichni přimrzlí ke košťatům a nemáme chuť ještě týden někde kroužit, protože jsme už prakticky na místě.

 

We're walking in the air
We're floating in the midnight sky
And everyone who sees us greets us as we fly

 

Čas jít k zemi, drž se Tonksové, Harry!" zaslechla jsem Remusovy instrukce.

Ztuhlýma rukama jsem sklonila násadu z vodorovné polohy. Netrvalo dlouho a mezi světelnými body jsme poznali čtverec neudržovaného trávníku na Grimauldově náměstí.

„Jsme tady," poznamenala jsem, když se mi boty zabořily do trávníku.

Slyšela jsem žuchnutí a zašustění trávy a domyslela jsem si, že Harry se svalil z koštěte. Ztuhlými prsty jsem začala rozvazovat řemínky a rozepínat přezky, které poutaly těžký kufr a klec k mému koštěti.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Walking In The Air:

4.
Smazat | Upravit | 15.09.2011 [15:55]

Náhodou, mě se to líbilo, Remus a Dora jsou moji miláčkové Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Tralala
26.07.2011 [2:12]

soulad hudby a textu nula bodu, rusive az se dalo rict desne otravne... tak tahle rozhodne ne

2. nesinka přispěvatel
25.07.2011 [15:17]

nesinkakrásná povídka!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Deiny přispěvatel
25.07.2011 [10:37]

DeinyKráása Emoticon Emoticon No joo, Tonksová se nám zakoukávala do Lupina. Emoticon Oni jsou tak dokonalý! Emoticon Krásná jednorázovka!! Emoticon Emoticon Doufám, že sem přidáš někdy (co nejdřív!) tu kapitolovou povídku! Emoticon Emoticon Moc se na ni těším!! Emoticon A tahle jednorázova byla ♥BOŽÍ♥ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!