OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Sedm hříchů - Prolog



Sedm hříchů - PrologTohle je moje nová "vícedílná" povídka. Je inspirována sedmi hlavními hříchy (pýcha, lakomství, závist, hněv, smilstvo, nestřídmost a lenost). Tohle je takový prolog o tom, jak to všechno začalo.
Tak snad se vám bude líbit. (Piště jestli mám pokračovat.)

Tiše seděli okolo černého kulatého stolu. Seděli a neuvědomovali si vážnost situace - tedy až na jednoho. Těžké karmínově rudé závěsy zabraňovaly paprskům, aby se byť jen na okamžik dostaly do této místnosti. Světlo bylo to poslední, co by si tito lidé přáli. Musela zde být tma, jen mihotající se plameny svíček měly tu čest ozařovat pány temnot.
Tiše seděli okolo černého kulatého stolu. Věděli, že jsou všichni stejně důležití. Že jeden bez druhého by nebyli tak dobří, tak schopní. Nikdo z nich v tomhle dobře postaveném strojku nebyl navíc. Všichni měli svou úlohu. Tu, kterou museli dodržovat.  Nikdo se nad nikoho nepovyšoval, avšak jen jeden z nich věděl, co se musí stát, aby znovu nastala jejich doba. Doba temna.
„Náš rod upadá,” promluvil tlumeným hlasem Lucifer. „Zaséváte málo neshod,” podíval se na Leviatana a Satana. „Především vy dva.”
Oba páni temnot se ošili. Věděli, že Lucifer má pravdu. Od dob, co se světem šíří ctnosti, láska a mír, šlo všechno k čertu. V jejich případě spíše k nebi. Znechuceně si při té představě odplivli, až všude kolem létaly jiskry. Kotle, které měli připravené pro své hříšníky, neúprosně zely prázdnotou.
Kdy naposledy byly plné? Snad tehdy, kdysi dávno, co byly ty dvě slavné války, které měly změnit chod světa. Byl to sám Lucifer, který našeptával těm mužům - vůdcům, aby chtěli víc a víc. Jenže se jim to nepovedlo.  Svět opět zachvátila spravedlnost. I když i o té se říká, že je slepá.
Mammon si jen nešťastně povzdechl. Dobře si pamatoval na to, jak kotle přetékaly a on si jen spokojeně mnul ruce. Kde jsou ty časy, kdy chtěl vidět, jak se víc a víc lidí smaží v ohni pekelném?
„Co uděláme?” zeptal se Belfegor. Už jen ze své podstaty se mu příčilo vymýšlet nějaké řešení. Podle jeho názoru to bylo nejlepší nechat na Luciferovi, koneckonců ten z nich byl nejctižádostivější.
Belzebub se nevzrušeně napil ze svého poháru vína a čekal, co kdo vymyslí.
„Já bych věděl,” smyslně přivřel oči Asmodeus a představil si nahé chvějící se dívčí tělo na svém těle. Nikdy nepopíral, že čím víc dívek svedl, tím víc se mu chtělo mít další. Tak proč s tím přestal?
„A dost!” vykřikl vzteky Lucifer. Jste líní, nic neděláte. Jen pijete a smilníte s těmi, kdo už dávno propadli vaší moci!”
„Ale to je naše podstata, můj milý příteli.” Podíval se na něj Belfegor.
„Není! Idioti!” Postavil se Lucifer rychlostí blesku a netrvalo ani okamžik a zíral do Belfegorovi tváře ze vzdálenosti pouhých pár centimetrů. „Vaší podstatou je,” smyslně zapředl, „lákat k nám nové duše, smilnit, našeptávat a pomáhat těm nevinným červům v jejich neřestech!” zařval mu do tváře a Belfegor se zavrtal ještě hlouběji do podušek na svém pozlaceném trůnu. Nikdo se neopovažoval ani dýchat.
Tichost místnosti náhle prořízl Satanův smích. „Tak takhle se mi líbíš můj bratříčku,” zasmál se pán hněvu. Lucifer po něm jen loupl naštvaným pohledem a dál pokračoval ve svém monologu, který byl pro všechny zlomový.
„Takže teď se seberete a všichni,” podíval se významně na každého z nich, „se vydáte do světa hledat a pokoušet nové smrtelníky. Je mi jedno, jak to uděláte, ale každý z vás mi do zítřejší půlnoci zajistí duši, alespoň jednoho z nich.”
Všichni se po sobě podívali. Nechtěli se trmácet někam na svět hledat nové a nové hříšníky. Věděli ale, že pokud to neudělají dokud je čas, už nikdy na tom nebudou tak dobře jako kdysi.
A tak se těchto sedm pánů temnot vydalo znovu na svět, aby opět získali moc, kterou dříve měli.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sedm hříchů - Prolog:

14. SwayCullen přispěvatel
06.08.2011 [23:32]

SwayCullenAndyAlice: 1) Ano uznávám mám tam překlep, kterého jsem si nevšimla. za to se omlouvám, mě samotnou iritují překlepy, chyby atd. takže to s radostí napravím - děkuji moc za upozornění:)
2) A to je i trochu vysvětlení pro SafiraDarkfire - Z biblického pohledu je asi Satan a Lucifer to stejné (tedy alespoň myslím no;)), ale moje povídka se jmenuje sedm hříchů - mám tím na mysli sedm smrtelných hříchů, takže to je trochu malililinko jinak... Asi bych to měla vysvětlit:) Takže: Já to beru podle démonologie Petera Binsfelda( http://cs.wikipedia.org/wiki/Sedm_hlavn%C3%ADch_h%C5%99%C3%ADch%C5%AF ) podle něj každý hřích má svého řekněme představitele a právě Satan a Lucifer jsou "patroni" každý jiného hříchu - Satan je démon hněvu a Lucifer je démon, kterého spojují s pýchou. Takže tady jde opravdu o dvě rozdílné postavy a ne jen jednu:) Kdybych to měla brát podle bible nebo něčeho tak budeš mít samozřejmě pravdu, ale tady asi došlo trochu k nepochopení a zaskřípalo to, takže vážně jde o dvě postavy - dva bratry...
Tralala: Tvůj soukromý humor musím říct, že chápu - věř mi:D Další kapitola, no jestli bude tak asi ne v nejbližších pár týdnech. Vůbec nemám čas...:( :D

Na závěr bych vám chtěla poděkovat za všechny komentáře, obsahující kritiku, poukázání na nesrovnalosti i pochvalu (teda alespoň myslím, že se tu jedna či dvě našly...:))

13.
Smazat | Upravit | 13.07.2011 [13:36]

Myslím, že dievčatá sa v širšom rozsahu vyjadrili aj za mňa. Emoticon

12. SafiraDarkfire přispěvatel
13.07.2011 [10:37]

SafiraDarkfireTralala: To neva, klidně říkej jenom Safi:D Jop samozřejmě, že tě chápu, a neoháním se biblí, pro mě si bibli vymysleli lidé a není pro mě důležitá, ale jsou prostě věci, které mají lidé vžité v sobě a bohužel to jsou ty hranice. :( Kdyby tady autorka třeba hned vysvětlila, že to je třeba bratr Satana nebo něco takového, tak neřeknu ani tuk a budu mlčet, protože já ve své povídce taky přeorganizovala dost věcí. Jde mi prostě jenom o princip. :D Je to detail no. Je fakt, že Tolkien své bestcelery psal celý život, mě upřímě trvá dlouho, než napíšu jednu kapitolku protože hodně nad nimi uvažuji, a snažím se, aby byly dobré a čtenáře nerušili nesrovnalosti. Nechci dokonalé dílka, protože je mi jasné, že já je nikdy dokonalé nenapíšu. A navíc, každý čtenář je vnímá jinak. Takže tak. Jasně, vím, že tady píšou většinou 13. leté děti, ale co už. Je to fuk. Jasně chápu, můj koment tě tak trošku vyvedl z míry, je to prostě detail, který mi vadí. Jsem už prostě taková a asi se nezlepším, ale nic to nemění na mém názoru, že základy by aspoň trochu znát autor měl.

11. Tralala přispěvatel
13.07.2011 [9:08]

TralalaSafiradark-a-tak-dale... Emoticon sry skutene nemam pamet na jmena ( 4 roky na stredni a porad sem nevedela jmena vsech spoluzaku... jesteze sem tak dobra v hadani Emoticon ) na druhou stranu si dokazu okamzite zapamatova kupu nepodstatnych informaci ( diky univerzu :D ) od "nepodstatnych" detailu v molekularni genetice az po vypocty rozpadu na urceni stari ruznych fosilii... ale to je mimo debatu :D

Ja te chapu... moc dobre te chapu, ale pro cerveneho trpaslika nemuzes porovnavat svatou f. bibli od Tolkiena s tym co se vyskytuje tady a to z nekolika duvodu po prve... pisou sem 10 lete deti , po druhe pisou sem 11 lete deti, po treti pisou sem 12 lete deti, po 4 pisou sem 13 lete deti, po 5 pisou sem 13 lete deti , po 386 pisou sem 13 lete deti Emoticon, a taky nas osvicenej psal sve vrcholni dila celej zivot, nevim sice jak ty a nebo zbytek osazenstva ale ja vsechno napisu za 5 minut nekdy i za min a mam vymalovano ( to ze jsem lina to prepisovat do pc a ne to jeste si prepnout klavesnici abych mohla pouzit tu satanskou tajnou techniku muceni - diakritiku Emoticon ani nemluvim), sice sem tu cetla nespocet povidek kt. byli bezchybne propracovane co se udaju tyce ale bohuzel chybelo jim srdce, vasen okamziku. Vis to mi pripomina kus stareho spanelska a ranni antiky i kdyz meli odlisnej nazor na dokonalost tak nejak sem si z oboji vzala to sve... nevim ale mozna vis ze v ranni antice se autori soch... obrazu... jinych diel pokousel o dokonalost... a jakmile ji vsak "dosahli" udelali ve svych dilech malou chybicku aby ze svych del skutecne udelali tu onu oslavovanou "dokonalost" taky to byl neco jako podpis a na druhou stranu stary spanelsky sochari zadelavali chybicky na svych sochach voskem kt. pak poprasovali kamenym prachem, socham bez vosku se rikalo sin cera = bez chyby = dokonale ale ironii je ze nejvacsi sochari na svych vrcholnych dilech vosk nepouzivali sve chyby ukazovali na obdiv hrde a nekdy je zvacsovali, sice uz nevim kt. sochar to presne rekl bych se musela juknout do poznamek, ale pri obhajobe jedne sve sochy kt. skutecne chtel udelat ultra dokonalou a noc pred predni na ni jeste pracoval aby ji vylepsil, a nad ranem kdyz uz mu krvaceli ruce a vicka oci ledva drzel vzhuru tak omylem uplne utnul leve prso sve kamene dame a kdyz uz propadal panice pri pohledu na kamene prso ve svych rukou... pohlednul na svou kamenou damu ozarenou orazovym svetlem vychazejiciho slunce a zasnul... citil se osvicenej. Sochu predal tak jak byla. Na svou obhajobu rekl... Chteli jste po me dokonalou zenu, nejkrasnejsi bohyni a zaroven ctihodnou matku. Dokonala hladka plet, hluboke oci,smyslna usta, zivotadarna prsa, uzkej driek a obla stehna... to vsechno ma... jenze vy ste chtel dokonalou a zadna zena neni bez chyby a tak ta dokonala ma svou jedinou chybu za levym prsem ( asi si kazdej domyslel ze to je srdicko) Pote odesel. Sochu nakonec preci jenom prodal a to dokonce za dvojnasobek. Od ty doby prestal pouzivat vosk a o par let pozdeji se nechal slyset ze skutecna dokonalost je v chybach. A ja si myslim ze meli pravdu ona skutecna Sin cera je v chybickach kt. te donuti se pozastavit a popremyslet proc tam sou. Zda sou skutecne jen cervenou hrubkou na bilem papire a nebo je to tajemnej inotaj zakerneho autora co by podpisem jeho del.

To je jedna stranka... dale tu rikas o nejakych hranicich fantasy , vim jak to myslis, ale na fantasy je prekrasne to ze sou bez hranic a jedinou pomyslnou hranici je nase predstavivost, ohanis se tu biblii a nebo norskymi prupovidkami jako kdyby to byli zakony kt. svazujou pera vsech autoru... jenze to nejsou fakta, jedinym faktem je ze tam je to napsane tak... ale to je vsechno, je to proste jen smer, idea jedneho nebo vic autoru

skus se nato juknout tak ze jedna strana rika ze lucifer je satan a ta druha rika ze sou to bratri, to mas asi to iste jako cela historie pribehu rika ze upir je krvezizniva potvurka kt. vegetuje v rakvice je alergicka na slunicko a umi se promenovat v letajici cicavce a ta druha (nova) ze sou to drsne disko koule trpici tezkym emo komplexem , dyt to muzes taky rict ze je to nesmysl a chudak Stocker se musi obrazet v hrobe Emoticon

Ten prolog byl moc kratkej a nerekl vse co chce ten pribeh rict... mozna se to v dalsi kapitolce vysvetli a mozna ne, ale clovek si musi pockat na konec aby mohl rict je to nesmyl, protoze ty porad nevis zda je to skutecne nesmysl. Soudit povidku muzes az kdyz ji znas od hlavy az po zadek a ne kdyz vidis jen oci... reknes si ma je nejake sikme... je to blabol, raadeji si vyskrabu oci nez se nato kouknout jako na celek.

A posledni mozna konecne pochopis jak to myslim saga od stefany Mayer ma tolik chyb ze by s nima mohla pohnojit zadradky v cele americe, jenze si cetla vsechno a ne jen pokazde tech 600 slov kde byli ty blaboly.

Uz me chapes? Emoticon


Ps: vim jak to myslis skutecne Emoticon ale doma temna skoncila ( sry neodputila sem si takze tu veticku ignoruj) ale kauza luifer neni blabol Emoticon
znas tohle = Nejvacsim trikem dabla bylo to ze nas presvedcil ze neexistuje?, co kdyz nemel jen jeden co kdyz jeho druhej trik je ze si myslime ze je jen jeden Emoticon

http://www.youtube.com/watch?v=1glNuQiE77E

Howg Tralala a po 52 hodinach jdu konecne spinkat Emoticon

10. SafiraDarkfire přispěvatel
13.07.2011 [0:13]

SafiraDarkfireTralala: Musím říct, že tvůj obsáhlý koment jsem přečetla celý a dost mě zaujal a uvědomila jsem si, že zřejmě můj koment jsem napsala dost nešikovně. Mě by svým způsobem bylo uplně jedno, že tam má tuhle chybu, jenom jsem tím chtěla říct, že například J.R.Tolkien nenapsal bestceler pán prstenů(uplně původni fantasy) jenom tak, že si to prostě vymyslel. Jde o to, že i on dodržuje určité hranice fantasy. Kdyby dokonale neznal norské nebo jaké(teď si doopravdy nejsem jistá) bohy, tak by nikdo jeho příběhům nevěřil. Někde jsem četla, že i fantasie má své hranice, nemůže tam člověk plácat nesmysly, protože čtenář to pozná a přestane to buď úplně číst, protože si řekne, ten spisovatel o tom vůbec nic neví, od něj nebudu nic číst. A až když člověk dá své fantasy někou hranici a ve čtenáři se to dokonale zakoření pak ji může porušit a musí vysvětlit proč, aby to čtenář pochopil, a došlo mu proč to tak musí být, celá zápletka je v tomhle, ale ne takovéhle chyby. O tohle mi jde. Ten nápad je podle mě dokonalý, sama píšu o démonech a tak dál, ale snažím se dodoržovat jistá pravidla, abych je potom mohla svým vlastním způsobem porušit a ve čtenáři vyvolat ty zprávné pocity ale až ve chvíli kdy je chci já, a ne kdy chce on. Návíc, ten nápad se mi prostě hodně líbí, a proto mě mrzí, že tam jsou takovéhle chybky. Protože bych si to ráda přečetla, ale ne, že musím něco přehlížet nebo překousávat. Tohle prostě neumím a ani umět nechci. Mám prostě své zásady a přes ně nejdu. Kniha (nebo i povídka) má člověka vzdělávat a přidávat mu různé znalosti, pocity atd. a ne ho rozčilovat špatným způsobem. Takhle jsem to myslela. Snad jsem to tentokrát napsala dobře a tak jak jsem to myslela. :D
Peace Safira Darkfire

9. Tralala přispěvatel
12.07.2011 [19:51]

TralalaSkvelej prolog , napad se mi libil, i kdyz to melo par chybicek... tak nejsem krestan... nemam predsudky ( soukromej humor, vim ze budu nepochopena :( ) Emoticon


Tesim se na dalsi kapitolu doufam ze to bude brzo

S pozdravem tva Tralala Emoticon

8. Tralala přispěvatel
12.07.2011 [19:33]

Tralalajeste sem necetla jen podoktnu k safif-nevim-jak-dal Emoticon i kdyz tyhle veci vadi i me tak po par usmevech a prezvykovani vlastniho jazyka si pripominam co vlastne znamena to pismenko F, tudiz bych se pak mela s klidnym srdcem smirit treba i s teorii ze andilci sou nejnebezpecnejsi skupina teroristu na svete, jen si to vem kolik tech archandelu vedlo poplasne spravy o konci sveta... a nebo kolik z nich nabadalo k ublizeni na zdravy Emoticon, je to proste fikce, svet autora a nemuzeme ho precet hanit zato jak ten jeho svet vypada a kdovi mozna satanek skutecne neni lucifer :D jinak receno nositel svetla = osvicenej , dyt tuhle pomluvu zapocala ta sama oraganizace kt. upalovalo lidi zato ze rikali ze zeme neni placata a nebo mucila, lovila a zabijela zeny jen proto ze sem tam zbirali kyticky, obcas udelali mast a krapec nekdy zachranili zivot, bych se ani nedivila ze znama veticka "za dobrotu na zebrotu" vznikla nekdy v tomhle case (vim kec) ale mozna je to jen predsudek neverit lidem kt. se zavazali celibatu pricem za zdmi jejich maleho sveta je jedinej stat kde je povolen sex od 9 let Emoticon a taky si treba uvedomit ze bible z nebe faxem skutecne neprisla, byla prece objednana pohanskym cisarom Konstantinom v roku 331 necekane nasho letopoctu z 9 ruznych biblii byla tedy nakonec plus minus vybrana verze jako znam ted a ta se jeste upravovala napriklad i fakt ze po odhlasovni na koncile a to podotykam tesnom odhlasovani ( o jeden hlas) se z proroka jezisa krista stal bozi syn a to z jedineho duvodu - politika a na ni byl konstanti skutecna hlavicka Emoticon konec historicke vsuvky :D a co sem tym vlastne chtela rict ze i to co se pise v biblii ackoliv je to cerne na bilem a je to skutecne nejvacsi bestceller na svete, tak i tahle povidka je prece jen dilem cloveka s jeho vlastni fantazii a do neho nikdo nestuchal ( asi proto ze tehdy moc takovy obsahlych pribehu plnych vzratu a nejmodernejsi techniky od umeleho oplodneni po vybuch atomovky , neveri, lasky, boje a utrpeni skutecne nebylo zadarmoa taky od uznani bozskosti nejake kecy byli protizakonne a dosti drahe - platilo se zivotem :D ) za jeho idei o nejkrasnejsim andelovi z kt. se stal zplozenec pekel coz je vtipne jelikoz jedinej jeho splozenec je prece buh = univerzum . Cili to ze satan je lucifer neni fakt , je to jen nejakej nazor kt. byl vytistenej buh vi kdy davno (tedy ne az tak davno :D bylo to v roce 1454 znama pod jmenem Gutenbergova Bible) a sepsana jak sem uz rikala v roce 331 na prikaz Konstantyna kt. byl pohanem do posledni sve chvile na smrtelne posteli kde se konecne nechal pokrstit
to by bylo asi vsechno k teme satan = lucifer lucifer ne satan :D

a jo taky je tu moznost ze i nekdo jinej se jmenuje marie nez ta "cundra" co se preci nechala "obtahnout" tym konickem

Howg Tralala Emoticon

7. AnneEyre přispěvatel
12.07.2011 [12:52]

AnneEyreA ještě k tomu je to v jednodílných FF... je to kapitolová. A na co je to vlastně FF?

6. SafiraDarkfire přispěvatel
10.07.2011 [0:31]

SafiraDarkfireMusím uznat, že prvně by sis asi měla ujasnit kdo je kdo a tak dál. Doopravdy Lucifer a Satan je jeden a ten samej, když chceš o něčem psát asi by sis prvně měla zjistit fakta a různé podrobnosti. Je to základ proto napsat něco fakt dobrého. Takže až to budeš mít nastudované, opravené a psát aspon trochu podle toho, co je dané dej mi vědět. Pak si to přečtu. Dřív ne, vadí mi tyhle nedostatky při čtení. A není to nic proti tobě, vadí mi to i u jiných a dokonce i u knih, které jsou vydané nakladatelstvími, vadími prostě, když někdo píše o něčem o čem absolutně nic neví... Promin. Ale jinak musím uznat, dobrý nápad ;o)

5. AndyAlice
09.07.2011 [20:20]

Přečetla jsem odstavec a upoutalo mě slovo Lucifer.
1. "promluvit Lucifer" To je co? Chyba? Jo, asi jo...
2. Lucifer JE TOTÉŽ co Satan... (Viz. například "teta Wiky"... Wikipedia)
Tenhle jediný odstavec a zařazení, to mě definitivně odradilo.

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!