OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Jak to bylo doopravdy



Jak to bylo doopravdyČást skutečného příběhu S. Snapea. Jaká asi byla?

Jak to bylo doopravdy

Stál jsem na malém kopečku nad Godrikovým Dolem. Byl velmi sychravý srpnový podvečer a já tu správně neměl být. Já měl být někde jinde. Měl jsem sedět za stolem ve svém kabinetě, jako každý den posledních několika let. Ale má zvědavost mi nedala a musel jsem to udělat. Stál jsem na místě, odkud je dobře vidět do celého údolí. Měl jsem přehled o všem, co se tam dole děje.
Byl jsem na jednom místě už pěknou chvíli a byl skoro promočený, když jsem zahlédl plášť, který jsem celou dobu vyhlížel. Černý plášť s kápí a dlouhý až na zem – plášť, který s sebou nenosí nic jiného než smrt. Šel pomalým krokem pod kápí a nevnímal své okolí. Šel, jako kdyby byl pánem všeho a nic jej nezajímalo. Došel až k domu na konci jedné uličky. Prošel brankou. Otevřel si dveře do domku. Nejprve bylo vidět zelený záblesk z přízemí. To jistě zabil toho zatraceného čistokrevného kreténa, který si ji vzal. Nyní jsem jen odhadoval, kde v domě asi může být. Po nějaké chvíli jsem uviděl zelený záblesk z horního patra. Srdce se ve mně zastavilo. V tu chvíli by se ve mně krve nedořezal. Pocítil jsem tak strašnou bolest v hrudníku v místě, kde je srdce. Cítil jsem se jako by mi do něj někdo vrazil nůž, zarazil jej do hloubky a ještě s ním otočil. Byl to pocit beznaděje a naprostého zoufalství.
Viděl jsem, jak kráčí pomalu k náměstí, kde v tuhle dobu nikdo nebyl. Otočil se na místě a zmizel. Sešel jsem pomalu z kopce a prošel několika postranními uličkami, než jsem se dostal na náměstí. Na chvíli jsem se zastavil a rozhlédl se tu. Musel jsem se ujistit, jestli tu někde není. Nechtěl jsem mít problémy z jeho strany. Opravdu tu nikde nebyl. Vydal jsem se cestou k jejich domku. Jak jsem se k němu blížil, tak mi nohy těžkly víc a víc.
Zastavil jsem se před brankou a už, už po ní sahal. Zastavil jsem se s rukou na klice. Zhluboka jsem se nadechl a vešel. Dveře od domku nechal otevřené. Vešel jsem do domku a zastavil se na malé chodbičce. Už ta chodbička vyzařovala její styl. Všude byly doplňky a maličkosti. Nadechl jsem se a ucítil její parfém, který značil, že ještě než přišel Voldemort, byla tady dole. Nejspíš si spokojeně hrála se synem a ten nevděčný vandrák na ni koukal a usmíval se. Nikdy jsem jej neměl rád a moje antipatie časem ještě sílily. Došel jsem ke schodišti, od kterého bylo vidět do obývacího pokoje, kde ležel on – James Potter. Ležel obličejem dolů a brýle měl nakřivo. Nad ním jsem jen zkřivil ústa a šel pomalu nahoru. Došel jsem na chodbu. Všechny dveře byly zavřené – až na jedny. Z nich jsem slyšel dětský pláč a z nich jako z jediných vycházel proud světla – příjemného, teplého světla. Nakoukl jsem dovnitř a naskytl se mi ten nejhorší pohled mého bídného života.
Na zemi ležela Lily. V postýlce brečel její syn, ale já jej skoro nevnímal. Při pohledu na její bezvládné tělo bez života jsem se sesul na zem hned ve dveřích. Tvář se mi zkřivila bolestí a hrudník se mi sevřel úzkostí. Z hrdla se mi draly vzlyky a z očí slzy. Nemohl jsem se skoro nadechnout, jak jsem měl hrudník stažený. Před očima se mi dělaly mžitky a téměř jsem necítil celé tělo, jak mě bolest téměř paralyzovala. Hodnou chvíli jsem seděl nehybně, pozoroval její bezvládné tělo a vzlykal. Cítil jsem jen, jak mi po tvářích tečou horké slzy.
Po nějaké chvíli jsem se vzpamatoval. Po čtyřech jsem došel k Lily a objal ji. Ležela mi nehybně v náručí a mě zachvátil druhý nával slz a vzlyků. Držel jsem Lily v náručí a kolébal se s ní jako s malým dítětem. Nepokoušel jsem se své slzy stírat, protože to nemělo cenu, tak rychle padaly z mé tváře.
Najednou jsem slyšel před domkem nějaký ruch. Věděl jsem, že přijdou, ale nečekal jsem je tak brzy. Byli to lidé z ministerstva a jejich blízcí. Naposledy jsem lehce políbil Lily na čelo a přenesl se. Ocitl jsem se zemi své pracovny v Bradavicích. Dlouho dobu jsem jen ležel a pokoušel se uklidnit. Stále ze mě nevyprchala všechna ta bolest a to neštěstí, které jsem cítil. Tato událost změnila můj život a obrátila jej o sto osmdesát stupňů. Věděl jsem, že už nikdy nebudu stejný...


 

Doufám, že se příběh čtenářům líbil a doufám, že u něj nebyli jak já, protože já u psaní téměř brečela.

Vaše Ali. =)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jak to bylo doopravdy:

18.08.2015 [18:51]

Venna Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 02.02.2012 [15:18]

Emoticon

3. Hejly
02.02.2012 [10:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Elisabeth
01.02.2012 [21:26]

Břečet jsem nebrečela, ale nějaký zláštní pocit u toho byl. Každopádně dobrý nápad. Emoticon

1. nesinka přispěvatel
01.02.2012 [21:04]

nesinka Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!