OurStories.cz ~ naše povídky » Nadprirodzené bytosti?... To je zlý vtip! 7



Nadprirodzené bytosti?... To je zlý vtip! 7Chris s Nath a Grace Liz unesú. Po ceste sa dozvie dačo viac o Grace, no aj o Lukovi. A teraz treba položiť otázku : Začne sa Lukea báť?

 

Patrick čakal pred telocvičňou, ako bolo na papieri.

„Ahoj," pozdravila som ho.

„Ahoj.... Stalo sa niečo? Vyzeráš... mierne vystrašene," spýtal sa starostlivo.

„Nič, okrem faktu, že ma April, dievča, ktoré má byť najmenej desaťrokov mŕtve, vystrašila na smrť. Mám ísť vraj riadne ďaleko, lebo za 10 minút tu je Luke."

„Tak to by sme si mali pohnúť."

„Zožen Chrisa, Grace, Nathalie, Kate a ak chceš, Lilly. Ja zoženiem chalanov."

„Prečo?"

„Lebo v tom zjavne idú s vami."

„V čom?"

„Ja neviem! Neviem, o čo tu ide! To vy mi to vysvetlíte. Ale inde." Zobrala som do ruky mobil a začala som volať.

* * *

„Prečo si sa chcel stretnúť?" spýtala som sa ho, keď sme ešte boli sami.

„Chcel som ťa dakam pozvať."

„A kam?"

„Do kina, alebo dakam na večeru."

„Kedy?" Fajn, možno som čudná, že si dohadujem rande, keď hrozí, že ma chce zabiť ten blondiak, ale takáto šanca sa nenaskytne každý deň. Milý, sexy, veľmi príťažlivý chalan, málokrát pozve na rande niekoho, ako som ja.

„Keď nebude hroziť, že ťa bude chcieť Summers zabiť."

„Platí," milo som sa naňho usmiala.

„Hrozí, že ťa ten debil zabije a ty si tu dohaduješ rande?" Vošiel do telocvične Simon a za ním zvyšok, s Katie a Grace, no bez Nathalie.

„To bol dôvod, prečo som sa tu s Patrickom stretla. No po ceste sem ma April varovala, že je na ceste Luke a nejde na čaj," vysvetlila som.

„To znamená, že April nie je zlá."

„Samozrejme, že nie. April je dobrá. Veď som tam bola, keď si vybrala dobro!"

„Presne." Objavila sa vedľa mňa Nathalie.

„Kde sa tu berieš?" Otočila som sa na ňu.

„Teleportácia."

„Ah... To je ďalšia vec, ktorú mi neskôr vysvetlíte.... Kam pôjdem a s kým?" spýtala som sa.

„S nami," ozvali sa všetci.

„Niekto musí zostať," povedala som.

„Ak pôjde Chris, musím ísť aj ja," ozval sa Patrick.

„Nemusíš. Je tu Kate," povedala Grace.

„Nekaz mi to," zavrčal na ňu Patrick.

„Čo sa stalo včera potom, čo som odišla?"

„Patrick a Luke sa kvôli tebe skoro pozabíjali," povedal s úsmevom Simon.

„Kde je Patrick, tam som ja... Začínam sa cítiť ako v Twilighte."

„Nielen ty," pridala sa Nath a Kate.

„Fajn.... Pôjde...." zasekla som sa. Nechcem, aby sa im niečo stalo. Pôjdem sama. Presne tak. Sama. ,,Pôjdem sama," oznámila som som im svoje rozhodnutie.

„Zbláznila si sa?" vyštekla na mňa Grace, tá mierumilovná malá elfka. Povedala som elfka?

„Povedala si elfka?" spýtal sa moju otázku nahlas Chris.

„Čítaš myšlienky?"

„Tak trochu." Prikývol. Následne došiel tesne ku mne, chytil moju tvár do rúk a zapozeral sa mi do očí. Oči sa mu zo zelených zmenili na fialové a mňa zmohla únava. Snažila som sa nechať oči otvorené, no nezniesla som všetku tu únavu.

* * *

Znova tam bola Liz, no tentoraz bol o niečo staršia. Mala oblečený tričko s psíkom Snoopym. Tentokrát čakala chlapca... alebo muža?

Mal krátke blond vlasy a zeleno-modré oči .Na hlave mal ranu, akoby mu niekto hodil do hlavy vázu, alebo fľašu, v bielom tričku, ktoré mal oblečené bola vsiaknutá krv, no nepatrila jemu, aspoň podľa Liz nie. A v stehne mal zapichnutý kuchynský nožík.

Liz nevedela, ako reagovať. Z jeho arogantného úsmevu jej prešli zimomriavky po chrbte a zo zeleno-modrých očí cítila bezcitnosť.

„Si Lucas Summers?" spýtala sa s kamennou tvárou.

„Áno, drobec."

„Poď za mnou," požiadala ho a šla chodbou, pričom ju Lucas nasledoval. „Prečo si zomrel?"

„Zabila ma."

„Kto?"

„15-ročné dievča, ktorému som zabil rodičov aj mladšieho brata. Chystal som sa zabiť aj ju, no ona ma omráčila a neskôr ma napichla na tento nožík," vyrozprával jej svoj krátky príbeh a čakal na jej reakciu. No Liz naďalej kráčala a ignorovala fakt, že má za chrbtom vraha. „Čo si o tom myslíš, drobec?"

„Že si si to zaslúžil," odpovedala.

„Čože?" Prudko ju k sebe otočil. ,,Tak ja som si to zaslúžil? A prečo?"

Aj keď sa Liz zľakla, s kamennou tvárou mu odpovedala : „Zabíjal by si ďalej. Už len pre zábavu."

„Nejako sa vyznáš."

„Nie si prvý vrah tu."

„Naozaj? A už ti tu niekto ublížil?"

„Nie. Nemali ako."

„No ja mám." Z nohy si vytiahol kuchynský nôž a priblížil sa k nej. Keď bol tesne vedľa nej, vlastnou krvou, kvapkajúcou na zem, napísal Liz na líce Death Girl. Liz sa snažila neplakať, no pár sĺz nedokázala udržať. ,,Ale, ale, vystrašil som ťa?" spýtal sa so smiechom. Liz začala zhlboka dýchať, a keď to on najmenej čakal, poškrabala ho od lakťa k zápästiu. „Ty malá suka! Neskôr ťa dostanem!" Hodil na zem nôž, ktorý sa odrazil a porezal Liz na nohe. Lucas medzi tým prešiel ku koncu chodby, kde ho čakal muž s hadím tetovaním.

„Tento je môj, Death Girl!" sykavo sa zasmial a aj s Lukeom zmizol.

 

S výkrikom som sa prudko posadila. Sedela som na patníku, pri Graceinom aute. Neďaleko odo mňa stáli proti sebe Luke so svojou partou, kde bola aj Lilly, kučeravé dievča zo včera a proti nim stál Patrick s chalanmi a Grace s Nathalie.

„Dajte mi Elizabeth," prikázal im Luke.

„Nedáme. Liz je na strane dobra," postavil sa proti nemu Simon.

„Keď sa zblížime tak nie," povedal svoj plán a arogantne sa usmial.

„Ó, môj bože," šepla som.

„Liz," oslovila ma Kate. Natočila som k nej hlavu, pričom som jedným uchom počúvala ju a druhým ich. Zapozerala som mi do očí, ako predtým Chris, jej oči sa zmenili na fialové a mňa znova zmohla únava.

* * *

„Nemal si to robiť Chris. Nechcem si Liz znepriateliť," počula som Nathalie. Ležala som na zadnom sedadle v niekoho aute a hlavu som mala položenú na niekoho kolenách.

„Prosím ťa, vďaka nej si snáď najznámejší anjel. Určite to bude v pohode," odvetil Chris a ja som usúdila, že ležím na jeho kolenách.

„Grace, povedz niečo," požiadala Nathalie Grace.

„Niečo," povedala Grace a podľa všetkého sa venovala šoférovaniu.

„Nath, Liz sa na teba nemôže hnevať. To ja som ju uspal."

„Ale ja som spolupracovala!"

„Ty si iba nasadla do auta. To ja som ju posadil do auta."

„Nikto si neuvedomil, že Liz je hore a všetko počuje?" spýtala sa zrazu Grace.

Chvíľu bolo ticho. „Ups,” vyšlo z oboch.

„Nath, Chris má pravdu. No jeho zabijem!"

„Inak by som ťa sem nedostal," bránil sa.

„O to šlo." Z tašky som si vytiahla mp3 prehrávač.

„Chcela si...." začal Chris.

„Chceš to prežiť? Tak ma nechaj počúvať môjho osobného obscénneho Rockového boha," prerušila som ho okamžite.

„Koho?" pozrel sa na mňa čudne Chris.

„Mansona," odpovedali mi Grace a Nath jednohlasne.

„Rozmyslela som si to. Von s pravdou.”

„Kto začína?" spýtala sa Nath veselo.

„Grace." O elfov som sa vždy chcela dačo dozvedieť. A toto je skvelý spôsob zistiť dačo o elfoch a aj Grace.

„Narodila som sa v miestach, kde sa nachádza dnešné Mexico. Pochopiteľne, od narodenia som bola elfom, takže som bola bledá, mala dlhé čierne vlasy a modré oči. No keď to bolo Mexico, žila som pod menom Gracia Maria Duar. A tam som aj spoznala Chrisa a Patricka. Akurát v deň, keď sa tak zabíjalo. Toľko ľudí zomrelo," ku koncu len šepkala. Z očí jej tiekli slzy, ktoré zotrela chrbtom ruky a pokračoval : „Chris a Rick sa snažili zachrániť aspoň niekoho, keďže Rick je upír a dokázal ich vyliečiť. A Chris mu so svojimi kúzlami pomáhal. No bol tam Luke..."

„Nemohol tam byť," šepla som.

„Ako, nemohol?" spýtal sa Chris.

„Ja - ja neviem, proste.... nemohol."

„Liz, ja si ho pamätám," povedala Grace a pozerala na mňa cez spätné zrkadielko.

„Aj ja. Zomrel pred.... 10-timi rokmi. Bola som pri tom, keď si vybral zlo. Na tvár mi vlastnou krvou napísal Death Girl a povedal : Ty malá suka! Neskôr ťa dostanem! " Do očí sami tlačili slzy. Čo som zač? Ako som mohla ľudí viesť k dobru, alebo zlu. A vlastne.... Prečo ja? Prečo nie Ami, alebo niekto iný?

„Liz," šepol Chris a objal ma. Pozrela som sa na Grace, ktorá tiež plakala. Nathalie ju držala za ruku a dačo jej šepkala.

„Zastav na tej pumpe, prosím," požiadala som Grace, keď som u diaľke uvidela pumpu.

„Dobre," prikývla.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nadprirodzené bytosti?... To je zlý vtip! 7:

5.
Smazat | Upravit | 04.06.2011 [14:05]

Pekné, ale na mňa priveľa priamej reči a taký štýl písania moc nemusím. Nič proti. Emoticon

4. niki
02.06.2011 [18:28]

kraaaaaaaasnééééééé prosímm rychle další !!!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.06.2011 [15:42]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. annaliesen
01.06.2011 [8:32]

paráda moc pěkný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. ajeje
31.05.2011 [18:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!