OurStories.cz ~ naše povídky » Prokleti měsícem - Prolog



Prokleti měsícem - PrologJe jich osm, každá úplně jiná, ale společně vytvořily něco neobyčejného, zvláštního. Vztah, který se určitým způsobem podobá přátelství na život a na smrt. A teď je čekají společné prázdniny. Naposled, než se jejich cesty rozejdou...

Dnes se podíváme před školu v Los Angeles a představíme si první hlavní postavy...

Prolog - Blíží se prázdniny

Nacházíme se na okraji jedné ze zbohatlických čtvrtí v Los Angeles. Rozkládá se tady rozsáhlý komplex místní prestižní střední školy. Na první pohled by se mohlo zdát, že škola je určena rozmazleným potomkům slavných hvězd a jiných bohatých snobů. Opak je však pravdou. Škola byla vystavěna, aby děti z bohatých rodin mohly okusit život dětí, jejichž rodiče nevlastní honosná sídla a několik aut a naopak. Kříží se zde několik společenských vrstev a díky tomu vznikají neobyčejná přátelství s obyčejným základem. Mezi spěchajícími žáky se nachází i parta osmi mladých dívek. Pět z nich pochází z luxusní čtvrti rozkládající se několik kilometrů za školou, zbylé tři, Ráchel, Bella a Miyako, dojíždějí z centra města. Přesto mezi sebou tyhle dívky nerozlišují. Už téměř tři roky podnikají spousty akcí společně a jedna druhou by nenechala na holičkách. Seznamte se s Faith, Trix, Kate, Bellou, Amandou, Ráchel, Miyako a Sharie...

„Faith, nekrč se v tom stínu a polez za náma!" volá Bella na černovlásku krčící se pod stromem. Faith si jen odfrkne a pomalu s vší neochotou se souká ke zbytku skupiny.

„Zase je tu holt léto," zkonstatuje situaci Sharie a zahledí se na oblohu.

„To je tady celej rok," vytrhne blondýnku ze snění otrávená Trix.

„Holky mohli bysme se jít dnes koupat?! Je slavnostní otvíračka toho novýho aquaparku v centru!" probudila se zničehonic Ráchel a jiskřičky v jejích očích jen oslňovaly naproti sedící a z reakce své kamarádky krapet vyjevenou Amandu.

„Nemůžu. Musím do práce," ozvala se sklesle Miyako.

„Budete mě muset oželet," dodala následně.

„Tak my tě pak přijdeme navštívit," usmála se konejšivě Kate.

„Jo a přineseme ti pískací gumovou kachničku," rozsekla situaci Ráchel.

„Skvělé, po té toužím celý život!" přidala svou roli i Miyako.

„Holky my musíme do třídy, třídní něco chce," omluvila se Trix a táhla trochu z míry vyvedenou Faith pryč.

„Jsou poslední dobou nějaký divný," okomentovala celou scénu s dramatickým odchodem Amanda.

„Ony byly někdy jiný?" zeptala se řečnicky Kate...

*

Která je která, aneb něco o nich...

Faith Morganthe


Věk: 19 let
Třída: 4.A
Info: Faith se i se svou matkou přistěhovala z Kanady v pěti letech. Otce sice zná, avšak nestýká se s ním a vlastně jej zavrhla. Z jeho strany má předky až v Rumunsku. Je na první pohled plachá a nečitelná. Má svůj vlastní svět a tak trochu klučičí duši. Je velkým snílkem. Zdržuje se jen ve svém okruhu přátel a neexistuje osoba jíž by věřila úplně ve všem. Rozlišuje mezi přáteli a známými. Hodně rychle si vytváří názor na své okolí avšak téměř nikdy jej neventiluje ven. Je chytrá, ale hodně líná, což se projevuje na jejích školních výsledcích: je ráda, že projde ačkoli by mohla mít samé jedničky. Když si něco umane, tak jde přes mrtvoly. Nevěří cizím slibům, ale sama své sliby plní za každou cenu. Nedává na cizí názory, raději si tvoří sama svůj vlastní. Je hodně nedochvilná a často i schválně. Má velký problém s vyjádřením vlastních citů avšak dokáže utěšit každého, kdo za ní přijde. Nerada se ohlíží na to, co bylo ať už jde o dobré nebo špatné věci. Na druhou stranu je srandistka, usmívá se i když je jí do pláče a přítele by nenechala na holičkách, tedy až na případ, kdy by jí samotné šlo o život. Nestydí se za své názory a to dokonce ne ani za ty "špatné". Uvnitř je cholerická, navenek těžký flegmatik, co raději mlčí než, aby se zbytečně hádal. Najdete ji hlavně v klučičí společnosti, pokud vůbec v nějaké. Je vlk samotář.
Zájmy a oblíbené věci: Aktivně hraje hokej a boxuje. Ráda se koukne i na fotbal a spoustu času tráví se známými po hospodách. Zbožňuje těstoviny s omáčkami, všechno čokoládové, čaje a bez hrnku mléka každé ráno by se neobešla. Je zapřísáhlý nekuřák avšak nestydí se za svou lásku k alkoholu a téměř závislost na kofeinu. Všechno ladí do zelené, fialové a černé barvy, nenávidí růžovou, holduje gothic stylu. Ráda se učí různé jazyky a poslouchá hudbu. Má ráda luxus, ale stejně tak si ráda vyjede na hudební festival jen tak pod stan. Do sukní nebo šatů ji nedostanete.

*

Kate Stawarts

Věk: 19 let
Třída: VIII.B
Info: Kate se i se svými rodiči přistěhovala z Argentiny ve svých deseti letech. Od té doby si vytvořila svůj skromný okruh přátel a mimo něj působí chladně a nepřístupně. Je hodně uzavřená a nerada řeší svou osobu. Je chytrá, ale u zkoušek většinou pohoří, jelikož před tabulí jí vždy naskočí pouze okno do prázdna. Mezi svými je pak milá, usměvavá a přátelská. Jen málokdo však rozlouskne její skořápku, jen málokomu to stojí za to. Je hodně tvrdohlavá což vede často ke vzniku drobných, časem až komických konfliktů.
Zájmy a oblíbené věci: Zbožňuje fotbal, který hraje a vyniká v něm. Sní všechno krom zeleniny, pije hlavně studený čaj. Je velký čtenář. Děsí se velké společnosti, nenávidí polovinu učitelů a narážky na svůj původ. Své oblečení ladí do modro-černé jednoduchosti.

*

Jeanne Beatrix d´Arc

Věk: 19 let
Třída: 4.A
Info: Trix, jak se jí přezdívá, vyrostla ve státě Washington a do Los Angeles se přistěhovala s rodiči krátce po oslavení dvanáctých narozenin. Kořeny její rodiny bychom však našli v Rumunsku a Francii. Je to dívka, o které prostě víte, nelze ji přehlédnout. Na vině je, jak styl oblékání, tak i její povaha. Nikdy se nezastaví a u všeho se vždy hlásí jako organizátorka. Je až s podivem, jak vždy všechno stíhá a z toho plyne i její občas až moc veliké sebevědomí. Lidé za ní chodí se vším a berou ji až nadřazeně. I díky tomu si toho bere na starost opravdu hodně. Má velký smysl pro humor a sama o sobě se nebojí tvrdit, že je divná. Bývají s Faith brány jako stejné protiklady. Vyhledává hlavně klučičí společnost. Je tvrdohlavá a svůj názor prosazuje za každou cenu.
Zájmy a oblíbené věci: Jí pomalu jen rýži, jiné než kuřecí do ní nedostanete. Pije hlavně džusy a kofolu. Nalákáte ji i na víno nebo Frisco. Je břišní tanečnice. Holduje muzikálům. Střílela by věčně brečící a stěžující chudinky a takové, co odsuzují jiné. S lítostí na ni taky nechoďte a rozhodně jí nevnucujte něco, co se jí nelíbí. Vyznává loli styl, v jejím šatníku nenajdete nic jiného než korzety, sukně a podkolenky.

*

Bella Valentine

Věk: 19 let
Třída: VIII.C
Info: Bella pochází přímo z Los Angeles. Její rodiče však žijí odděleně. Lidé o ní říkají, že je jako dynamit. Stačí málo a vyletí z kůže. Je velký cholerik a pusu prakticky nezastaví. Její názor ať je sebehorší jí nevymluvíte a ještě vás při tom důkladně seřve. Nálady mění častěji než počasí, ale je velice přátelská. Ne všichni ji však mají rádi hlavně kvůli její povaze a tak je často terčem pomluv. Když je nervózní, a že je často, kouše si nehty nebo klepe nohou. Občas má tendence předem něco vzdávat. Hodně času tráví na internetu.
Zájmy a oblíbené věci: Internet. Nedá dopustit na své přátele. Poslouchá muziku. Utlouct se může po pizze nebo leču. Dlouho u ní nevydrží ani zelená nebo čaj stejné barvy. Do zelené taky společně s černou ladí i své oblečení. Nesnáší šaty a sukně. Má ráda chemii a biologii, nesnese matiku.

*

Amanda Maundrell

Věk: 19 let
Třída: 4.D
Info: I Amanda je původem z Los Angeles. Její otec je bohatý právník a matka již zemřela. Je nerozlučná kamarádka s Ráchel. O Amandě se dá říct jen, že tichá voda břehy mele. Tahle dívka, jak chameleon splývá s prostředím a mluvit ji neuslyšíte. Ne, pokud ji nenaštvete. Potom se nezná. I když byste to do ní neřekli, umí si postavit hlavu a radši zemře než, aby prosila někoho o pomoc. Je jedna z těch vlků samotářů, což ji hodně spojuje s Faith a krom Ráchel asi nikomu nevěří. Se svými problémy se nesvěřuje a neventiluje je ven. Díky tomu vlastně téměř nikdo neví, jak luxusně si vlastně žije a že je její matka už po smrti. Občas ji zastihnou dny, kdy není radno se přiblížit na pět metrů, kvůli riziku zabití. Je jako nečasovaná bomba. V uších má věčně sluchátka.
Zájmy a oblíbené věci: I Amanda v sobě nosí lásku k alkoholu, jenže u ní to téměř nikdo neví. Zbožňuje zvířata a často se k nim upíná více, než k lidem. Ráda má i Kofolu. Hraje fotbal a volejbal, umí na několik hudebních nástrojů a věnuje se kung-fu. Nevystojí lidskou naivitu, nafoukanost a přetvářku. Střílela by barbie a lidi, co ubližují zvířatům nebo slabším lidem. Bez náramků, psích známek, maskáčového oblečení a jiných ozdob nevyjde z domu.

*

Ráchel de Sang Bleu

Věk: 18 let
Třída: 4.D
Info: Ráchel se narodila ve Francii, ale po třech měsících svého života se její rodiče rozhádali a ona odcestovala i s matkou původně dočasně do Los Angeles, než se krize jejich vztahu urovná a uklidní. Odsud už se však nikdy nevrátily a Ráchel svého otce nikdy nepoznala. Pokud tuhle drobnou zrzku potkáte, tak jen s úsměvem na rtech. Chcete-li ji vytočit tak pravděpodobně dříve vyletíte z kůže vy, než se tahle slečna aspoň zamračí. Působí jako klidový faktor právě na svou nejlepší kamarádku Amandu s nevypočitatelnou povahou. Ráchel se také pomalu k smrti bojí citů, a tak než se k ní dostanete blíže, pokud se vám to vůbec povede, projdete si hodně dlouho cestou. Avšak nakonec to určitě stojí za to. Ráchel je stejně jako Faith velkým snílkem, který se však rozhodně vůbec nestydí za své názory. I přesto však moc nenamluví a radši z kouta pozoruje ostatní. Jejím hlavním problémem je lenost. Je schopna přijít do školy a s ledovým klidem ji celou prospat. Za žádnou cenu neustoupí.
Zájmy a oblíbené věci: Společně s Amandou hraje volejbal. Ráda kreslí a čte, taky hraje na klavír. Má slabost pro sladkosti. Miluje rychlá auta a motorky. Nenechá se buzerovat a poroučet si. Má ráda ticho. Děsí se růžové a vraždila by za pomlouvání a faleš.

*

Miyako Satsuki

Věk: 18 let
Třída: 3.D
Info: Miyako se narodila ve vzdáleném Japonsku a do Los Angeles se dostala díky stipendiu. V současnosti si na zdejší škole kroutí už třetí rok. Má vlastní byt i práci a na svůj věk je velmi samostatná. Velice ráda vtipkuje a nic jí neuteče. Vždy musí mít poslední slovo, ale mívá i občasné nálady plné smutku. Je velice chytrá a hezká.
Zájmy a oblíbené věci: Utlouct se může po pizze a ráda ji zapije spritem. Má ráda koně a tenis. Poslouchá prakticky vše až na dechovky, které nesnáší. Určitě jí nevařte vepřové maso a nezkoušejte donutit napít se tonicu. Další z věcí, která rozhodně není na špici žebříčku oblíbenosti, je fotbal.

*

Rosemary (Sharie) Cry

Věk: 17 let
Třída: 3.D
Info: Sharie je nejmladší z dívek a původem je z Miami, ze státu Florida, kde strávila prvních šest let svého života. Pochází z celkem bohaté rodiny. Je nepřehlédnutelná už díky svému až andělskému vzhledu. Na první pohled by do ní nikdo neřekl, že tahle dívenka umí být i pěkně drzá a tvrdohlavá, avšak rozhodně není žádný suchar. V okruhu svých přátel je velice milá a přátelská, ovšem dostat se do toho okruhu bývá občas značně složité. Rose nebo-li Sharie však umí nevědomky využívat svou svůdnost a krásu tím nejhorším způsobem. Její zlozvyk natáčet si vlasy na prst ještě více upozorňuje na její přítomnost a kluky dostává do kolen.
Zájmy a oblíbené věci: I Rose miluje pizzu a k pití si vyžádá vždy Colu. Ráda svýma očkama zabloudí na obrázek kteréhokoli modela s alespoň kapkou sex-appealu. Rekreačně se pak zlatovláska věnuje fotbalu a basketu. Ve volných chvílích poslouchá depresivní hudbu. Za nic na světě by nevypila čistou vodu a s přetvářkou na ni rozhodně nechoďte. V životě by pak nepozřela brokolici a špenát.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prokleti měsícem - Prolog:

12.10.2011 [19:08]

Faire Emoticon

8.
Smazat | Upravit | 04.09.2011 [18:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. anonym
03.09.2011 [20:36]

Hm... Celkem se těším na další díl. Povedlo se! Celkově... Gratuuluji k bujné fantazii „FaithNana". Budu se těšit na pokračování...

6. annaliesen
03.09.2011 [18:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Hejly
03.09.2011 [16:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Carrie přispěvatel
03.09.2011 [14:54]

CarrieVypadá to zajímavě, určitě si budu chtít přečíst pokračování Emoticon Emoticon

3. FaithNana přispěvatel
30.08.2011 [10:38]

FaithNanaJežiš, to jsem nepřepsala... pardon... kopírovala jsem to ze špatného editoru a nedošlo mi to... myslím Ty uvozovky. Příště to napravím. :)

2.
Smazat | Upravit | 30.08.2011 [9:56]

*Počáteční uvozovky se píší dole.
*Pozor na čárky. Emoticon

1. martinexa přispěvatel
29.08.2011 [15:19]

martinexahurá tak jsem se dočkala. Já se tak těším, aspoň si zase všechno osvěžím od začátku:)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!