OurStories.cz ~ naše povídky » Půlnoc - 3. kapitola



Půlnoc - 3. kapitolaPříběh o dívce, která ztratila paměť a jediné, co ví je, že se jí stalo něco hrozného. Když potká milého kluka, který jí chce pomoct, odmítne ho? Jak zareaguje na to, že ten kluk je jiný. A jaká bude její reakce na to, že ona sama není normální? Bude to zklamání nebo radost? Další osoba, kterou potká bude on. Co po ní chce?
Dokáže ji její nový přítel ochránit?

3. Kapitola – Poznání

 

„Myslela sis, že mi utečeš?“ zeptala se ta postava, takovým divným chraplavým hlasem, a potom se rozesmála stejně divným smíchem. Chtěla jsem mu něco říct, ale nemohla jsem mluvit. To ho ještě víc rozesmálo.

„Ty tu ležíš tak bezmocně... tak tedy přiznávám, dalo mi to chvilku než jsem tě našel, ale vůbec mě nenapadlo, že se sem někdy vrátíš. Myslel jsem, že jsi chytřejší. Myslel jsem, že odjedeš někam daleko odsud, ale ty ne. Ty se vrátíš do domu, kde jsem tě poprvé našel a věř mi, já stejnou chybu dvakrát neudělám. Už tě jen tak nenechám utéct. Jenom by mě zajímalo, jak jsi se tak rychle dostala pryč?“ zeptal se mě se zájmem.

Konečně jsem se zmohla na nějaká slova, ale byla tak tichá, že ho to ještě víc rozesmálo, ale také udivilo. „Kdo, kdo jste?“

„Ty si mě vážně nepamatuješ? Proto jsi se vrátila. Ty si totiž vůbec nic nepamatuješ, že ne?“

„Ne,“ přiznala jsem zklamaně.

„Tak přece jenom jsi chytrá. No, ale teď na to nemám čas. Půjdeš se mnou dobrovolně?“ zeptal se se smíchem.

„Kam?“ už jsem ani neskrývala paniku.

„Domů.“ Ta slova se domem nesla tak dlouho, dokud se znovu nezačal smát.

Tentokrát o něco tišeji zavrzaly dveře. Ten v té kapuci si toho asi také všiml. Zdola se ozývalo hlasité vrčení.

„Vrátím se pro tebe, to mi věř. Nemusíš se snažit ani utéct, vždycky tě najdu.“ Se smíchem se otočil a vyskočil ven oknem.

Ještě dlouho potom jsem se nemohla hýbat. Asi po hodině jsem vstala a zmateně chodila po místnosti. Došla jsem k nejbližšímu budíku. Venku se pomalu začalo rozednívat. Bylo skoro sedm.

Někdo tiše zaklepal na dveře. Strach mě znovu ochromil. Ťukání se ozvalo ještě jednou. Stále jsem se nehýbala, skoro jsem ani nedýchala, určitě se vrátil, jak slíbil.

Ozvalo se vrzání dveří a kroky, které se přibližovaly. Připadalo mi to jako věčnost, někdo se objevil ve dveřích. Hned jsem ho poznala a všechen stres ze mě spadl. Ve dveřích do obýváku stál Patrik.

„Jsi v pohodě?“ zeptal se ustaraně. Místo odpovědi jsem se mu vrhla do náruče a rozplakala jsem se. Posadil se se mnou na gauč a uklidňoval mě.

„Proč jsi přišel?“ zeptala jsem se ho mezi vzlyky. Chvíli mlčel a když jsem usoudila, že neodpoví, tak jsem zvedla oči a podívala jsem se mu do obličeje. Koukal na okno, kterým vyskočila ta osoba v kapuci.

„Proč jsi sem přišel zrovna teď?“ zeptala jsem se s větším důrazem a úplně přestala vzlykat. Konečně se na mě Patrik podíval.

Jak se na mě díval, tak se mu stále v obličeji měnily emoce, chvíli tam byl strach, chvíli zase soucit, pak zase strach, radost, lítost a mnoho dalších. Nejvíc asi převládal strach, ale nebyl to strach jako jsem cítila v noci, spíš to byly obavy z něčeho. Z mého přemýšlení mě vytrhl jeho přidušený hlas.

Asi bych ti měl něco říct,“ odmlčel se, a pak dodal: „... a vysvětlit.“ Při těchto slovech odvrátil pohled zpět k oknu.

Nervózně jsem přešlápla a čekala, co mi řekne.

„Víš, ty jsi,“ zhluboka se nadechl. „Ty jsi princezna.“ Otočil se na mě a zkoumal moji reakci.

„Cože jsem?“ vyhrkla jsem.

„Jsi princezna a já, já jsem tvůj strážce.“ Znovu se zhluboka nadechl a pokračoval dál: „Naposledy, když jsem tě hlídal, pohádali jsme se a ty jsi mi zmizela. Strašně dlouho jsme tě hledali, ale marně. Nevěděl jsem, co dělat, stále jsem tě hledal.

Po pár dnech mi volali z nemocnice, že jsi tam a že si nic nepamatuješ. Přestrojil jsem se za doktora, abych tě měl stále na očích,“ vysvětlil mi.

Nechtěla jsem mu to věřit, ale znělo to tak povědomě.

„Takže jsi celou dobu věděl, kdo jsem, a přesto jsi mi nic neřekl?“ zeptala jsem se.

„Ano,“ odpověděl, chtěla jsem mu na to něco říct, ale on mě předběhl: „Chránil jsem tě.“

Zírala jsem na něho, cítila jsem se zrazená. Zrovna když jsem mu začala důvěřovat, takhle mě zradí.

Všimla jsem si, že se ke mně blíží. Snažil se mě obejmout, ale já jsem ho odstrčila.

„Vypadni!“ zařvala jsem na něho.

„Ale, já tě chtěl jen chránit.“ Stále se mě snažil přesvědčit.

„Odejdi, hned!“ Patrik otevřel pusu, ale zase ji zavřel. Chvilku se na mě díval, potom se s povzdechem otočil a vydal se k odchodu.

Čekala jsem, dokud nebouchly dveře, pak se mi podlomila kolena. Každý pohyb pro mě byl obtížný. Těžce se mi dýchalo.

Už jsem dál nemohla zadržovat vzlyky, cítila jsem, jak mi po tváři stéká první slza.

 


Věnováno Safiře. Holka děkuji ti za ty krásný komenty, co jsem si právě přečetla =).

4. KAPITOLA - MINULOST




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Půlnoc - 3. kapitola:

8. ElisR1 přispěvatel
20.02.2011 [18:57]

ElisR1Moonlight: To nenapadlo víc lidí =). Děkuju ti moc za koment =) =). Moc si ho vážím =)

7. Moonlight přispěvatel
20.02.2011 [18:56]

MoonlightPrincezna? Tak to by ma ani vo sne nenapadlo! Emoticon

6. SafiraDarkfire přispěvatel
20.02.2011 [10:29]

SafiraDarkfireNo tak vzpamatovávej se rychle a honem mi na něj dej v dalších kapčách odpovědi, jsem natěšená jak králiček azurit:D

5. ElisR1 přispěvatel
20.02.2011 [10:27]

ElisR1Jéé Safi, já vážně nemam slov Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Opravdu si mě potěšila. Takhle nádherný koment, no teda, já vážně nevim, co ti na to napsat, opravdu si mě mile překvapila. Jsi strašně skvělá a zlatíčko k tomu Emoticon Emoticon
Teda, z tohohle komentu se budu vzpamatovávat pěkně dlouho =)

4. SafiraDarkfire přispěvatel
20.02.2011 [10:16]

SafiraDarkfireTak princezna jo! Teda tak to mě fakt dostalo, čeho je princezna? Království, nebo vlkodlaků, nebo upírů nebo víl nebo čeho vlastně? Hej tolik neodpovězených otázek. A ten chlap s jizvama, to je kdo! Když Patrik je strážce, tak co je on? Nějaký nápadník, kterého si odmítla vzít! Holka ty mě tak štveš, bo vůbec nevím, tolik věcí, tolik nezodpovězených otázek... ÁÁÁÁ... A proč ho vyhodila já bych chtěla znát tolik odpovědí a pak bych ho vyhodila. No... ale ona ztratila pamět, třeba to má na ni vliv:D Holka honem přidej další kapču.

Ps: Děkuji za věnování, a za ty komenty nemáš zač. Prostě jsem napsala jenom to co si myslím:)

Pps: Už chápu proč ji tak brzo pouštěli a tak dál, všechno co jsem psala v těch minulých komentech, teď jsem pochopila:D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. MirrorGirl454 přispěvatel
20.02.2011 [10:06]

MirrorGirl454No...tak teraz som v... radšej nedokočním. :D Nejako som sa stratila, ale snáď to vysvetlí ďalšia kapitola. Škoda, že som nestihla prečítať včera večer, ale aspoň, že som to stihla teraz. Emoticon
Znovu sa budem opakovať, ale čo už...Úžasná kapitola. Emoticon

2. ElisR1 přispěvatel
20.02.2011 [9:23]

ElisR1Lili děkuju moc za koment =). Emoticon Emoticon

1. Lili
19.02.2011 [20:25]

No páni, tak princezna? To by mě vůbec nenapadlo.
A ten chlápek, zajímalo by mě co je zač. Emoticon
Úžasná kapitolka. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!