OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Taká malá zmena



Taká malá zmenaTúto poviedku som našla zahrabanú v mojom počítači. Je to fanfiction na Harryho Pottera. Hermiona si nezobrala Rona, ako to je v knihe, ale niekoho iného. Otázka znie koho?

Sedela som na gauči, na mojom objemnom bruchu som mala položený popkorn a vedľa seba som mala položenú škatuľu s džúsom. V telke som mala pustenú siedmu sériu Kostí. Zobrala som škatuľu od džúsu a odšraubovala som vrchnák. Napila som sa. Z chodby som začula buchot. Počula som ako niekto položil kľúče na komodu v chodbe. Potom kroky do kuchyne a z kuchyne do obývačky. O chvíľu sa vo dverách zjavil môj snúbenec. Nabrala som si za hrsť pukancov a znova som venovala pozornosť Kostiam.

„To je neférové, ona môže pracovať šesť týždňov pred pôrodom a ja nie,“ šomrala som si popod fúzy. Pri uchu sa mi ozvalo tiché zachechtanie. Potom som dostala pusu na líce.

„Idem sa okúpať.“ Ani nečakal na moju odpoveď. Vyšiel po schodoch a potom so už len počula púšťanie sprchy. Opatrne som sa zdvihla z gauča a pobrala som sa ku schodom. Vyliezť po tých schodoch bolo ako vyliezť na Mont Everest. Niežeby som to niekedy skúšala. Pomalým krokom som prešla ku dverám do kúpelne.

Vošla som dnu a pozrela som sa k vani. Tam už sedel nahý Draco. Vyzliekla som sa a vteperila som sa do našej obrovskej vane. Chrbtom som sa oprela o jeho hruď. On mi svoje obrovské, ale za to jemné, ruky položil na bruško. Jeho pery som pocítila na krku. Hladkal mi bruško a pritom mi bozkával krk.

„Maličká dnes poslúchala?“ Jeho chrapľavý hlas mi zaznel pri uchu. Trošku som sa zamračila a položila som si ruky na tie Dracove.

„Áno. Maličká dnes poslúchala.“

„A mamička tiež?“

„Aj mamička. Ale mamičke sa nechce byť doma. Mamička chce ešte pracovať,“ zamrnčala som. Draco sa zasmial.

„Takže mamičke sa nepáči to, že je doma. A mamička sa nudí. Čo by sme s tým mohli urobiť. Môžeš isť pomôcť Ginny,“ rozmýšľal nahlas. Nechápala som, ako sa z neho a Harryho mohli stať takí dobrí kamaráti. A to sa ešte pred tromi rokmi nenávideli.

Lenže potom mu Draco pomohol, keď ho priviedli do sídla Mayfloyovcov. A bolo. No ale najskôr musela prísť bitka o Rokfort. Tam ju Draco zachránil pred istou smrťou. Po bitke, keď som ako auror hľadala Smrťožrútov, ktorým sa podarilo uniknúť, mi zachránil život druhýkrát. Vtedy sme sa nachádzali uprostred lesa. A napadol ma vlkolak. On ma zachránil pred životom vlkolaka a to mu nezabudnem. Vtedy sa o mňa staral dva dni, pokým som sa prebrala z bezvedomia. A potom to už išlo. Nebol taký, ako som si myslela. Bolo iný, skoro vôbec mi nedovolil vstať z postele, pokým som mu nepohrozila, tým že ho premením na žabu.

„Draco?“

„Hmm?“

„A nemohla by som isť s tebou do Rokfortu? Aspoň by som sa nenudila.“

„Je tam Weasley.“ Vedela som, že on Ronalda nemá veľmi v láske. Ja som sa s Ronom nevidela a nerozprávala od vtedy, čo som mu povedala, že si ho nevezmem. Vtedy sme sa dosť pohádali a nezostalo by len pri hádke. Keby Draco nezasiahol.

„No a čo. Čo je jeho do môjho života. A je tam aj Harry a toho som nevidela už mesiac. Rovnako ako Nevila a Lunu.“ Vedela som, že som ho presvedčila. Za tie roky, čo sme spolu, som zistila, čo na neho platí.

„Prosím.“

Vedela som, že týmto ho presvedčím.

„Tak dobre,“ povzdychol si.

„Ďakujem,“ zvýskla som. Otočila som hlavu a dala som mu jemnú pusu na bradu. Jeho smiech sa rozniesol celou kúpeľňou.

***

Do Rokfortu sme sa museli dopraviť Rokfortským Expresom, pretože ja som sa nemohla premiestňovať. Byť znova na hrade bolo ako znova začať chodiť do školy.

„Harry,“ zakričala som. Menovaný sa otočil a uškrnul.

„Draco hovoril, že si ho presvedčila, aby ťa zobral so sebou.“

Prišiel k nám a objal ma.

„Nejako si pribrala, nie?“

„Harry!“ skríkla som. A Draco mu dal jednu po hlave.

„Neurážaj moju snúbenicu, Potter. Inak uvidíš!“ Rozosmiala som sa.

***

„Hermiona?“

Ronaldov hlas sa mi ozval za chrbtom. Svedomito som ho ignorovala a mierila som si to do Veľkej siene.

„Hermiona. Počkaj, chcem sa s tebou porozprávať.“ Otočila som sa. Ronald zastal a civel na mňa.

„Chcel si sa porozprávať. Ak sa nemýlim. Ak nemáš čo povedať a ideš tu len tak civieť, tak odchádzam.“ Chcela som sa otočiť, ale Ron ma znova zastavil.

„Ty... Ty si... tehotná?“

„Nie, Ron, len som zjedla celú dyňu a teraz ju mám v bruchu.“

Za mojim chrbtom sa ozval dvojitý smiech. Harry a Draco. Ako inak. Otočila som sa a Dracovi som dala poriadneho francuzáka. Draco ma objal okolo pásu a ja som mu ruky omotala okolo krku. Popri nás prechádzal James, Harryho syn, zdvihol oba palce nahor a nahodil typický potterovský úškľabok.

„Potrebuješ niečo konkrétne, Ron? Lebo ak nie, ja a moja dcéra sa ideme najesť.“ Otočila som sa na päte a znova som si to namierila do Veľkej siene.

„Počkaj. Mia, kedy si my chcela povedať, že budeme mať dcérku?“ Draco utekal za mnou.

„Až by napršalo a uschlo,“ zasmiala som sa. Vošla som do Veľkej siene a pri učiteľskom stole som zaujala miesto vedľa Hagrida. Draco si sadol ku mne a dal mi pusu. Profesorka McGonagallová si odkašľala a my sme sa so smiechom od seba odtiahli. Pozrela som sa na Ronalda. Išlo ho rozdrapiť od hnevu. Venovala som mu jeden opovržlivý pohľad a začala sa venovať jedlu.

Mám úžasný život a to po boku Draca Malfoya.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Taká malá zmena:

6. Ronnie přispěvatel
05.12.2012 [18:07]

RonnieHezké, velmi hezké... chtělo by to pokračování. Takhle se mi to zdá... nedokončené. Snad se do budoucna dočkáme.
Ode mě máš palec nahoru... Emoticon

5. mima33 admin
05.12.2012 [16:55]

mima33Zaujímavé Emoticon zatiaľ sa mi to páči a som zvedavá čo bude ďalej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Lucienne přispěvatel
05.12.2012 [15:33]

LucienneNie, Ron, len som zjedla celú dyňu a teraz ju mám v bruchu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon To mě zabilo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Úžasná povídka, co víc říct, prostě palec hore Emoticon Emoticon Emoticon

3. Ellie
05.12.2012 [15:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. TerezMalfoy přispěvatel
05.12.2012 [14:25]

TerezMalfoy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Leen
02.12.2012 [21:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!